Bu bölümün yorum sınırı 30. Çok emek veriyorum ama yorum gelmiyor. İnanın hevesim kaçıyor.🥲
Önceki bölüm
Kapı yavaşça açıldı. Kapının ötesinde elini kapıya uzatmış hafifçe gülümseyen zayıf, orta yaşlı bir adam vardı. Anlaşılan uzaktan açmıştı kapıyı.
.
.
.
.
-Oh, Öğretmen Jin, iyi görünüyorsun. Seni buraya getiren nedir?Yardımcı lider, görünüşüyle birlikte sözleri de nazikçe kullandı.
Yan Hu, bütün öğretmenlerin nazik olduğunu düşünmeye başlamıştı. Tabi bu kanıya varmak için henüz çok erkendi. Çünkü sadece iki öğretmenle tanışmıştı. Jin Wigang da aynı şekilde gülümsedi ve Yan Hu'yu gösterdi.
-Yardımcı Lider, bu benim Yan Klanında bulduğum bir cevher. İsmi Yan Hu. Uyumu 7 çıktı ve mor-8 yeteneğe ve iki elemente sahip. Ateş-karanlık!
Jin Wigang, bir şey saklamadan her şeyi anlatmıştı. Yardımcı lider, duydukları karşısında ufak bir şaşkınlık geçirse de hemen sakinleşti. Dizlerini büktü ve Yan Hu'nun hizasına indi. Tam bir centilmendi.
-Merhaba genç adam. Ben öğretmenlik köşkünün yardımcı lideri Ma Rang'ım. Gerçekten de harika bir yetenek gibi görünüyorsun.
Yan Hu, aceleyle eğildi ve resmi bir selam verdi. Gerçekten de çok şaşırmıştı. Ondan en az 10 kat daha yaşlı birisinin önünde eğilmesi cidden beklenmedikti. Şimdi fark ediyordu da bu adamda gerdi. Elinin üstünde ufak bir ger lekesi vardı.
-Kıdemli Ma'yı selamlarım. İltifatlarınız için de müteşekkirim.
Bir sessizlik oldu...
Ma Rang, tekrar doğruldu ve konuştu.
-küçüğüm, öğretmenlik hakkında ne biliyorsun? Bir yıldızlı öğretmenlik için sınava girmeyi düşünüyor musun?
Yan Hu, biraz düşündükten sonra konuştu.
-Kıdemli Ma, ben hiçbir şey bilmiyorum. Sınava girmek için uygun değilim. Fakat girmeyi ve kendimi denemeyi çok isterim.
Ma Rang, elini çenesine götürdü ve biraz düşündükten sonra gülümsedi.
-Anlıyorum. Şu andan itibaren öğretmenin Jin Wigang olacak. Her gün sabahtan akşama kadar ders veriliyor. Onlara katıl ve kütüphaneden bolca kitap oku.
-Sınav 3 ay sonra yapılacak. Kazanamasan da sorun değil. Her 2 yılda bir tekrar yapılıyor. Normalde belli bir miktar sınav ücreti alırız. Fakat bu ücreti senin yerine ben ödeyeceğim.
Bu oldukça iyiydi. Burası harika bir eğitim merkeziydi. Yatılı olanlardan...
Yan Hu, derin bir iç çektikten sonra ciddiyetle konuştu.
-İlginiz için minnettarım. Fakat ücreti kendim ödeyebilirim. Herkesten farklı davranılmak istemem.
Ma Rang'ın yüzünde ki hafif gülümseme daha da genişledi.
-Tamam. Sınav ücreti 1 altın.
Yan Hu, başını salladı ve onayladı. Elbette bu miktarı çok pahalı bulmuştu ama biraz düşününce anlıyordu. Bu kadar kalabalık bir yerde sınava çok fazla kişinin girmesi iyi olmazdı. Öğretmenlerin zamanını ve kaynaklarını harcamış olacaklardı.
Ayrıca sadece kazanabileceğinden emin kişilerin girmesine neden olacaktı ki zenginlerin de sürekli girmesini ve hava atmasını engelleyecekti.
Para birimleri;
100 bakır =1 gümüş
100 gümüş=1 altın
100 altın= 1 beyaz altın
100 beyaz altın= 1yeşil altın
100 yeşil altın= 1 kırmızı altın
100 kırmızı altın=1 mor altın
100 mor altın= 1 siyah altın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning of the end[BL]
FantasyVe sonsuza kadar mutlu yaşadılar.. En sevdiğiniz kitapların mutlu sonla bitmesi sizi de mutlu ederdi değil mi?. peki ya hiç düşündünüz mü? Kitap devam ediyor olsaydı, nasıl devam ederdi? ya da karakterlerin hayatı nasıl devam etti? Gerçekten de mu...