13-Yine severim

949 68 15
                                    

Bölümü medyada ki şarkıyla dinlemenizi öneririm.
İyi okumalar.

•Aşık olmuştum.
Evet aşık olmuştum. Son üç haftadır bunun farkındaydım, okula gidip gelmemin sebebi bile o'ydu diyebilirim. Her gün görüyordum, o güzel gülüşünü tanımıştım, gülünce kısılan eşsiz gözlerini, harika sesini, muhteşem ötesi güzelliğini tanımıştım.

Nutkum tutuluyordu adeta. Onu her gördüğümde içimde uçmak için yer bulmaya çalışan minik kelebekler, kalbimin bir bomba misali gibi patlamayı beklemesi... Gerçeği kanıtlar nitelikteydi öyle değil mi?

Sahiden ben aşık mı olmuştum? Daha 2 ay öncesine kadar ondan kaçmaya çalışan ben? Sahiden de aşık olmuştum galiba. Aşk ne de güzel bir şeymiş meğer.
Ama o olduğu için çok daha güzel.

Peki jimin...

Beni mahvettin, bundan senin haberin var mıydı? Beni ne denli yıktığından haberin var mıydı? Kalbimi düşünmeden sana teslim ettiğimde oluşan imkansızlığa ne kadar kırıldığımdan haberin var mıydı?

Sanmam.

Gündüzler geceye, geceler gündüze nasıl muhtaç ise muhtacım öylece.

'Bu kadar kısa zamanda aşık mı olunurmuş?'
Dediğinizi duyar gibiyim.
Evet ben aşık olmuştum. İmkansıza aşık olmuştum, bir o kadar da mutluluğa...

Benim ona ihtiyacım var.

Savurdu rüzgar, birikti içimde yangınlar. Sevmek öldürür zaten. Sevmek çok garipti zaten. Nereye kadar dönerdi ki dünya? Oysa şimdi zaman dursa ne de güzel olurdu. Hep ona baksaydım. Hep onu görseydim. Ömrümün sonuna kadar hep onu sevseydim. İmkansız olduğunu bile bile...

Sende kaldı aklım. Ama hep bununla savaştım. Tamam gönlün olsun, bu rüzgar durulsun. Tek istediğim sensin. Hep istediğim sensin. Son istediğim sensin.

Seni sordum yıldızlara biliyor musun? Onlara seni anlattım, uzun uzun. Ama yoksun yanımda. Ne çok isterdim yanımda olmanı. Bir de anılar, ölüm gibi geliyor bana. Düşünmeden edemiyorum. Bilsen sensiz ne haldeyim. Kalbin cezalı, söyle ben ne yapayım. Bir gülsen razıyım ama, olmuyor işte, olmuyor.

Yapamıyorum sensiz, yaşayamıyorum anlasana. Birgün karşına çıkıp aşkımı ilan etsem, nasıl olurdu, ne derdin bana, dalga mı geçersin, alay mı edersin yoksa sende beni sever misin?

Hergün bunları düşünüyorum, hiç usanmadan, hiç sıkılmadan hergün seni ve seninle ilgili hayallerimi, kırıklarımı, acımı düşünüyorum.

Biz seninle neydik?

Biz imkansızdık.

Hiç bir araya gelemeyecek, hiç sarılamayacak, aşkımızı kalbimize layık göremeyecek,birer imkansızdık.

Beni mahvettin Park jimin.

Sen...

Beni mahvettin.

Biri gelip sorsa bana 'pişman mısın?'diye.
'Bir anımdan bile pişman olmadım' derdim.
Kurşun olsa kaçmam, ateş olsa sakınmam. Yine çıksa karşıma, yine severim.

Unuttum tüm insanları, önemsiz geliyor bana, o'ysa sen öyle değildin. Senin yerin bende çok başka.

Bamabaşkaydı benim sana olan sevgim.

Bunu hissedebiliyordum.

İkimizde bir kafesin içindeyiz farkında mısın?
Senin ki hissizlikten, benim ki gönülden bir kafes. Seni bıraksalar kafesinden sen özgürsün, beni bıraksalar kafesimden, ben ölürüm.

Ben ölürüm.

Kim ağladığımı söyledi?
-
Ben bu bölümde yoongi'nin, jimin'e olan aşkından biraz özet geçmek istedim. Umarım güzel olmuştur. Tahminlerim aksi yönde:(
Bir diğer bölümde flashback 'e az çok devam edeceğim.

Seviyorum sizi

Die, YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin