Medya Li Ciuying ve oğlu. Nasıl?
Önceki bölüm
Yan Li, kıkırdadı ve babasının kendisini yani bedeni taşıması için kollarını açtı ve sevimli bir şekilde gülümsedi.
Çocuğun güzel görüntüsü ile kimse reddetmeye karşı koyamazdı.
.
.
.
.
.
.
Yan Jiang da karşı koyamadı. Hafifçe gülümsedi ve oğlunu kucağına aldı. Kafasını okşadı ve şefkatle baktı. Sürekli hasta olması ve uyuması onu üzen bir durumdu. Tam 13 yıldır bu duruma bir çare arıyordu.Fakat ne yazık ki hiçbir çare bulamamıştı. Gidilen doktorlar, simyacılar, hatta dizilim ustaları...herkes!
Yan Jiang'ı umutlanmaması için uyarmıştı. Oğlunun ölmesi yakındı. En fazla 10 yıl yaşayacağı konusunda ortak bir tanı vardı. Fakat Yan Hu Yin'e çok iyi bakılmasından ötürü çocuk bir kaç yıl daha yaşayabilmişti.
Eh, ne olursa olsun en fazla 13-14 yaşına kadar yaşayacaktı. Tabi ki ikizlerin gelmesi ile yaşayacağı bir kaç ay da azalmıştı.
Bu sadece ikizlerin ve Yan Hu Yin'in bileceği bir sır olarak kalacaktı. Kimse bilmeyecekti.
Yan klanı aslında 4 yıldızlı bir süper klandı. Fakat Yan Hu Yin'in hastalığından ötürü harcanan kaynaklar yüzünden yarım yıldız düşmüşler ve 3,5 yıldızlı olmuşlardı.
Yan klanında bir kaç kişi bu konuda şikayetçi olsa da kimse ses çıkartmaya cesaret edememişti. Çünkü Yan Hu Yin'in ailesi klanı yükselten en büyük faktörlerden biriydi. Birisi tüm dünya da tanınan güçlü bir gelişimciydi. Yan Jiang!
Diğeri ise çok ünlü bir simyacı olan aynı zamanda Yan Jiang'ın eşi olan Li Ciuying idi.
Li Ciuying, mükemmel bir görünüşe de sahipti. Doğurganlığı az olsa da Yan Jiang ile severek evlenmişti. Çift, tam 20 yıl boyunca denemişti. Çeşitli ilaçlar kullanılmıştı. Fakat zar zor hamile kalabilmişti. Doğan çocuk da hasta doğmuştu.
Li Ciuying'in sağlığı bu durumda biraz bozulmuş hatta gelişiminin bir kısmını da kaybetmişti.
Her ne olursa olsun Yan Jiang ve Li Ciuying, asla çocuklarını sevmekten vaz geçmemişti. Birbirlerini de hala seviyorlardı.
Li Ciuying gibi Yan Hu Yin'in de doğurganlığı çok düşüktü. Onda olan "ger" işareti soluk pembe bir renkti.
Ger, ne kadar kırmızı olursa o kadar yüksek doğurganlık demekti.
Birisi evlenmek istediğinde ilk önce güçlü ya da güzel olup olmadığına bakılmaz, "ger" işaretinin ne kadar kırmızı olduğuna bakılırdı.
Ger işareti oldukça gizemliydi. Kırmızıya boyanma ihtimali yoktu. Çünkü boya tutmazdı. Aynı şekilde rengi de değişmezdi. Doğuştan gelirdi. Birinin hamile kalması için en büyük etmendi ki bu da onu gizemli yapan bir şeydi.
Yan Hu, vücudun kontrolünü eline aldı ve konuştu.
-Baba, ben de güçlenmek istiyorum. Gelişim yapmak ve ölümsüz olmak istiyorum. Ayrıca kütüphaneye gitmek ve bir çok kitap okumak istiyorum!
Yan Hu ve Yan Li'nin ortak isteği idi. İkisi de bunu istiyordu. Merakları yüksekti.
Yan Jiang, gülümsedi ve konuştu.
-Tabi ki! Öncelikle yeteneğini ölçelim.
Yan Jiang, klanın içinde yavaş adımlarla ilerledi. Yolda ki insanların selamını aldı ve ilerlemeye devam etti.
Bir çok insan, Yan Hu Yin'i bilse de şahsen görmemişti. Çocuk sürekli uyuyordu ve odasından çıkamıyordu. Bazen annesi, hava alması için dışarı çıkartıyordu ki ikizlerin dün gördüğü sahne de oydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning of the end[BL]
FantasyVe sonsuza kadar mutlu yaşadılar.. En sevdiğiniz kitapların mutlu sonla bitmesi sizi de mutlu ederdi değil mi?. peki ya hiç düşündünüz mü? Kitap devam ediyor olsaydı, nasıl devam ederdi? ya da karakterlerin hayatı nasıl devam etti? Gerçekten de mu...