6. Aamun paisteen prinsessa

256 11 0
                                    

Herättyäni aamulla unisena sängystäni auringon paisteeseen verhojeni alta, päätin laittaa ison T-paidan päälle, sukat jalkaan ja lähteä kohti olohuonetta. Olli oli herännyt jo ennen minua, ja istui keittiössä juoden kahvia. "Huomenta" sanoin tultuani makuuhuoneesta. "Huomenta" Olli vastasi minulle. "Taisit nukkua aika hyvin viime yönä" Olli sanoi minulle pieni virne kasvoillaan. "Jooh.. olin jotenki ihan puhki eilisen päivän jälkeen että vähän väsytti" etkai sä joutunu odottamaan mua täällä kovin kauaa?

•OLLIN POV•
"Voi sua.." mietin mielessäni. Tuo kaunis ihminen oli niin huolehtivainen kaikesta. Siksi juuri tykkäsin hänestä niin kovasti. "En tietenkään" vastasin y/n:nalle samalla katsoen tätä silmiin. "Okei, no hyvä :)" y/n tuli kanssani keittiöön, ja alkoi keittämään kahvia. Pari tuntia ennenkuin y/n oli herännyt kävin katsomassa että hänellä on kaikki hyvin. Ja niinhän hänellä oli. Hiivin makuuhuoneeseen hänen viereensä, ja katsoin tätä kun hän nukkui. Hän näytti niin kauniilta. Niin rauhallisen näköinen pieni ihme nukkui pari tuntia sitten vielä sikeästi makuuhuoneessani. Ihan kuin prinsessa. En tietenkään halunnut herättää häntä, joten poistuin huoneesta hiljaisin askelin. Tänään oli aika kertoa hänelle jotain mikä minua jännitti.

•Dark love•Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz