Canlarım. Umarım sevmişsinizdir bu kitabı. Eğer 25 yorum gelirse yarın da bölüm atacağım. ❤
Önceki bölüm
Bu saçmalıktı!
-Lütfen bize hangi yöne gitmemiz gerektiğini söyleyin.
Adam, sayısız yol ayrımından iki tanesini işaret etti ve konuştu.
-Oradan gidin ve kapıya ulaşın. Yolun ortasında mengpo şerbetini için.
.
.
.
.
.
.
Adamın gösterdiği iki yer, ikizler için oldukça farklı yerlerdi. Ayrıca birbirlerinden de oldukça uzaktı.Yan Hu ve Yan Li, birbirlerine baktılar. İkisi de ayrılmak istemiyordu. Akıllarına harika bir plan geldi.
Onlar istemeden ayrılmazlardı. Bu kabul edilemezdi. Yan Hu, asla bir tavşan olmak istemiyordu. Kendisi için seçilen kaderi kabul etmeye razı değildi.
Yan Hu ve Yan Li, el ele tutuştular ve hafif bir gülümseme ile yümeye başladılar. Yol ayrımına geldiklerinde ayrılmaları gerekiyordu.
Yan Hu, kardeşine sıkıca sarıldı ve konuştu.
-Okuduğun kitap nasıl bir şeydi? Oraya gitmek istiyor musun?
Yan Li'nin yüzünde utançtan oluşan bir kırmızılık oluştu. Kafasını eğdi ve konuştu.
-Şey...Hu-ge, bence oraya gitmesek daha iyi olur.
Yan Hu, kaşlarını çattı ve sinirle konuştu.
-Yine o wuxia saçmalıklarını mı okudun? Bana daha fazla ayrıntı ver!
Yan Li, utansa bile söylemek zorundaydı. Bu meseleden kaçışı yoktu. Zaten ölmüşlerdi.
-Bu sefer Danmei türünde okuyordum...
Yan Hu, anlamamış gibi baktı. Danmei? O da neydi? Web romanları saçmalıktı! Kaç defa, gerçek kitaplar okumasını söylemişti!?
-Danmei de nedir? Nereye gideceğini bilmek istiyorum!
Yan Li'nin tüm yüzü kızardı ve konuştu.
-Danmei...erkeklerin birbiri ile aşk yaşadığı bir kitap türü. Homoseksüel ilişkiyi konu alıyor.
Yan Hu'nun yüzü utanç ve öfke ile kırpkırmızı kesildi. Kaşlarını çattı ve bağırdı.
-Bu ne saçmalık?! Bu iğrenç şeyleri nasıl okuyabilirsin? Hayır, oraya gitmene izin vermiyorum!
Yan Li, bir yaramazlık yaptığını biliyordu. Abisi bu tür şeyleri kabul edemezdi. Zaten danmei türüne kadın karakter olarak gitmek ölümle eşdeğerdi. O da istemiyordu.
-Peki ne yapacağız?
Yan Hu, kaşlarını olabilirmiş gibi daha çok çattı. Bir süre düşündükten sonra yollara bir bakış attı. Kendilerine en yakın ve en boş olan yolu inceledi.
-Elimi tut, işaretimle yan tarafa geçip koşacağız. Başka yere gideceğiz.
Yan Li, kararsız gözlerle abisinden ayrılıp baktı. İçinde bir şüphe ve bilinmezlik korkusu vardı.
-Hu-ge, orası çok ıssız ve tehlikeli görünüyor. Başka bir yere mi gitsek? Bak, diğer ruhlar yollardan geçiyor. En kalabalık olanından gidelim.
Yan Hu, kaşlarını çattı. Kardeşinin elini tuttu ve üstünü okşadı. Amacı sakinleştirmekti. Kendisi de bu durumdan memnun değildi. Zaten ölmüşlerdi. Başka ne olabilirdi ki?
-Endişe etme, seni ne pahasına olursa olsun koruyacağım. Bana güveniyor musun?
Yan Li, ağlamak istedi. Ruhani bir bedende olduğu için ağlayamıyordu. Fakat kızarmak sorun olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning of the end[BL]
FantasyVe sonsuza kadar mutlu yaşadılar.. En sevdiğiniz kitapların mutlu sonla bitmesi sizi de mutlu ederdi değil mi?. peki ya hiç düşündünüz mü? Kitap devam ediyor olsaydı, nasıl devam ederdi? ya da karakterlerin hayatı nasıl devam etti? Gerçekten de mu...