3.Bölüm

525 76 39
                                    

Önceki bölüm

Yan Li, keskin ve hızlı bir şekilde cevapladı.

-Büyük ihtimal Çin'de yasaklanan kitabın içine girdiğimiz içindir. Ayrıca final bölümüne yakın bir zamanda girdik. Şu çocuk ölmek üzere...
.
.
.
.
.
Yan Hu, alayla güldü ve konuştu.

-Gerçekten mi? Söylemesen bilmiyordum. Bana o iki karakteri anlat. Ayrıca burası ne tür bir dünya?

Yan Li, biraz düşündü. Söyleyeceklerini zihninde toparladıktan sonra konuştu.

-Burası Wuxia türü bir dünya. Bilirsin, kılıçlar, ölümsüzler, büyüler, tuhaf şeyler var. Ana karakter olan Yan Jiang yani bu bedenin babası. Antik bir ırktan geliyor. Çok güçlüdür ve oldukça da yakışıklıdır. Ayrıca çok da yaşlıdır. Annesi Li Ciuying ise oldukça güzel ve güçlüdür. Simya alanında bir numaralı kişidir.

Yan Hu, dikkatli bir şekilde dinledikten sonra konuştu.

-Simya alanında iyi olmasına rağmen kendi çocuğuna yardım edemiyor.  Aynı şekilde babası da o kadar güçlü ama bir şey yapamıyor. Peki babası ile arası nasıl bu çocuğun?

Yan Li, bir süre düşündükten sonra konuştu.

-Şöyle ki...aslında Yan Jiang çocuğu ile sadece bir kez tanıştı. Yani onun hasta doğduğunu öğrenince çare bulmak için ayrıldı. Geri döndüğünde Eşini ve çocuğunu kaybettiğini öğrenince intihar etmeye çalıştı. Fakat onu seven biri tarafından durduruldu ve sonsuza kadar mutlu yaşadılar..

Yan Hu, buna şaşırmıştı. O kadar güçlü ol ve bir çare bulama. İntihar etmek...ne zayıfça ne korkakça bir hareketti! Yan Hu, asla böyle bir şey yapmazdı. Önünde çok uzun bir hayat varken başka biri de bulunabilirdi ki zaten bulunmuştu. Fakat bu korkaça bir şey yapılmış olduğunu değiştirmiyordu.

-Üf, sıkıldım. Çocuğun bedenini nasıl kontrol edeceğiz?

Yan Li, omuzlarını silkti ve konuştu.

-Ben nereden bileyim? Çocuğun kafasını tut ve yapmak istediğini söyle. Belki olur.

Yan Hu, kardeşinin alaycı konuşmasını umursamadı. Asıl ruh uyuduğuna göre bir denemeliydi değil mi?

Yan Hu, çocuğun kafasını tuttu ve düşündü. Gözlerini aç.

Dış dünyada Yan Hu Yin, gözlerini açtı ve Yan Hu, çocuğun gözünden etrafında görmeye başladı. Gerçekten de bu şey işe yaramıştı.

Yan Hu, hemen etrafa baktı. Bir odadaydı. Oldukça büyüktü. Eski zamanlara ait eşyalarla doluydu. Büyük bir yatakta yatıyordu. Ruh dünyasında Yan Hu, başını çevirdiğinde dış dünyada da çevirmişti. Konuşmayı denedi.

-Neredeyim ben?

Yan Hu, çocuğun bedenini kontrol etmeyi başarmıştı. Fakat fazla da yapamıyordu. Çocuğu bıraktı ve konuştu.

-Xiao Li, işe yaradı. Hadi sen de dene! Ayağa kalkalım. Ben konuşmayı yaparım sen de vücudu kontrol edersin.

Yan Li, hemen kalktı ve çocuğun yanına geldi. Bu tür durumlarda kesinlikle iki kişi olmak işe yarıyordu.

Yan Hu ve Yan Li, çocuğun kafasını tuttular. Üçü de ruh halindeydi. Biri işe yaramaz durumda olduğu için her şey kardeşler tarafından kontrol edilecekti.

Yan Hu, kardeşine işaret verdi ve dış dünya da vücut doğruldu. Etrafa merakla baktılar. İlgilerini çekmişti. Ayrıca...biraz eğlenceli gibiydi.

Bu, bilgisayardan oyun oynamak gibiydi. Gerçek hayat simülasyon türü oyunlara benziyordu.

Çocuk, hareket etti. Yataktan kalktı ve tam yürüyecekti ki yere düştü. Yan Li neden düştüğünü anlayamadı. Kardeşi ile birlikte tekrar ayağa kaldırdılar ve zorla yürüttüler.

Beginning of the end[BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin