6 [smut]

498 24 19
                                    

ჰაჰა, დღეს ბევრს ვწერ, იდკ რატო მარა დავიკიდოთ!
—-

თქვენ წარმოუდგინეთ ეს ორი კვირა საინტერესო არაერი მომხდარა, დიახ! დიახ! ორი კვირა გავიდა მას შემდეგ რაც მე და თეჰიონმა ვაკოცეთ, კიდე ათასჯერ შევეხე მის ტუჩებს ამის შემდეგ, ახლა ყველა თეჰიონის დაბდების დღისთვის ვემზადებიტ, თეჰიონზე მეტად მე ვნერვიულობ, მან უნდა დაკარგოს ვაჟიშვილობა, მე რა მანერვიულებს? ვერ ვხვდები რა მემართება, თეჰიონთან შევდივარ.

-შენი სურნელი, ძალიან ტკბილია ქუქ..
-მოიცა ანუ არ შევმცდარვართ? ანუ, ანუ შენ, მე, ჩვენ
-კი ჭეშმარიტები ვართ გუკ

გამოუქცა და ჩამეკრი, ეს მშვიბლებითვის უნდა მეთქა! მე ისეთი გახარებული ვიყავი! ეს ნახი არსება ჩემიაა! მადლობა ღმერთო! მადლობა! მადლობა! მადლობა!! ძლიერად ძლიერად ჩავიკარი.

-ასე დამახრჩოობ

მომესმა წყნარი ხმა, მე ის იდნავ გავუშვი, მაგრამ მისით ვერ ვძღებიდი, ჩვენი ბაგეები შევაერთე რა დროსაც მამა შემივიდა, თქვენ წარმოიდგინეთ არც კი გაჰკვირვებოა, პირიქით გაიცინა და დედას დაუძახა, ჩვენ უცებ მოვშორდით ერთმანეთის ბაგეებს.

-აიიი ხომ გეუბნეოდი ჯივუუუუნ!!
-ღმერთო ჩემო, ანუ თქვენ
-ხო..

თეჰიონს ეშინოდა, რისიიი? რისი გეშინია თეჰიი, თავიკარი, მან თაცი ჩემს ყელში ჩამალა, ის ბავშვს გავს, მე გამეღიმა, დედა მოვისა და თეჰიონს თავზე ხელი გადაუსვა.

-რა კარგი ბიჭი გამოუგზავნა, ღმერთმა ჩემს ჯონგუკს.

თეჰიონს გაეთღეიმა, თეჰიონს გადაეხვია დედა, მანაც ძლიერად მოხვია ხელები დედა, მე და მამა მათ ვუყურებდით, მამამ მხარი გამკრა,

-დღეს მე და დედაშენი წავალთ, თქვენ საქმე გექნებათ
-მამაა!

მხარში მსუბუქი მუშტი ვუთავაზე, ორივეს გავეცინა, შემდეგ ქვემოთ სტუმრებთან ჩავედით.

უკვე იშლებოდნენ, როცა თეჰიონს თვალები გაუფართოვდა და ოთახში გაიქცა, დავინახე ვიღაც ალფა გაყოლას რომ აპირებდა, მე მასთან მივედი.

-ჰეი საით?
-იმ ომეგას დახმარება სჭირდება, ჯონგუკ.
-აჰჰ, ჰოსოკ, ის ჩემი ომეგაა, მიდი მიდი შენ ომეგას დაელოდე.
-აქამდე რატო ად მითხარი შე კურდღელო? გილოცავ და ბოდიში.

ყველანი დაიშალნენ, დედაც და მამაც გავაცილე, კიბეებზე ავდიოდი, როცა სურნელმა თავბრუ დამახვია, ჩემს გონებას ბურუსი მოედო, ღრმად ვსუნთქავდი, ჩემი მგელი თავის ომეგას ითხოვდა, მივდხვდი, თეჰიონს დენა დაეწყო, ახხ, ჯანდაბა ვეღარ ვითმენ, თეჰიონის ოთახში შევედი, ის სულ შიშველი ოწვა და მელოდებოდა.

- აჰჰ გუუკ დამეხმარე..

მას ზემოდან მოვექეცი ტუჩებზე დავრწაფე და გახდა დავიწყე, მან ფეხები წელზე შემომხვია და შარვალზე უბით მეჯახებოდა, ხელებს კიდერზე მხვევდა და უფრო და უფრო ვკებიანად მკოცნიდა, როცა სულ გავდიშვლდი მასში ერთი თითით შევედი, მან დაიკვნესა და მეტი ითხოვა, მეორეც დავამატე, შემდეგ მესამეც.

-ააჰ გუკიი, ეს არ მინდაა, შენ მჭირდები.

ეს პიკი იყო, ფეხები ფართედ გავაშლევინე მასში მოვთავსდი ლუბვიკაში წავისვი ანუსზე და ნელ-ნელა შევიჭერი მის, ვიწრო ანუსში, მან დაიკვნესა, ეს მაგიჟებდა, ცოტა ხნით გავჩერდი, მინდოდა არ მეტკინა, მან თეძოების მოძრაობა დაიწყო, ეს მინიშნება იყო, მეც მაში ნელი ბიძგები დავიწყე.

-აააჰ, ააჰ გუკი, მეტი... მეტი მინდა

მაგიჟეებ! მაგიჟე! მგიჟებ თეჰიონ, მე სწრაფად დავიწყე მასში მოძრაობა, მანფეხები ჩემს მხრებზე შემოდო,ბარძაყებს ვუკოცნიდი პარალელურად მასში, ცხოვრლური ბიძგებით ვმოძრაობდი, ის კვნესოდა, კვნესოდა გაუჩერებლად, მე მის ძუძუს თავებს ავუსვი ენა, ვკბენდი ვწოვდი მეორე ხელით კი მეორე ძუძუს თავს ვამასაჟებდი, მას მოსწონდა, ეს მოსწონდა იმდენად რომ, ეს ყველაფერი ჭკუიდან შლიდა, მეტს ითხოვდა, მეც არ მწყენდი და მეტად ვაჩქარებდი ტემპს, ოთახში ყველაფერი ირწეოდა, საქყალი საწოლი, ახალი გვექნება საყიდელი, რამოდენიმე მწარე ბიძგის შემდეგ, ერთად გავათავეთ, მე მის ანუსში, მან კი ხემს პრესზე გვერძე დავუწექუ, სუნთქვი დარეგულურება მინდოდა, როცა ჩემსკენგადმოვეუნდა.

-გუკი... ისევ მინდა...

მე გამწღიმა და ისევ მის ზემოთ აღვმოჩნდი.

—-
ჰაგ ესეც მეწქვსე, სამიდღით ხომ მეკუთვნის დასვენება?! ხო არა? მადლობათ ჰაჰ ;დდ

შემოდგომის ბოლო ფოთოლი.Where stories live. Discover now