Ömer beni eve bıraktığında,nereden nereye geldiğimizi bir kez daha düşündüm.Anahtarın kapıda döndüğünü duyan annem,
"Hayırdır?,Hiç bu kadar geçe kalmazdın" soru yağmuruna tuttu beni,onu biraz olsın mutlu etmek istiyordum.Yıllarca yalnız olmamı istemeyen kadını birazda olsa mutlu etmek istedim.
"Sanırım artık erkek arkadaşım var"dedim.Çok mutlu oldu,
"Sonunda Cenk'le sevgili oldun yani" şaşırmamıştım bu sorusuna,bizi Cenk'le yakıştırdığını biliyordum.Bu imkansızdı,Cenk benim dostumdu ve Gökçe'ye aşıktı.
"Hayır değil,Ömer ismi" dediğimde suratı düştü ama kendini toparladı.
"Kimmiş bu Ömer,İstanbul'da mı yaşıyor,ne iş yapıyor,nasıl tanıştınız?"gibi birçok soru sordu.Teker teker yanıtlamaya çalıştım.
"Mardin'de doğmuş,kısa süreliğine Amerika'da yaşamış,hastanede tanıştım.Hamile çocuk vardı ya aşiret olayı,onun abisi" dediğimde annemin suratı kıpkırmızı oldu.
"Sen kafayı mı yedin Defne?Aşiret olayı diyorsun,belalı insanlar bunlar,aklı başında bir insan olduğunu düşünürdüm,sen çıldırmışsın.Derhal sonlandır bu ilişkiyi,yanlış yoldasın!!!"annemin bu sözleri benide çok kızdırdı.İlk kez böyle davranıyordu.
"Sonlandırmayacağım,hayat benim anne,30 yaşındayım,16 yaşında kız çocuğu yok senin karşında!!!"diyerek odama gittim.Sinirim geçmemişti.Annem ilk kez bu kadar sert çıkmıştı bana,beni yıldıramayacaktı.O sinirle nasıl uyudum hala bilmiyorum ama gözlerim dalmış.Sabah uyandığımda evde ses yoktu,üzerimi giyindim kahvaltıyı dışarda yapacaktım.
Apartmanın girişinde Ömer'in arabasını gördüm,hemen yanına gittim.
"Günaydın,şoförüm mü olmaya niyetlisin?"
Güldü "Tek başıma kahvaltı edemiyorum,bana eşlik edecek güzel bir kadınla ve melek kardeşimle eminim harika bir öğün haline gelir" diyerek arkayı işaret etti.Kader oradaydı. "Defne abla"diyerek el sallıyordu.Arkaya geçtim sabırsızca hemen sarıldım Kader'e,ne çok özlemiştim bu kızı böyle...
Havadan sudan muhabbet ederek kahvaltı edeceğimiz mekana geldik,Kader çok iyi görünüyordu,arada hüzünlü bakışları vardı,yaşadığı şeyler kolay değildi.Ama o hala çocuktu....Harika bir kahvaltı olmuştu,Ömer'le kaçamak bakışlarımız ve Kader'le derslerden okuldan muhabbet etmemiz bana çok iyi gelmişti.
Bir adam geldi.Ömer'e bir şeyler söyledi.Gözleri karardı.
"Benim kalkmam gerekiyor,önemli bir işim çıktı"dedi.Koluna dokundum yavaşça "Ne oldu?"dedim korkuyla,gülümsedi "Merak etme işle alakalı"dedi ve yanımızdan hızla uzaklaştı.Çok geçmeden orta yaşlı bir adam geldi yanımıza "Ömer ağam yolladı beni,sizi götürmem için"dedi.Kader sakindi, "Tamam Ahmet amca şimdi geliyoruz"dedi toparlanmaya başladı.Ağa kelimesi bana çok kaba geliyordu fakat Ömer'e yakışıyordu bu "Ağa"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O HALA ÇOCUK
Novela Juvenilİçinde sadece meslek aşkı bulunan bir doktorun yolunun en sonunda Mardin'le kesişmesi Defne:Leyla Lydia Tuğutlu Kader:Su Burcu yazgı Coşkun Ömer :Pamir Pekin Cenk:Birkan Sokullu Yusuf Ağa:Hüseyin Soysalan