°1•

641 32 70
                                    

???

Σκοτάδι...
Τι είναι το σκοτάδι στην πραγματικότητα; Απλά έχουμε συνηθίσει να το χρησιμοποιήσουμε για κάποιο χώρο στον οποίο δεν υπάρχει φώς. Μπορεί να θεωρηθεί η καρδιά ένας τέτοιος χώρος όμως;

Μοναξιά...
Με αυτό τι εννοούμε δηλαδή; Ότι τώρα εγώ είμαι μόνος μου και δεν έχω κανένα με τον οποίο να μιλήσω; Δεν νομίζω. έχω πολλά άτομα γύρω μου αλλά και πάλι νιώθω μόνος μου, γιατί έτσι διάλεξα.

Ευτυχία;
Για αυτό δεν μπορώ να πω τίποτα. Δεν το ένιωσα ποτέ.

Αγάπη;...
Αχχ όλοι λέμε ψέματα στον εαυτό μας πως μας αγαπάνε και πως αγαπάμε, αλλά όταν δεν έχουμε τίποτα να κερδίσουμε από κάποιον τον παρατάμε. Αυτή είναι η αγάπη;

Σε ένα κόσμο σαν το δικό μου δεν υπάρχουν τα λουλούδια, τα ουράνια τόξα, τα χρώματα. Υπάρχει μόνο ένα χρώμα και αυτό είναι το ΚΌΚΚΙΝΟ.

Δεν είναι ωραίο χρώμα; Το χρώμα του αίματος, το χρώμα του κινδύνου και το χρώμα του πάθους.

Μόνο αυτά υπάρχουν στην ζωή ενός αρχηγού δολοφονικής ομάδας. Θέλω να πω, είμαι αρχηγός μιας ομάδας με 5 μέλη που σκοτώνουν άτομα για λεφτά, τι άλλο να περιμένεις.

???: Lee know, πόσοι είναι στην λίστα;

Lee know: 7 άτομα αρχηγέ.

???: Και περίπου πόσο χρόνο θα μας πάρουν αυτοί;

Lee know: μπορεί κάπου στις 4 μέρες αρχηγέ.

???: Μην με φωνάζεις έτσι όταν είμαστε μόνοι μας μινχο.

Lee know: χαχαχα όπως θες εσύ hyung.

???: Για αυτή τη βδομάδα μπορούμε να βάλουμε αλλα άτομα στην λίστα;

Lee know: επειδή ο 009 και ο 008 λείπουν, είμαστε μόνο τρείς, είναι λίγο δύσκολο και επικίνδυνο να βάλουμε και άλλα άτομα στην λίστα.

???: Ακριβώς αυτά που μας αρέσουν ε μινχο 😏;

Lee know: ακριβώς hyung. Θα βάλω και τρία άλλα άτομα στην λίστα 😏.

Αυτός είναι ο lee know η αλλιώς ο μινχο. Αυτός είναι το δεξί μου χέρι όπως λέμε, είναι ο μόνος φίλος που έχω ουσιαστικά. Και βέβαια ένα από τους πιο σημαντικούς στην ομάδα εφόσον αυτός ελέγχει το πρόγραμμα, με πρόγραμμα ενώ πόσα άτομα έχουμε να σκοτώσουμε η να βασανίζουμε και πότε.

 Και βέβαια ένα από τους πιο σημαντικούς στην ομάδα εφόσον αυτός ελέγχει το πρόγραμμα, με πρόγραμμα ενώ πόσα άτομα έχουμε να σκοτώσουμε η να βασανίζουμε και πότε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
RED LIGHTSWhere stories live. Discover now