Jeongin
Με το που ο Minho hyung πάρκαρε το αυτοκίνητο εγώ έτρεξα μέσα. Πριν έρθουμε είχα μιλήσει με τον changbin hyung και αυτός μου είχε δείξει σε ποιο δωμάτιο είναι για να μην μπερδευτουμε σε όλο αυτό το σπίτι.
Εγώ ξέχασα τελείως ότι ο Minho hyung θέλει να ξέρει τα πάντα και νόμιζα πως απλά θα με ακολουθήσει και έτρεξα πάνω στο δεύτερο όροφο στο δωμάτιο που μου είχε πει ο changbin hyung.
Μόλις άνοιξα την πόρτα είδα τον seungmin hyung στο κρεβάτι αναίσθητος. Τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα. Αν δεν κοιμόταν ο hyung είμαι σίγουρος που θα είχα φωνάξει με όσο δύναμη έχω μέσα μου.
Πονούσε τόσο πολύ να τον βλέπω τόσο αδύναμο...κοίταξα τον changbin hyung και αυτός μου έδωσε ένα μικρό χαμόγελο.
Changbin: κάτσε κάτω, κοιμάται, μην αγχώνεσαι είναι καλύτερα τώρα. Είπε ψιθυρίζοντας.
Jeongin: απ- από πότε κοιμα- μαται; Ρώτησα με σπασμένη φωνή κλαίγοντας.
Ο changbin hyung σηκώθηκε από την καρέκλα που ήταν τοποθετημένη δίπλα από το κρεβάτι και με αγκάλιασε. Εγώ τον αγκάλιασα πίσω και άρχισα να κλαίω στον ώμο του χωρίς ώμος να βγάλω φωνή.
Changbin: μην κλαίς, όλα θα πάμε καλά, είναι καλύτερα τώρα μην αγχώνεσαι. Ξέρω ότι πονάει αλλά ο seungmin είναι δυνατός.
Με χτύπησε λίγο τους ώμους μου και με έβαλε να κάτσω στην καρέκλα. Εγώ έπιασα το ζεστό χέρι του seungmin και αυτό με στεναχώρησε. Γύρισα και κοίταξα τον hyung με απορία στα μάτια μου.
Αυτός χαμογέλασε και στο εξής εξήγησε.
Changbin: μην αγχώνεσαι, είναι καλό να είναι ζεστά τα χέρια του. Δεν έχει πυρετό απλά κοιμάται για αυτό να μην κάνουμε πολύ φασαρία.Εγώ απλά κούνησα το κεφάλι μου ως αποδοχή και άρχισα να κοιτάω τον seungmin hyung. Ήταν σιωπή και εγώ ήμουν χαρούμενος που ο hyung ήταν καλά και κοιμόταν τώρα.
O changbin hyung πήγε και άνοιξε την πόρτα για να την δει ο Minho hyung όταν ανάβει πάνω. Για να μην φωνάξει και ξυπνήσει ο seungmin hyung.
Μετά από λίγα λεπτά με εμένα να έχω σταματήσει να κλαίω και τον changbin hyung να στέκεται στην άλλη πλευρά του κρεβατιού όρθιος, ο Minho hyung μπήκε μέσα με ένα πιστόλι στα χέρια του και φώναξε
Minho: ΜΗΝ ΚΟΥΝΗΘΕΊΤΕ
Εγώ και ο changbin hyung τον κοιτάξαμε με θυμό στα μάταια μας. Από την πλευρά μου ο seungmin hyung άρχισε να ξυπνάει.
ΑΓΧΓΧΓΧΧΧΧ
Κοίταξα λίγο πίσω τον Minho hyung που τώρα είχε βάλει το πιστόλι του μέσα και μας κοιτούσε με μετάνοια στα μάταια του. Γύρισα στον seungmin hyung και τον είδα να ανοίξει σιγά σιγά τα μάτια του.
Seungmin
Άκουσα μια φωνή να φωνάξει " μην κουνηθείτε" και άρχισα σιγά σιγά να ανοίξω τα μάτια μου.
Όταν άνοιξα τα μάτια μου και η οπτική μου άρχισε να καθαρίσει είδα τον jeongin να με κοιτάει με στεναχώρια στα μάτια του.
Του έσφιξα το χέρι και του έδωσα ένα χαμόγελο. Είδα ένα δάκρυ να κυλήσει από το μάτι του και σήκωσα το χέρι μου τοποθετώντας το στο μάγουλο του. Με το μεγάλο δάχτυλο του έσβησα το δάκρυ και αυτός χαμογέλασε και έπιασε το χέρι μου.
Κοίταξα από την άλλη πλευρά και είδα τον changbin hyung να μας κοιτάει με ένα χαμόγελο. Πόσο τον αγαπώ αυτόν τον άνθρωπο; Σήκωσα σιγά το χέρι μου και αυτός το έπιασε και φίλησε το πάνω μέρος του.
Minho: συγγνώμη εγώ δεν ήξερα πως κοιμάσαι, και είδα αίματα κάτω και τρόμαξα, νόμιζα κάτι πάθατε, συγγνώμη...
Με το που είπε αυτά χαμήλωσε το κεφάλι. Ήταν η πρώτη φορά που βλέπω τον Minho hyung να ζητάει συγγνώμη.
Seungmin: hyung,τι λες καλά έκανες, είμαι περήφανος που σε έχουμε να μας προστατέψεις, έτσι και αλλιώς μου λείψατε καλά έκανες και με ξύπνησες έπρεπε να σας δω.
Είπα με όσο δύναμη είχα προσπαθώντας να τον κάνω να νιώθει καλύτερα. Αυτός ήρθε πιο κοντά και έκατσε στο τέλος του κρεβατιού στα πόδια μου.
Minho: πως νιώθεις τώρα;
Seungmin: πολύ καλύτερα. Η ερώτηση μου είναι πως σας άφησε ο αρχηγός να με δείτε.
Εδώ τους κοίταξα και τους τρεις με την σειρά. Ήταν τέρμα αφύσικο να τους αφήσει να με συναντήσουν.
Changbin: εμένα μην με ρωτάς, ξέρω όσα ξες εσύ.
Minho: εγώ νομίζω πρέπει να ρωτήσεις τον jeongin.
Στα χείλη του Minho hyung δημιουργήθηκε ένα από αυτά τα σπάνια πολύ αληθινά και περήφανα χαμόγελα. Εγώ κοίταξα τον jeongin και αυτός αλλά γέλασε.
Jeongin: δεν έκανα κάτι. Και στο κάτω κάτω ο bang Chan hyung δεν είναι τόσο κακός. Μπορεί να είναι αυστηρός αλλά έχει πολύ καλή καρδιά και μας αγαπάει όλους πάρα πολύ.
Είπε σαν αυτά τα πεντάχρονα που προσπαθούν να υποστηρίξουν τον μπαμπά τους όταν μαλώνει με την μαμά.
Minho: ναι καλά... συμπεριφέρεται έτσι μαζί σου γιατί είναι ο μικρότερος και σε κακό μαθαίνει. είπε ο hyung αστειευοντας
Ο jeongin τον κοίταξε με ανοιχτό στόμα.
Jeongin: προσβληθηκα. Είπε και γύρισε το κεφάλι προς την άλλη πλευρά.Εγώ άρχισα να γελάω αν και πονούσε η πληγή μου. Μου έλειψαν αυτές οι στιγμές. Τα αγόρια επίσης άρχισαν να γελάνε μέχρι που χτύπησε το κινητό του Minho hyung.
Αυτός το κοίταξε και μετά κοίταξε εμάς τέρμα σοβαρός.
Minho : ο αρχηγός...
ESTÁS LEYENDO
RED LIGHTS
Fanfic> > > Hyunchan fanfiction Μην διαβάζετε αυτό το fanfiction εάν έχετε θέμα με τα bl η σκηνές με αίμα και δολοφονίες.