1.Bölüm

1.2K 96 219
                                    

Tanıtım

Ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar..

En sevdiğiniz kitapların mutlu sonla bitmesi sizi de mutlu ederd değil mi?

peki ya hiç düşündünüz mü?

Kitap devam ediyor olsaydı, nasıl devam ederdi?

ya da karakterlerin hayatı nasıl devam etti?

Gerçekten de mutlu son diye bir şey var mıydı?

Kitap bitti diye karakter artık yok olmuyor. Belki yazar, o çok sevilen ekstra bölümlerle sizi kendisine bağlıyor.

Sonun başlangıcı...

1. bölüm

-Hadi! Kitap okumayı bırak ve gel. Kendi düğününe geç mi kalacaksın?

Yan Li, elinde ki telefondan gözünü bile ayırmadan konuştu.

-Hu-Ge, biraz beklemelisin. Final bölümünü okuyorum.

Yan Hu, gözlerini devirdi. Bembeyaz bir gelinliğin içinde olan küçük kardeşine ufak bir gülümseme ile baktı.

Yan Hu ve Yan Li, ikiz kardeşlerdi. Fakat birbirlerine pek de benzemezlerdi.

Yan Hu, pek popüler değildi. İçine kapanık ve asosyal biriydi. Kitap okumayı severdi. Fazla arkadaşı yoktu. Hatta hiç yoktu. Evin ikinci çocuğu idi. Görünmez olmakla aynı şeydi.

Yan Li ise evin en küçük kızı idi. Ayrıca tek kız idi. İki abisi vardı. Bir melek gibiydi. Oldukça güzeldi. 165 boylarında, uzun siyah saçlı, siyah gözlü, kar gibi beyaz bir cildi olan melekti adeta.

Güzel olduğu kadar saf ve tatlı bir kişiliği de vardı. Bir evin, biricik kızı idi. Sosyal ve arkadaş canlısı idi.

İkizi ile arasında ki tek ortak yön, kitap okumayı sevmesi idi.

Bugün Yan Li için çok önemli bir gündü. Onun Düğün günüydü. Fakat o, okuduğu kitabın final bölümünü okurken düğün törenine geç kalmak umrunda değildi.

Yan Li, 24 yaşındaydı. Çin'in en büyük üniversitesinde sekreterlik okumuştu. Zeki ve başarılı biri olarak da büyük şirketlerden birinde iş bulmuş ve Ceo'nun sekreteri olmuştu.

Şuanda da patronu ile evleniyordu. Yani şirketin ceo'su ile.

Aralarında ki 8 yaşlık bir fark pek de önemli değildi. Önemli olan, aşık olup da evlenmekti.

Yan Hu, bir kez daha söylendi.

-Hadi, geç kaldık. Daha sonra okursun. Bu gidişle damadı kaçıracaksın!

Yan Li, kıkırdadı ve kitabının son cümlesini sesli okudu.

-Ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar...Kya...bu mükemmeldi! Hu-ge, iyi bir adam beklemeyi bilmelidir. Artık gidebiliriz.

Yan Hu, derin bir nefes verdi. Kocaman bir gülümseme ile kollarını açtı ve bekledi.

Yan Li, oturduğu yerden kalktı ve gelinliği eliyle topladıktan sonra abisinin açık kolları arasına girdi.

-Hu-ge, gerçekten de çok mutluyum. Sonunda istediğim gibi biri ile evleniyorum.

Yan Hu, kardeşine şefkatle sarıldıktan sonra ikisi kol kola girdiler ve gelin odasından çıkıp tören salonuna girdiler.

Kırmızı halıda ilerlerken geline, kardeşi eşlik ederdi. Halının sonunda damat bekliyordu.

Oldukça uzun olan adam, yakışıklıydı. 185 boyundaydı. Simsiyah ve oldukça pahalı olan bir takım elbise vardı üstünde. Siyah, kısa saçları geriye doğru taranmıştı. Buğday teni vardı. Kaşları kalın ve şekilliydi. Çene hatları çıkık ve belirgindi. Hem yakışıklı, hem de zengindi.

Beginning of the end[BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin