Reggel korán keltem. Elkészülődtem és elindultam a suliba. Mikor beértem, elmentem a szekrényemig, leraktam a felesleges cuccaim és indultam az órára. Megint közgazdaságtannal kezdem a napot. Nincs bajom evvel az órával, csak a tanár egy kicsit fura. Mindezt félretéve bementem a terembe és leültem egy hátsó padba. Nemsokkal ezután megszólalt a csengő. A tanár még nem volt sehol, így elkezdtem rajzolgatni. Egyszer csak egy csattanásra lettem figyelmes, és hogy valaki beront az ajtón és leül az előttem lévő üres helyre. Ez a valaki Stiles volt. Őt követte Scott, aki a Stiles melletti padban foglalt helyett. Egyenletlenül vették a levegőt, amiből arra következtettem, hogy idáig rohantak. Az edző is bejött a terembe és elkezdte az órát. Stiles még gyors intett nekem egyett, majd előre fordult.
-a tőzsde piacot nem más, mint két alaptétel határozza meg, amelyek pedig:- várta az edző a válaszadót, mire Scott keze a magasba lendült.
-Jolvan McCall, ki mehetsz a mosdóba. Még valaki?- kérdezte meg újra a tanár-Nem edzőbá, válaszolni szeretnék- mondta Scott zavartan. Az edző egy gúnyos és hosszú nevetést hallatott.
-Háháhááá. Ja, hogy komolyan mondom-kokorodott el, mikor látta Scott eltökélt tekintetét.
-Öm igen. Kockázat és hozam. - felelte szerényen Scott.
-Aztaa. Mégis kivagy te fiam, és mit tettél McCallal? - ment közelebb hozzá az edző. -Ne válaszolj- buzgón hajolt közel hozzá. -Máris jobban bírlak. Van valakinél apró? Egy pénzérme? - fordult körbe a terembe az edző. Már épp nyúltam volna a zsebembe, de Stiles megelőzött.
-Nálam... - emelte ki a kezét a zsebéből, mire tágra nyílt a szemem. Ahogy kihúzta a kezét, egy óvszer esett le a Földre. A többiek elkezdtek kuncogni. Alig bírtam én is Visszatartani a kitörni készülő bevetésem.
-Stilinski azthiszem, ezt öm.. elejtetted- vette fel neki a kis csomagot az edző. Lerakta az asztalra, és elvette Stilestól az érmet. -Gratulálok pajtás- mondta neki valamennyivel hallkabban. A fejem vörösödött, mert már alig bírtam magam visszafogni. Próbáltam nem el röhögni magam. Stiles hátra fordult mert halotta, hogy fulladozom, Dd ekkor meglátott egy szúrós pillantás kísérletében vissza is fordult. Nagy levegőket vettem és próbáltam le nyugodni.
-kockázat és hozam. Tegyük az aprót a csészébe, és szerezzük meg a hozamot.- ment vissza a táblához az edző és lerakta a Földre a bögréjét. -rendben, figyeljetek ide. - leguggolt, meg fújta a pénz és belepattintotta a bögrébe. -Na? Na? Hát így kell ezt csinálni! - büszkélkedett, miközben mindenki tapsolt.
-Rendben. Danny! Kockáztasd a hozamért. - dobta a srácnak az érmét az edző.
-Mi a hozam? - kérdezte a fiú.
-Nem írod meg a holnapi röpdogát.- mondta a tanár.
-De edzőbá, ha előre szól, akkor az nem röpdoga- nézett rá Danny az edzőre.
-Ügye sejted, hogy ennél azért többet vártam tőled? -nézett rá semleges arcal a tanár.
-McCall. Kockázat és hozam. A kockázat: ha nem dobod bele az aprót a csészébe, holnap röpdogát iratok veled,vagyis dogát. Még egy beadandót is. - tette le a férfi az aprót Scott asztalára. -tehát a kockázat rengeteg munka. A hozam- itt meg fújta az edző a zárva tartott öklét, majd szét nyitotta azt. - lazsálás a köbön. Bár játszani sem kell- hajolt el scottol.
-De az egész a szerencsén múlik- nézett a férfire Scott.
-Nem. Tudom, hogy mire vagy képes, hogy hogyan dobsz, hogy hogy célzol, ottvannak a tapasztalataid. A végeredményt pedig ezek mind befolyásolják. Tehát mit választasz McCall? - nézett Scott szemébe a tanár. - a rengeteg munkát, a szabadidőt vagy nem játszol? - Scott méregette egy darabig az érmét, majd lerakta.
-Nem játszol. Rendben. Ki a következő? Kinek adhatom az aprót? - fordult körbe az edző. Stiles megcsapkodta az asztalt, majd felállt. -erről van szó! Valakiben tombol a játék szellem! Rajta! - kiabálta az edző. Stiles odament, ahol nemrég az edző mutatta be, mit kell csinálni. Kíváncsian figyeltem, hogy mi fog ebből kisülni, azonban az ajtó egyszer csak kinyitódott. A sheriff lépett be az ajtón, mögötte apával. Kérdőn néztem rá, mire ő csak megrázta a fejét. Mindenki elhallgatott.
-Stiles! - szólt az edző.
-Had koncentráljak edzőbá. - szólt rá Stiles, és nézegette, hogy milyen szögből kéne dobnia.
-Stiles. - szólalt meg egy mély ismeretlen hang. Mikor az ajtóhoz fordultam, láttam, hogy a sheriff beszél. Stiles elkomorodott és felegyemesedett. Stiles, apa és a sheriff ki sétáltak. Az óra hátralévő részében a tanár emberekett hívott ki, hogy próbálják ki a szerencséjüket. Nekem kattogott az agyam, hogy vajon miért hívták ki Stilest. Eltökéltem, hogy szünetben egyből felkeresem. Gondolataimba merülve már csak arra lettem figyelmes, hogy valaki szólongatt.
-Hé el, már vége az órának. Gyere- intett az ajtó felé a fejével Scott.
-Bocsi, elbambultam. - szabadkoztam és gyors összeszedtem a cuccaim. A teremből kilépve a diákokkal tömött folyosóra érkeztünk. Ez még csak az első óra volt és máris annyi minden történt. Pár perc keresgélés után megtaláltuk Stilest.
Sziasztok! Ezt a részt másképpen akartam megírni, de szerintem így sokkal jobb. Ez a jelenet eredetileg a 3. Évad 2.részében történt, de szerintem ide a történet elejére pont passzol. Tudom még most eléggé laposak a részek, de ígérem, később eléggé izgalmasak lesznek. További jó olvasást
KAMU SEDANG MEMBACA
Shelter /teen Wolf ff/
Fiksi PenggemarNehéz az élet, főképp ha az ember visszaköltözik Beacon Hillsbe, és jóba lesz Scott McCall-al és a falkájával. Persze egy titkot nem lehet örökké eltitkolni, főképp ha a természetfelettiről van szó. El-t persze nem akarták beavatni, aminek meg is le...