Uzun Bir Zaman Sonra

85 5 23
                                    

Bir sene sonra.

-Toman'dan ayrılıyorum!
Beyaz saçlı bir kız, elleri yumruk halde üzerinde çetesinin üniformasıyla dikiliyordu. Gözleri doğrudan eski bir tapınağın önünde dikilen sarı saçlı çocuğa kitlenmişti. Onun yanında dikilen daha iri bir çocuk, toplanmış 100 çete üyesine bağırarak kızın sözüyle başlayan uğultuları dindirmeye çalışıyordu. Tapınak merdivenlerinde bir kaç basamak aşağıda oturan kızıl saçlı bir çocuk, yüzü şaşkınlıktan ve sinirden kasılmış halde ayağa fırlamıştı. Sonunda herkes sustuğunda, kızıl saçlı çocuk bağırmaya başladı.
+ACCİFUYU! NE DEDİĞİNİN FARKINDA-
-KES SESİNİ LANET HAGREMİCHİ!
İri çocuk Hagremichi'nin lafını yarıda kesti. Bir kaç saniye ikisi de gözlerinden alev saçarak birbirine baktı. Hagremichi tekrar yerine oturup sustu. Sonunda sessizlikten emin olan sarı saçlı çocuk derin bir nefes aldı ve gözlerini Accifuyu'ya kitledi.
-Sağ ol, Doraken. Sen ne diyo'n la'n?
+Toman'dan ayrıldığımı söylüyorum, Alikey. Eminim ilk söylediğimde anlamışsındır.
-Nedenin ne?
+Salak saçma dövüşlerinizden bıktım. İnsanların suratına yumruk atıp durmaktan, kan görmekten... Sakin ve günahsız bir hayat yaşamaya karar verdim.
-Önemli ve değerli bir üyemizi, özellikle de kuruculardan birini kaybetmek üzücü olacak. Ama eğer çok düşündüysen...
+Düşündüm, teşekkürler.
Accifuyu döndü ve attığı ilk adımda Alikey tekrar konuştu.
-Ha bu arada, eğer başka bir çeteye girersen, düşmanımız sayılırsın. Sana yumuşak davranacak değiliz. Eminim ilk söylediğimde anlarsın.
Accifuyu başını salladı ve yürümeye devam etti. Hagremichi tekrar ayağa kalktı.
+BU KADAR KOLAY MI?
Doraken tekrar bağıracakken Alikey ondan önce davrandı.
-Ne yapacağını biliyorsun, Hagremichi.
Hagremichi en azından bunu kabul ederdi, lidere bakıp başını hafifçe eğdi. Doraken'nin sinirli yüzüne alaycı bir bakış attı. Daha sonra tekrar uğuldamaya başlayan Toman'a ve Accifuyu'nun yavaş yavaş küçülen silüetine baktı. Merdivenlerden hızlıca indi ve peşinden koştu. Alikey Hagremichi'nin gidişini izledikten sonra çeteye dönüp bağırdı.
-Toplantı bitmiştir, dağılın!
Herkes dağıldıktan sonra Alikey Doraken'e döndü. Toplantılardan sonra genelde yardımcı lideriyle durumu konuşurlardı.
-Ne düşünüyorsun Doraken?
+Mükemmel büyüklükte bir ekmek arası döneri...
Doraken ellerini aralayıp hayali ekmeği gösterdi, Alikey istemsizce güldü.
-Aptal, onu demiyorum. Toplantı hakkında.
+Haa, Accifuyu ne isterse onu kabul ederdim. Hem çeteden ayrı olduğu sürece daha güvende olacaktır. Hagremichi aptalını yollamamalıydın, Accifuyu öğrenirse çok kızar.
-Haklısın. Ama belli etmeyecektir.
Doraken omuz silkti, merdivenlerden indiler ve uzaklaştılar.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Accifuyu! Bekle!
Accifuyu Hagremichi'nin sesiyle durdu.
+Ne istiyorsun?
-Bu kadar kolay ayrılamazsın.
+Ayrıldım bile.
-Çeteden ayrılman çok tehlikeli, hem bunca sene sonra-
+Tehlikeli olan ne? İzana'nın yakalanmamak için Japonya'dan kaçtığını söyledin değil mi? Ve Alikey Tenjiku'yu dağıttı.
-Anlamıyorsun, öyle ama... Karanlıkta saklanan düşmanlardan haberin vardır. Ben yakınında bile olmayacağım.
+Kendimi koruyabilirim.
Accifuyu hırsla döndü ve hızlıca uzaklaştı. Hagremichi bir anda bağırdı.
-Tenjiku yeniden toplanacak!
Accifuyu birden dondu. Arkasını döndü ve şaşırmış bir ifadeyle Hagremichi'ye baktı. Hagremichi'nin bakışlarında en ufak kararsızlık yoktu.
-Dikkatli ol.
Accifuyu yoluna devam edip karanlıkta kayboldu. Hagremichi liderin istediği gibi, karanlık sokaklarda Accifuyu'yu gizlice takip etti.

PetrichorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin