Felix: Αυτό δεν είναι δυνατόν Hyunjin!
Hyunjin: συγγνώμη εγώ φταίω δεν μπόρεσα να τον προστατέψω.
Felix: δεν εννοώ αυτό. Ο Han ξέρει να προστατεύει τον εαυτό του, κανείς δεν τον έχει πιάσει μέχρι τώρα εαν θυμάσαι, δεν γίνεται να τον απήγαγαν τόσο απλά. Είσαι σίγουρος ότι δεν έγινε κάτι πριν από αυτό?
Hyunjin: Δεν ξέρω, από την αρχή χωρίσαμε δεν τον ξαναείδα μετά. Επίσης... Areum, μπορείς να πας σπίτι τώρα.
Areum:δεν θα πάω πουθενά. Εάν ο Felix δέχεται να μείνω εδώ βέβαια.
Hyunjin: δεν μπορείς να μείνεις εδώ, πρέπει να βρούμε τον Han και θα έχουμε πολλές δουλειές δεν νομίζω ότι θα ήταν καλό να ήταν κάποιος άλλος εδώ.
Areum: μπορώ να σας βοηθήσω. Είμαι πολύ καλή με τους υπολογιστές και έχω χακαρει πολλές φορές υπολογιστές και κινητά, νομίζω θα σας προσφέρω αρκετή βοήθεια.
Felix: έχει δίκιο τώρα που δεν έχουμε τον Han θα τη χρειαστούμε.
Hyunjin: έχω μια ιδέα τι μπορεί να έγινε αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Felix:ΤΙ ΠΕΡΙΜΈΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΠΕΙΣ ,ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ?
Hyunjin: felix, προσεξε τόνο σου παρακαλώ. Τέλος πάντων, στο κτήριο εκτός από εμάς τους δύο και αυτούς που απήγαγαν τον Han υπήρχε και ένα άλλο αγόρι από ότι είδα, βέβαια κανένας εγκληματίας δεν θα πήγαινε εκεί μόνος του άρα σίγουρα είχε κάποιον ή κάποιους άλλους μαζί του, βέβαια στην αρχή νόμισα πως αυτός απήγαγε τον Han και η γυναικεία φωνή ήταν κάλυψη ώστε να πιστεύω πως δεν το έκανε αυτός αλλά φαινόταν πραγματικά πολύ στεναχωρημενος. Βέβαια ακόμα δεν είναι σίγουρος αν το έκανε αυτός ή όχι αλλά μπ-
Areum: μισό, δεν ανέφερες ότι η φωνή ήταν γυναικεία.
Hyunjin: ναι δεν είναι αυτό τόσο σημαντικό και δεν μαρεσει να με διακόπτουν.
Areum: οχι αυτό είναι πολύ σημαντικό, ξέρεις πολλές γυναίκες που να είναι στην μαφία?
YOU ARE READING
RED LIGHTS
Fanfiction> > > Hyunchan fanfiction Μην διαβάζετε αυτό το fanfiction εάν έχετε θέμα με τα bl η σκηνές με αίμα και δολοφονίες.