Kadersiz Kader

724 26 0
                                    

"Beni durdurmak için söylüyorsun" dedi donuk bir ifade ile, "hayır" dedim,anlatmayı çok sevmediğim ortaya geliş hikayemi anlatmaya başladım. "Annem bir sekreterdi.İşten çıkıp otobüse binmiş tek kalmış,biyolojik babamda anladığın şekilde anneme tecavüz edip bir köşeye atmış,annem bağıra bağıra bir karakola sığınmış,robot resim vs.hiçbir haber çıkmamış.Beni istememiş doğana kadar sonra tüm hayatı ben olmuşum.Evli olmadığı halde bana sürekli evlen diyor.30 yaşındayım evlenmedim.Yalnızlığımla mutluyum" özet geçtim,detay vermedim ama sonunu zor getirdim,gözlerim dolmuştu. "Bu çocuk bana yaşam enerjisi mi verir diyorsun yani" diye sordu buz gibi bir sesle,devam etti "Ben kendim çocuğum ya doktor hanım" diyerek ağlamaya başladı.Bu sefer ona doğru hamle yapıp sarıldım.Oda bana sarıldı.Bu sarılma değildi birbirimize sığındık,Aynı silahla yaralandığımızı biliyorduk,özne, zaman ,yer farklıydı ama aynı hikayenin kahramanlarıydık. "Biliyorum zor ama bana güven olur mu hep yanında olacağım"diyebildim.Kollarım arasında bir hareket yoktu,baktım bayılmıştı,telaşa kapıldım,hemen görevlileri çağırdım,zaman kaybetmeden odasına götürdüler.Kader'i tekrar görmeye yüreğim dayanmazdı.Odama gittim,yaşadıklarımın şokunu atlatmam lazımdı.Kadersiz Kader diye geçirdim içimden,bahtsız çocuk...annemin resmi masamda ahşap bir çerçevedeydi.Sanki annemin gençliğiydi Kader,aynı olayı yaşamışlardı,Kader evlendirilmişti ama bana göre bu tecavüzdü.O yaşlı adam burada olsaydı yumruk atmak isterdim.Kapı çaldı,gir dememi beklemeden 35-40 yaşlarında uzun boylu ,siyah saçlı,sakallı ve takım elbiseli bir adam girdi içeri. "Hocam rahatsız ediyorum kusuruma bakmayın,bir hastanız ile ilgili bilgi alacaktım" dedi kibar ama aceleci tavırla "tabi buyurun kimdi"Diye sordum. "Kader" dedi hızlı bir tonla.Cici annesini merak eden üvey evlat diye geçirdim içimden,o yaşlı adamın oğullarından biriydi kesinlikle ,içimden söylenerek süzdüm onu ve konuşmaya başladım. "Size tavsiyem kızdan uzak durun beyefendi,artık nasıl bir zorbalık yaptıysanız bunalımda ve bu bunalım bitmezse bu durum hem kendisinin hem bebeğin sonu olur sizde o yaşlı babanızda kızı rahat bırakın!" Dedim sert bir tonla,adam sinirlendi. "Babam mı?" Dedi sinirle, "evet,babanız!!!Evladı yaşında hatta pardon torunu yaşında bir kız çocuğu ile evlenen babanız" dedim.Gerçekten komik mi buldu yoksa sinirden mi anlayamadığım şekilde güldü. "Tanışmayı en sona bıraktığımız için özür dilerim,ben Ömer Yamanoğlu" dedi.

O HALA ÇOCUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin