Terasa yalnızca personeller girebiliyordu,kapısı her zaman kilitliydi.Ama tabi o gün umursamaz birkaç personel yüzünden açık kalmış.Hasta kızı orada buldum,tek gittim.Uç kısımdaydı,hem atlamak istiyor hem çocuksu bedenine kıyamıyordu sanki...
"Ben bu çocuğu doğuramam" dedi.Sonra bir kez daha, transa geçmiş gibiydi. "Benimle konuşmak zorundasın,birine içini açmak zorundasın artık" dedim. "Abimi istiyorum" dedi sadece, " abin kim sen kimsin bilirsem sana söz abini getireceğim,lütfen gel otur,lütfen" diyebildim.sözlerim onu ikna etmiş olacak ki gelip yanıma oturdu. "Kader" dedi, "anlamadım" dedim, " ismim Kader" dedi. "Bende Defne" dedim. "İki aile arasında kan davası vardı,bizim aile ve onların aile arasında,abimi öldürdüler en büyük abimi,bizimkiler öncesinde onlardan birini öldürmüş derken,önde gelen büyükler vesilesiyle kan davasını bitirmek şarttır dendi.Karar çıktı bi kere ,onlarda kız yok hiç bizde sadece ben varım.Tamam dediler....Bir gün öncesinde bebeklerimle oynuyordum ben"sonrasında bir hıçkırık kopuyor boğazından,bu cümleleri söylemek çocuk bedenine çok ağır geliyor sanıyorum.Karşımda yaşıtım varmış gibi cümleler kuruyor.Devam ediyor sonrasında "Ömer abim olsaydı olmazdı bunlar,o olsaydı bırakmazdı beni,hayır derdi,asla vermem kardeşimi derdi.Ama yoktu 2 seneliğine gitmişti benden ama asırlar gibi geldi bana" devam edecek gücü kendinde bulmaya çalışıyordu sanki "Beni kendine istedi o kart zampara,oğulları varken o kendine istedi.kimse buna itiraz etmedi doktor hanım,inanabiliyor musunuz?" diyince,içimde ne koptu bilmiyorum ama insanlığımla alakalı bir yerden kıvılcım çıktı sanki, "Zulüm gibiydi o hayat,2 tane daha karısı vardı,benden yaşça büyük annem yaşında kadınlar,bana her işi yaptırıyorlardı."Ağa kızı dediğin her bi işi becermeli"diyorlardı.Babam olacak Mehmet ağa hiç üzülmedi beni verirken,2 abimde öyle...Ama Azize annem yalvardı yapma bey diye dinlemedi ağa olacak babam" yutkunuyor. "Bu kadarı yeterli daha anlatmayacağım diyerek uca doğru yürüdü. " ben bu tecavüz bebeğini doğurmayacağım"dedi. Yürüdü,durdurmalıydım. Gerçeklerin ağzımdan çıkmasına izin verdim "Bende tecavüz bebeğiydim Kader"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O HALA ÇOCUK
Novela Juvenilİçinde sadece meslek aşkı bulunan bir doktorun yolunun en sonunda Mardin'le kesişmesi Defne:Leyla Lydia Tuğutlu Kader:Su Burcu yazgı Coşkun Ömer :Pamir Pekin Cenk:Birkan Sokullu Yusuf Ağa:Hüseyin Soysalan