Medya: Tick Tick boom- Sage the gemini FT. By bygTwo3
NOT: Bana göre uzun kimine göre kısa bir bölüm.. bu bölümün bazı kısımları pek içime sinmesede güzel oldu bence. Lütfen. Lütfen görüşlerinizi yazın.
Yazın ki, nasıl birşey çıkarmışım ortaya bileyim. Bu bölüm için bıraktığım medyada ki şarkıyı da açıp dinlerseniz kim bilir belki daha keyifli olur hm? Tekrar tekrar dinleyin çünkü çok güzel dnsnd.
Son birşey...
Sizi seviyorum meleklerim🧚
Keyifli okumalar<3
_________
Jimin o bitkin hali ile uykuya dalınca bir anda kapı çalınmış ve gözlerini ovarak yerinden kalkmıştı. Tabi yanında ki koltukta hâlâ aynı pozisyonda duran ikiliyi de uyandırıp kapının çaldığını ve uyanmaları gerektiğini söyleyerek bulundukları salonun tüm ışıklarını kapatmıştı. Kapıyı çalan kişinin Yoongi olduklarını biliyorlardı.
Alel acele ışıkları kapatarak bir yerlere saklanmışlardı. Saklandıkları yerde beklerlerken kapı tekrar çalınca hepsi bir küfür savurmuş, ve kapıyı kim açacak diye tartışmaya girmişlerdi. En sonunda kapıyı açma görevini üstlenen jimin koşarak kapının yanına varmış ve derin bir nefes vererek açmıştı.
Yoongi jimin'i görünce gülümsemişti. Jimin ise onun gülümsediğini gördükten sonra, 'Bugün herşey çok güzel geçecek' diye düşünmeye başlamıştı.
Geriye çekilerek karanlık olan eve girmesini istemişti. Yoongi başta evin karanlık olmasını garipsese de, içeriye geçmişti. Jimin de arkadan kapıyı kapatmış, yoongi'nin yanına adımlamıştı.
"Bu..ev neden bu kadar sessiz ve karanlık?" Yoongi yanında ki bedene sorarak cevap beklemişti bir süre, çünkü jimin nerdeyse yirmi saniye boyunca sessiz kalıp etrafa bakmıştı. Jimin, jungkook ve taehyung'un planı, yoongi içeri girdiği gibi saklandıkları yerden çıkıp doğum gününü kutlayacaklardı.
Yoongi hâlâ jiminden cevap bekler gibi gözlerini ona dikerken bir anda etraf aydınlık olmuş ve arkadaşları çıkmıştı ortaya.
"İYİ Kİ DOĞDUN YOONGİ! MUTLU YILLAR SANA"
Yoongi şaşkınlığını gizleyememiş ağzını ve gözlerini kocaman açmıştı. Jimin ve diğerleri onun bu haline kahkaha atarken böyle bir şeyi beklemediğini anlamıştılar.
Jimin yoongi'nin elinden tutup biraz önce oturdukları koltuğa yaklaşıp oturmuşlardı. Diğer ikilide yanlarına oturunca herkesin gözü yoongide, yoongi'nin ise gözleri salonda bulunan heryere asılmış süslerdeydi.
"B-ben..inanın bana ne diyeceğimi bilmiyorum. Bu, bu çok güzel. Çok sevindim gerçekten beklemiyordum. Çok teşekkür ederim size."
Ellerini iki yana açarak üçüsüne de sarılmış ve ağlamaya başlamıştı. Bu yaşananlar onu ciddi anlamda duygulandırmıştı. Çünkü daha önce en son beş yaşındayken annesi babasının zorunluluğu ile bir doğum günü partisi organize etmiş ve kutlamıştılar. Ondan sonra hiç kutlayan veya hatırlayan birileri olmayınca, yoongi de unutmuştu kendi doğum gününün ne zaman olacağını.
Şuan da akıttığı göz yaşları her ne kadar yanındakilerin ağlamasına da sebep olduysa, 'bunlar mutluluk göz yaşları" deyip geçiştirmişti.
Kısa bir süre sonra jungkook ve taehyung yoongi'ye aldıkları hediyeleri vermiş ve yoongiden aldıkları soru onları kahkahaya boğmuştu.
'Prezervatif almadınız değil mi sizi gerzekler?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Die, Yoonmin
Fanfiction"Sikeyim yoongi, adımla inlemen beni deli ediyor." >%60 texting >%50 düz yazı •Homofobik istemiyorum• Başlangıç: 20.09.21 Bitiş: 18.06.23 #Die - 1