Jungkook pov
დილით თვალებს რომ ვახელ თეჰიონი აქ აღარ მხვდება. რა ენერგია აქ ამ ბავშვს? ღმერთო რა ვქნა. თავს ვიქექ ვდგები და შხაპს ვიღებ.
უკვე გასუფთავებული და ჩაცმული ჩავდივარ ქვემოთ სადაც გასაოცარი სურნელი ტრიალებს, მეც ამ სურნელს ვეკიდები. სურნელს სამზარეულოში შევყავარ, სადაც ჩემი პატარა მხდება. ვდგავარ და ვაკვირდები, ნუთუ ეს ანგელოზი ჩემია... მადლობა ღმერთო ასეთი მეწყვილესთვის.
- თე ასე ადრე სად მიგეჩქარება?
-მე და ჯიმინი მინდორზე უნდა წავიდეთ დასახატათ, დამპირდა რომ ერთად წავიდოდით.. შეიძლება ხო?
-რა თქმა უნდა მეც მამასთან უნდა წავიდე, ასე რომ დარწმუნებული ვიქნები სანდო ხელში ხარ.თეჰი pov
უკვე ავალაგე მაგიდა და გავეშურე ჯიმინის სახლისკენ, ზარს დიდხანს ვრეკავდი მაგრამ არავინ მპასუხობდა, ვითომ დაავიწყდა?
კარები ღია იყო ამიტომ შიგნით შევედი და სავარძელშ მოვკალათდი.
რამოდენიმე წუთში კარი ჭრაჭუნითთ გაიღო რის შემდეგაც ჩაფიქრებული ჯიმინი დავინახე. ჩემს დანახვაზე შეცბა. ''ნამდვილად დაავიწყდა...
jungkook pov
მამასთან გავლის მერე ვიფიქრე კომპანიაში შემევლო, რაც ძალიან ვინანე, იმდენი საქმე დამგროვებია საბუთებიდან მხოლოდ 11 საათზე ამოვყავი თავი. უცებ გამახსენდა რომ სახლშ თეჰიონი მელოდებოდა, სასწრაფოდ ავიღე პიჯაკი და სახლში გავიქეცი.
სახლში რომ მივედი თეჰი შევამჩნიე რომელიც სამზარეულოში იყო ალბათ მელოდებოდა, სახლში შევედი და პიჯაკი დავკიდე.
- მოვვედი
- ასე გვიან სად იყავი? ტელეფონსავ არ პასუხობდი. იცი როგორ ვინერვიულეეეეე.
თეჰიონს თვალზე ცრემლები მოსდგომოდა, ტირილისგან ლოყები და ცხვირი დასწითლებოდა. გული ჩამწყდა, მასთან ახლოს მივედი და გულში ძლიერად ჩავიკარი.
-მშვიდად პატარავ, უბრალოდ კომპანიაში ზედმეტად ბევრი საქმე დაგროვდა და ბევრი მუშაობა მომიწია, მეორედ აღარ განმეორდება.
-მპირდები?
-გპირდები.
თეჰიონი ავიყვანე და დავაწვინე. დაქანცულს მალევე ჩაეძინა, ვიფიქრე შხაპს მივიღბდი როცა კარზე კაკუნი გაისმა.
-ვინ უნდა იყოს ამ შუა ღამეს?
ქვემოთ ჩავედი და კარები გავაღე, და ჰოი საოცრება ადგილზე გავშეშდი.
-ჰოუპპპპპპპპ
შევყვირე და როცა გამახსენდა თეჰიონს ეძინა პირზე ხელი ავიფარე. ჰოუპს გაეცინა და გადამეხვია, მეც მაშინვე შემოვხვიე ხელები და ავეტმასნე.
-ქუქი რა ხდება?
თვალების ფშვნეტით ჩამოდის თეჰიონი
-თეჰი ეს...
-გამარჯობა, მე ჰოუპი ვარ ჯონგუგიკ უფროსი ძმა. და თქვენ ალბათ...
- მე... მე...
თეჰის ენა დაება რაზეც გამეცინა
- ის ჩემი მეწყვილეა ჰოუპ
ჰოუპი და თეჰიონი ერთმანეთს ისე უყურებდნენ თითქოს ერთმანეთს იცნობდნენ რამაც ძალიან დამაეჭვზ რა საერთო უნდა ჰქონდეთ მაქთ ერთმანეთთან??