Nöbetim yeni bitmiş,elimde bilmem kaçıncı karton boş kahve bardağımla merdivenlerden çıkıyordum.Her gördüğüm personele selam vererek ilerledim.Tek hayalim evime,yatağıma kavuşup 2-3 saat kesintisiz uykuydu.Cenk merdivenin sonunda gülümseyerek "Bakıyorum da yine enerji patlaması yaşıyorsun Defne" dedi elimdeki boş bardağı gösterirken, "Evet sorma,2 ameliyat ve kesintisiz nöbet sonunda kamyon geçmiş gibi üzerimden" dedim. "Ben seni tutmayayım,sıra bende ama sonumun sana benzemesi beni ürküttü"dedi ve el sallayarak aşağı doğru indi.Cenk komik biriydi,muhabbeti herkesle iyi olan sempatik aynı zamanda biraz katı kuralları olan bir erkekti.Katı kuralları var demiştim.Örnek verecek olursam,dakiklik onun için en önemli kuraldı.Bunu geçemeyen onun gözünde en alt sıraya inerdi.bir bakıma bu kuralları komik buluyordum,diğer türlü Cenk'in prensipli bir insan olduğunu düşünüyordum.Odama geldim beyaz masamın üzerinde duran sabahtan kalma kurabiyelerden 2 tane ağzıma attım,perdeleri açtım,gün ışığı odamı dolduruyordu.İmzamı gerektiren bir dosya olmadığına göre artık çıkabilirdim,masamın üzerinde cam gözlü ismini Gobi koyduğum peluş kedime bakarak "Bugün harika işler çıkardık,sen ne dersin Gobi?" Diyerek çantamı omzuma attım.Hayatımdaki tek kişi Gobi sanırım diye geçirdim içimden...Meslekte 4. Yılımdı,30 yaşındaydım ve annemin ona göre evde kalmış kızıydım.Annemin sürekli "Kızım kaç yaşına geldin,biz önünden çekilince hastalandığında 1 kase çorba verenin olmaz.Evlen çoluk,çocuk sahibi ol"demelerine rağmen evlenmemiştim,yalnızlığım ve Gobi bana yetiyordu.Otoparka indim ve arabamı çalıştırdım.Uykumu getirmeyen hareketli bir parça açtım ve Klasik İstanbul trafiğinin olmaması için dua ettim.Caddeye dönüyordum ki sessizde kalan telefonumun yanıp sönen ışığını farkettim.Cenk arıyordu,kendimce sessizde unuttuğum telefona kızgınlıkla laf ederken son anda telefonu açtım.Cenk konuşmadan arkada ağıt tarzında söylemler bağırışlar duydum. "Defne çok acil,çok acil gelmen lazım,buralar çok karıştı" son kelimesini yarım yamalak söyleyerek kapattı.Bizim buralar çok sakindi,hastanede aynı şekilde acaba ne olmuştur diyerek sorularla hastaneye dönüş yaptım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O HALA ÇOCUK
Teen Fictionİçinde sadece meslek aşkı bulunan bir doktorun yolunun en sonunda Mardin'le kesişmesi Defne:Leyla Lydia Tuğutlu Kader:Su Burcu yazgı Coşkun Ömer :Pamir Pekin Cenk:Birkan Sokullu Yusuf Ağa:Hüseyin Soysalan