İspiyon

26 3 17
                                    

-DOORAAKEEEN!
Hagremichi, harabenin içinde yürüdü. Güneş ışınları yıkılmış duvarlardan sızan güneş ışığı, etraftaki tozları gözle görülebilir kılıyordu. Hagremichi'nin attığı adımla birkaç fare taşların altına saklandı. Doraken, Hagremichi'nin sesiyle taşların üstünden kalktı.
+Sikik...
-Görüşmeyeli uzun süre oldu!
+Accifuyu'ya zarar verdiysen...
-Onu parçalara ayırdım ve ormana gömdüm. Sonra da telefonuyla sana yazdım.
Doraken Hagremichi'nin yakasını kavradı.
+NE DİYON LA'N?
Hagremichi aniden bir tekme savurdu. Doraken tekmeyi koluyla engelledi ama yana doğru kaydı.
+Ölüsünü siktiğim, burda canına okuyacağım!
-Mezarına çiçek bırakırım!
Doraken ve Hagremichi aynı anda saldırdı. Hagremichi Doraken'den daha çevikti, taşların üstünde kolayca zıpladı ve darbeden kaçtı. Henüz tam olarak iyileşmemiş eliyle Doraken'in yüzüne bir yumruk attı ve acıyla elini kavradı.
-Siktir! Herkül gibisin la'n!
Doraken fırsatı değerlendirerek hızla koştu ve Hagremichi'ye yumruğunu geçirdi. Hagremichi taş üzerinde dengesini kaybetti ve darbeyle geriye doğru savruldu. Duvara çarptı ve yere oturup öylece kaldı. Doraken üstüne doğru yürürken gülümsedi.
-Pilim bitti...
+Ha? Hayırdır?
-Kaybettim.
Doraken kolunu sıvadı ve dibine kadar geldi.
+Bu kadar kolay pes edeceğini düşünmemiştim, ağzını yüzünü dağıtacağım.
-Buraya kavga etmeye gelmemiştim. Sigara?
Umursamazca cebinden çıkardığı paketi Doraken'e uzattı.
+İstemez.
Hagremichi sigarasından derin bir nefes çekti ve gözlerini kapattı.
-Saklandığın inden çıkıp Brahman Bonten savaşına katılacak mısın?
+Brahman kazanacak, boşa heveslenmeyin.
-Katılacaksın yani.
+Bu boku söylemeye geldiysen seni savaşa katılamayacak hale getiririm.
Hagremichi derin bir nefes daha çekti.
-Alikey seni öldürecek.
+Ne? Ne diyo'n la'n?
-Seni öldürecek işte.
Doraken hafifçe güldü.
+O birini öldüremez. Öldürmez de.
-Black Dragon'u Bonten'e kattık.
+Ne alaka-
-Alikey Taiju'nun gırtlağını kendi elleriyle kesti. Güçlüleri ayırdıktan sonra kalan adamları öldürme emrini ben verdim. Birini öldürürken en ufak pişmanlık belirtisi göstermiyor, Doraken. Seni kesinlikle öldürecek. Benim söylediğimi söyleme, çıramı yakar.
Hagremichi biten sigarasını attı ve ayağıyla bastı. Çıkışa doğru yürürken Doraken birden seslendi.
+Bunu neden bana söyledin?
Hagremichi yürümeyi bıraktı.
-Yanlış anlama, senin için yapmıyorum. Ölmen umrumda olmazdı, hatta mezarına işemek için sabırsızlanırdım.
Doraken başka bir şey söylemedi, Hagremichi yavaş yavaş geldiği yerden çıktı.

PetrichorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin