13 Temmuz 2006
Toman, eski tapınağın önünde toplanmıştı. Ama bu sefer Alikey ve Doraken en yukarda tek değillerdi. Accifuyu, Hagremichi ve Serley de yanlarında dikiliyordu. Herkes gece yarısı bu kadar ani bir toplantının yapılma nedenini merak ediyordu. Yardımcı lider de dahil, kimsenin bir şeyden haberi yoktu. Alikey herkesin susmasını bekledikten sonra derin bir nefes alarak tüm gücüyle bağırdı.
-TOMAN DAĞILMIŞTIR!
Herkes şaşkınlıkla donakaldı. Doraken birden Alikey'e döndü.
+NE DİYON LA'N?
Doraken'in tepkisiyle tüm Toman isyan etmeye başladı.
-Bu imkansız.
-Ne dediğini biliyor mu la'n?
-Toman yenilmedi ki!
Hagremichi kahkaha attı.
+Tam senlik bir hareket kardeşim, bunu ben bile tahmin edemezdim! Doraken-kun'un yüzündeki çarpılmış ifadeye bir bakın! Maymunları andırıyor.
-ÖLDÜRÜRÜM LA'N SENİ!
Doraken Hagremichi'ye saldırmaya çalışırken ve Accifuyu'yla Serley onları durdurmaya çalışırken Hagremichi gülmeye devam etti. Yine de bu kargaşa, bütün Toman'ın dikkati sonunda yukarıya çekmişti. Alikey kargaşa durduktan sonra devam etti.
-Şuan Tokyo'daki en güçlü çeteyiz ve amacımız da buydu. Siz benim ailemsiniz, kimse zarar görsün istemiyorum. Kalan hayatınızı sevdiklerinizle geçirin. Zirvede bırakıyoruz!
Tüm Toman, yumruklarını havaya kaldırdı. O gün, geceyi tek bir haykırış çınlatıyordu.
-TOMAN! TOMAN! TOMAN!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ertesi gün sabahı, Alikey dördünü de arayıp acilen gelmelerini söylemişti. Hawk'ın yanında dikilmiş, sırtını duvara yaslamış bekliyordu. Motor sesleri duyulduğunda geldiklerini anladı. Dört motor tam önünde durdu. Aceleyle indiler.
-Ne oldu la'n?
Alikey ifadesiz bir şekilde onlara baktı. Sonra gülümsedi.
-Ramenci'ye gidelim!
Accifuyu offladı.
-Sabah sabah bunun için mi çağırdın? Bir şey oldu sandık.
Serley motora yöneldi.
-Aptalca bir fikir, ben gelmiyorum.
Hagremichi birden hepsinden önce motoruna koştu ve bindi.
-SON GELEN ISMARLAR!
Hagremichi uzaklaşırken Doraken motoruna koştu.
-SANKİ KAZANMANA İZİN VERİRİM DE!
Alikey kahkaha attı ve o sırada Accifuyu çoktan motora koşmuştu. Alikey'le Serley motorlarına aynı anda koştular. Ramencinin önüne geldiklerinde Hagremichi ve Doraken kapıdan aynı anda geçmeye çalışıyorlardı. Serley utançla elini yüzüne kapatmış bekliyordu. Accifuyu ve Alikey aynı anda durdu.
-Ben önce geldim.
+Ben durduğumda sen bir metre daha gerideydin!
-Nerden biliyon la'n, ölçtün mü?
+Tahmini diyorum aptal!
Birden bire, Serley Doraken ve Hagremichi'ye yöneldi. İkisinin de kafasına tokatı geçirdi. Bu onları durdurdu, acıyla kenara çekildiler. Serley Alikey ve Accifuyu'ya dönüp eliyle içeriyi işaret etti. Onlar da tokat yememek için aceleyle içeri girdiler. Üçü bir masaya oturdular, bir kaç saniye sonra Hagremichi ve Doraken kafalarını ovuşturarak geldiler. Ramenler önlerine konulur konulmaz kıtlıktan çıkmış gibi daldılar.
-Hesabı Accifuyu ödeyecek, hep ben ödüyorum.
+Ne ben ödicem la'n? En son sen geldin.
-Banane, ben durduğumda sen daha yeni gelmiştin.
Hagremichi lafa girdi.
-Kızlara para mı ödetilir la'n?
+Sıkıntı yok, ben öderim.
Accifuyu cüzdanını çıkartırken Alikey onu durdurdu.
-Koy yerine. Ben ödüyorum.
Doraken ağzı dolu bir şekilde tabağını havaya kaldırdı.
-BİTANE DAHA!
Alikey ve Hagremichi aynı anda bağırdı.
-AYI MISIN ÜÇÜNCÜ TABAĞI YİYORSUN!
+Ne var la'n? Doymadım ben.
Alikey ayağa kalktı.
-Para mı sıçıyorum la'n ben?
+Ramenciye gelelim diyen sendin la'n?
İkisi bağırışırken Hagremichi yavaşça Alikey'in dolu tabağına uzandı. Alikey birden ona döndü.
-Napıyon la'n?
+Yemeyenin malını yerler.
Alikey birden masadan kalkıp Hagremichi'nin tabağına tekme attı. Tabak havada uçarken Alikey yakalamak için uzandı, Hagremichi onu ittirdi ve rameni tekrar yakaladı. Ama Alikey tekrar tekme attı ve ramen dolu tabak yere düşüp parçalandı.
-Ben yemiyorsam kimse yiyemez.
Hagremichi ramenlerin başında dizlerinin üstüne çöktü. Ellerini kafasına koydu.
-HAYIIIR... RAMENLERİM!
Birden Doraken kekeleyerek konuştu.
+Arkanda
-Ne?
Hagremichi herkesin baktığı tarafa, arkasına döndüğünde ramencinin elindeki oklavayı avcuna vurarak dikildiğini gördü. Hepsi aynı anda haykırdı.
-KAÇIN!
Aynı anda kapıya daldılar. Alikey camı kırdı.
-Amına koyduğumun salakları sıkışmayın!
Doraken bağırdı.
-BİLEREK SIKIŞMIŞTIK AMCIK İYİ Kİ SÖYLEDİN!
Son hız koşup motorlara atladılar ve bir parka geldiklerinde kendilerini çimenlerin üstüne attılar. Hagremichi güldü.
-Serley, bunu söylemek istemezdim ama...
+Ne var?
-YATTIĞIN YERDE BOK VARDI!
Serley panikle ayağa kalkarken herkes gülüyordu.