Önceki bölüm
Yan Li de gösterilen yere baktı. Kırmızı renkli kıyafetler giymiş bir grup, klan liderinin evine giriyordu. Hepsi de pembe saçlı ve kırmızı gözlüydü. İçlerinden birinin beyaz kıyafetleri vardı ve grupta dikkat çekiyordu.
.
.
.
.
.
Yan Hu, gruba baktı ve merakla sordu.-Sence onlar kim? Beyaz kıyafetli olan en fazla 20 gibi duruyor.
Yan Li, başını salladı ve konuştu.
-Hım, emin değilim. Fakat görünümlerine bakarak yaşını tahmin edemeyeceğimiz bir dünyadayız. Muhtemelen daha büyük. Belki de başka klanlardan biridir.
Yan Hu, başını salladı ve onayladıktan sonra konuştu.
-Ben de aynı şeyi düşünüyorum. Sence bir gidip bakmalı mıyız? Gelişlerinin bir amacı olmalı.
Yan Li, somurttu ve kollarını birleştirip konuştu.
-Bence gidip yemek yemeliyiz. Sonra olanları öğrenebiliriz.
Yan Hu, kardeşine gizemli bir gülümseme ile baktı ve kolundan tuttuğu gibi gruba doğru sürüklemeye başladı.
-Bize olanları kolayca söylemeyebilirler. Şimdi kendi gözlerimizle görmemiz daha iyi olacak. Belki bir sır bile öğreniriz.
Yan Li, kaşlarını çatsa da o da merak ediyordu. Başka kişilerle tanışmak iyi olabilirdi.
Kardeşler, grubun girdiği eve doğru ilerlediler ve kapıdan bir göz attılar. Büyük bir oda da az önce ki grup ve Yan Jiang ile Li Ciuying vardı.
Ortam çok ciddi görünüyordu. Kimse konuşmuyordu.
En sonunda beyaz kıyafetli olan adam konuştu.
-Kardeş Jiang. Duyduğuma göre oğlun iyileşmiş. Tebrik ederim. Buraya geliş amacımızın farkındasın değil mi?
Yan Jiang, alayla güldü ve konuştu.
-Min Ziwu, buraya eski günlerden bahsetmek için gelmediğinin farkındayım. Ne söyleyeceksen açıkça söyle.
Yan Li, isimleri duyunca bir anda aydınlandığını hissetti ve Yan Hu'yu kenera çekip sessizce konuştu.
-Ah onların kim olduğunu biliyorum. Min klanı! En az Yan klanı kadar güçlü olan bir klan. Ayrıca kitapta yazıldığına göre Yan Hu Yin'in hasta olmasına neden olan piç!
Yan Hu, anlamamış gibi baktı. Yan Jiang ve Min Ziwu denen adam eski arkadaş gibi görünüyordu. Neden Yan Hu Yin'i hasta etsindi ki? Ayrıca bunu nasıl başarmıştı?
-Yan Hu Yin'in hastalığı ruhsal değil mi? Bunu nasıl başardı? Neden yaptı?
Yan Li, başını salladı ve bir iç çektikten sonra konuştu.
-Tam emin değilim. Bu konu fazla yazılmamış. Sadece bir kaç cümle. Fakat bu Min klanının piç olduğunu değiştirmiyor. Kitaba göre, Min Ziwu her şeyi açgözlülüğü yüzünden yapıyor.
Yan Hu, kaşlarını çattı ve Yan Li'nin kulağını çekmeye başladı.
-Küçük kız. Hiç mi utanman yok!? Abinin karşısında küfür etmeye utanmıyor musun?
Yan Li, karşı çıkacak gibi oldu ama Yan Hu'dan aldığı ters bir bakış ile ağzını kapalı tutmaya karar verdi.
Bu sırada Min Ziwu, alayla güldü ve konuştu.
-Amacım, oğlum Min Guan'ı senin oğlunla evlendirmek. Gayet iyi niyetlerle buraya geldim. Li Ciuying'e çok benzediğini duydum. Oldukça güzel olmalı değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beginning of the end[BL]
FantasyVe sonsuza kadar mutlu yaşadılar.. En sevdiğiniz kitapların mutlu sonla bitmesi sizi de mutlu ederdi değil mi?. peki ya hiç düşündünüz mü? Kitap devam ediyor olsaydı, nasıl devam ederdi? ya da karakterlerin hayatı nasıl devam etti? Gerçekten de mu...