10.Bölüm

264 52 18
                                    

Önceki bölüm

Kütüphanenin ilk katı da tamamen bitmişti. İki kardeş de ne olursa olsun dönüşümlü olarak her kitabı okumuşlardı. Bu onlar için başlangıçtı.

Zaman yavaşça geçmeye devam etti..
.
.
.
.
-Hey, beni itmesene!

-Asıl sen beni itme!

-Sonunda zaman geldi!

Yan Hu ve Yan Li, merkezde toplanmış olan kalabalığa doğru şaşkın bir ifadeyle baktılar. Tüm klanın burada olduğunu söylemek yanlış olmazdı.

Bu da onları merak ettirmişti.

Merkezde bir düzine insan vardı. Bazıları oldukça soğuktu, bazıları ise sıcakkanlı görünüyordu. Hepsinin farklı auraları vardı.

Yan Li, merakla söylendi.

-Hey, sence neden herkes buraya toplanmış?

Yan Hu, biraz soğuk bir sesle konuştu.

-Bu konuda bilgim yok. Gidip bakalım.

Yan Li de başını salladı ve onayladı. Herkes burada olduğuna ve heyecanlı ifadelerine göre, bu büyük bir olay olmalıydı. Hala bu dünya hakkında yeterli bilgilere sahip değillerdi.

İkizler yavaşça kalabalığa gittiler ve daha dikkatli baktılar.

Yan Li, kalabalığın arasında arkadaşlarından birisini görünce heyecanla yanına gitti ve merakla sordu.

-Hey kardeş Ji, burada neler oluyor? Bunlar kim?

Kardeş Ji, isimli yakışıklı genç adam sesini düzeltti ve konuştu. Yaklaşık 15-16 yaşlarında görünüyordu.

-Ah, meslek seçim zamanı için geldiler. Herkes 13 yaşına kadar temellerle uğraşır ve gelişim yapar. Fakat ondan sonra kendisine bir meslek seçer. Onlar da mesleklerin klanlara gönderdiği elçiler.

Bu dünya da herkes bir meslek sahibi olmak zorundaydı. Bu meslekler, ressamlık, müzisyenlik, simyacılık, doktorluk, kahinlik, öğretmenlik, demircilik, ekperlik, canavar eğiticiliği gibi sayısız meslek var.

Yan Li, arkadaşından bazı şeyleri öğrendikten hemen sonra biraz uzakta bekleyen kardeşinin yanına geldi ve durumu açıkladı.

Bu dünyada da tıpkı kendi dünyaları gibi çeşitli meslekler vardı. Fakat onun için okul okumak zorunda değillerdi. Onun yerine 13 yaşından itibaren meslek seçip onunla ilerleyeceklerdi.

Bu açıkçası daha iyiydi. Her meslek kendi içinde 9 seviyeye ayrılmıştı. İyi para kazandırıyordu. Ressam, resmini sattığında veya müzisyen bir konser verdiğinde para kazanıyordu.

Fakat bu meslekleri asla küçümsememek lazımdı. Çünkü sadece para değil aynı zamanda savaşta da kullanılabilirdi.

Nasıl mı?

Çok basit, yüksek seviyeli bir ressamın resmi, ruh kazandırabilirdi resmine. Çizdiği şeyler, tıpkı canlı bir varlık gibi hayat bulabilir ve resimden çıkabilirdi.

Fakat bunun için, ressamın anlayışının ve gelişiminin güçlü olması gerekiyordu. Bir ejderha çizerse, bu ejderha bir kaç nefes resmin dışına çıkabilir ve savaşabilirdi. Fakat sonra geri resmin içine geri dönerdi.

Müzisyen ise, çaldığı bir parça ile rakibinin aklını karıştırabilir ve onu etkisiz hale getirebilirdi.

Dansçı mesleği, rakibini cazibesi ile etkilemekti.

Simyacı, haplarla uğraşırdı.

Demirciler, silah ve değerli madenleri işlerlerdi.

Canavar eğiticiliği ise isminden anlaşılıyordu.

Beginning of the end[BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin