•5•

133 11 13
                                    

Pov. Narrator
Przyjaźń między Clay'em a George'em ciągle wzrastała mijały dni,tygodnie, miesiące a nawet lata a chłopaki się trzymali razem aż do 2 liceum.

Pov. Clay
Minęło około 15 dni od kiedy George musiał się przeprowadzić do Wielkiej Brytanii a mi jest dalej smutno ciągle za nim tęsknię nie wiem jak sobie na to poradzić ostatnio około miesiąc temu nasza relacja zaczęła się pogarszać bo poznałem taka jedna dziewczynę z którą byłem w związku wczoraj zerwałem z nią był to toksyczny związek była ze mną dla pieniędzy a ucierpiał na tym George bo Gloria bo tak miała na imię nie pozwalała mi się z nim spotykać uznawała to za "gejowskie" dopiero przedwczoraj zobaczyłem na oczy że jest fałszywa i napromieniowana bardziej niż sam Czarnobyl.

Pov. Narrator
Minęły 2 lata Clay jest w 4 liceum (nie wiem jak jest w Ameryce dlatego będzie liceum jak w Polsce)

Pov. Clay
Poznałem fajnego chłopaka ma na imię Nick. Bardo się zaprzyjaźniliśmy ale jednak czegoś mi bardzo brakowało ale nie jestem w stanie stwierdzić czego...Gdy skończę szkołę chciałabym zamieszkać z Nick'iem razem w domu i tworzyć rzeczy na Youtubie lub streamować. Od około 2 lat mam problemy ze snem ciągle budzę się zmęczony lub często budzę się w nocy mam już tego dość. Nadszedł kolejny dzień dzisiaj była sobota więc zostałem w domu i nigdzie nie wychodziłem. Wyjąłem telefon i zacząłem sprawdzać YT pojawił mi się jakoś filmik więc postanowiłem w niego wejść był o Minecraft. Bardzo lubię tą grę często w nią gram z Nick'iem. Zainteresował mnie ten twórca więc go zasubskrybowałem był bardzo popularny miał aż 5 mln subskrypcji nazywał się GeorgeNotFound dziwnie ale wow też bym chciał kiedyś tyle osiągnąć.

Pov. George
Bardzo tęsknię za Clay'em ale nie mam z nim kontaktu już od 2 lat...Bardzo za nim tęsknię chciałbym znowu chociaż raz go przytulić. Od dawna mam myśli samobójcze i często się tnę(nie wiem jak napisać tnę czy tne czy jeszcze inaczej -Autor). Od przeprowadzki tutaj nie pisałem nie rozmawiałem i nie dzwoniłem do niego ani razu a był to mój jedyny bliski przyjaciel. Rozpłakałem się nie mogę już tak żyć ale nie chcę też umierać. Nie wiem co mam myśleć jestem zagubiony po prostu niech ktoś mi pomoże...

Pov. Clay
Wciąż czegoś lub kogoś mi brakowało nie wiem co to może być. Ale ten youtuber wydawał mi się bardzo znajomy. Rozmyślałem jeszcze chwilę aż do głowy wpadł mi pomysł

-GEORGE TO GEORGE JEST TYM YOUTUBEREM. DZWONIE DO NICKA

(Time Skip)

Zadzwonił dzwonek do drzwi podszedłem i otworzyłem je jak myślałem stał w nich Nick. Odpowiedziałem mu o George'u a on mnie słuchał było widać że był zdziwiony i zaciekawiony.

- Jeżeli jest on sławny to powinny być jakieś informacje o nim co nie? - powiedział Nick na co od razu wziąłem telefon do ręki i wpisałem w google GeorgeNotFound
- Jest coś. Mieszka w WIELKIEJ BRYTANII JAK GEORGE. JEŚLI GEORGE SIĘ NIE PRZEPROWADZIŁ TO NA 100% ON ORAZ ZNAM JEGO ADRES MAM ZAPISANY GDZIEŚ W NOTESIE NA TELEFONIE- Wykrzyczałem radosnym głosem
- To typie na co czekamy? LECIMY DO NIEGO
- Genius Nick kur*a Genius. Ale poczekaj szkoła jest toooo poczekajmy do wakacji przecież to tylko 10 dni!
- Dobra czekamy do wakacji ale bilety już możemy kupić
- No tak to ja poszukam gdzieś mojego starego telefonu i adres Georga a ty wyszukaj bilety- powiedziałem podekscytowany
- Okej- Nick pobiegł do laptopa i zaczął szukać biletów a ja zacząłem szukać po szafkach w celu znalezienia telefonu.

(Time Skip około 1godz)
Godzina 18
- MAM- Krzyknąłem na cały dom bo już traciłem nadzieję.
- Dobra a ja mam bilety. Podłącz telefon czekamy i wybieramy bilety.
- Okej już idę.
- Są bilety na tak 1 lipca, 15 lipca lub 1 sierpnia
- Nie chce mi się czekać aż  tak długo więc wybieramy 1 LIPCA
- CO?! Nie wyrobimy się
- Nie będę czekał aż tyle aby spotkać mojego Georga
- Twojego? - powiedział Nick poruszając brwiami
- Pierd*l się
- Dobra to 1 lipiec na pewno?
- TAK- powiedziałem stanowczo

Telefon już się naładował miał 60% a mi było tylko trzeba znaleźć adres George'a. Wszedłem w notes i zacząłem szukać adresu. Po około 3 minutach znalazłem go i przepisałem na mój aktualnych smartfon. Z ciekawości wszedłem w galerię były tam moje i Georga zdjęcia poleciła mi łza skopiowałem sobie wszystkie zdjęcie i wrzuciłem do mojego telefonu. Już za nie długo się spotykamy...Mam nadzieję wielką nadzieję że to ty. Jesteś bardzo podobny do Georga mieszkasz tam gdzie on i z moich obliczeń wynika że masz tyle samo lat co George ale mogę się mylić ponieważ nie byłem dobry z matmy haha.

•Koniec 5 rozdziału mam nadzieję że wam się spodobał bo mi bardzo 770 słów•

Po Prostu Wiecznie  | DreamNotFoundOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz