???
???: Τι έγινε και με πήρες τηλέφωνο;
???: Γτ δεν μπορώ να πάρω τον πρώην μου τηλέφωνο;
???: Πολύ αστείο! Πρώτον, δεν είναι τόσο φυσιολογικό να πάρεις τηλέφωνο τον πρώην σου, και δεύτερον, είναι ακόμα πιο περίεργο αν τον τηλεφωνήσεις μετά από 5 χρόνια που έχετε χωρίσει.
???:από πότε κοιτάς τόσο πολύ την λογική εσύ;
???: Πες γιατί τηλεφώνησες;
???: Γύρισα!Για λίγη ώρα δεν άκουγα τίποτα. Είναι λογικό να μην μου μιλήσει μετά από 5 χρόνια. Δεν ήταν όμως η επιλογή μου να τον αφήσω. Έπρεπε δεν υπήρχε άλλη επιλογή.
???: Αν σου πω ότι δεν με ενδιαφέρει θα με πιστεύεις;
Η φωνή του χαμηλή, καθόλου αποφασισμένη, έτσι και αλλιώς το ήξερα ότι του ενδιαφέρει...το ξέρω ότι δεν σταμάτησε ποτέ να με αγαπάει.
???: Δεν θα σε πιστέψω. Στείλε μου την διεύθυνση να συναντηθούμε.
???: Δεν γίνεται.
???: Γιατί όχι; Εάν δεν θες να με δεις εγ-
???: Έχω χτυπήσει το πόδι και δεν μπορώ να βγω από το σπίτι...στο σπίτι μου δεν μπορείς να έρθεις μενω με άλλα άτομα.
???: Lix... Δεν χρειάζεται να το κρύψεις από εμένα, ξέρω ότι είσαι μυστικός πράκτορας.
Felix: πως και γιατί το ξέρεις εσύ αυτό.Η φωνή του έδειχνε πόσο αγχωμενος ήταν. Γιατί φοβάται ενώ ξέρει ότι δεν θα του έκανα κακό με τίποτα, εγώ για αυτό τον άφησα κιόλας...για το καλό του.
???: Lix, δεν θα το πω σε κανέναν μη αγχώνεσαι.
Felix: το θέμα μου δεν είναι αυτό πες μου πως το έμαθες.
???: Εμμμ τι λες να έρθω σπίτι σου και να μιλήσουμε σιγά σιγά για όλα ε;Πάλι σιωπή...
???: Lix, να το κάνουμε έτσι, ρωτά τους φίλους σου εάν μπορώ να έρθω και μετά πάρε με τηλέφωνο.
Πάλι σιωπή...
???: Lix? Εκεί εισαι;
Felix: οκ...θα σε πάρω μετά.
???: Lix... Σαγ-
Felix: μη τολμήσεις, μη την ολοκληρώσεις την πρόταση...όχι τώρα. Αντίο.Μου έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα μόλις τωρα; Να τον συναντήσω μια και θα δει αυτός.
Felix
Felix:Μετά από 5 χρόνια, 5 ολόκληρα χρόνια. Έρχεται και θέλει να με συναντήσει κιόλας..τι να κάνω εγώ ε;
Han: και οι δύο- βασικά και οι τρείς το ξέρουμε ότι ακόμα την αγαπάς, που το νόημα να το κρύψεις και να βασανίζεις τον εαυτό σου.
Felix: δεν την αγαπάω. Γιατί να αγαπώ την κοπέλα που με άφησε μόνο επειδή ήθελα να γίνω αστυνομικός; Και η δικαιολογία ποια ήταν; Ότι είναι επικίνδυνη δουλειά και αν πάθω τίποτα τι θα κάνει αυτή. Τώρα τι έγινε; Το ξέρει κιόλας ότι είμαι μυστικός πράκτορας, αυτό δεν είναι επικίνδυνο;Han: Felix, πιστεύεις όντως ότι έφυγε για τον τον λόγο;
Felix: όχι βέβαια τι ειμαι εγώ;
Han: την ρώτησες ποτέ όμως για την αλήθεια;
Felix: πότε, πώς, γιατί να την ρωτήσω; Η μόνη απάντηση είναι επειδή δεν με αγαπούσε αλλιώς γιατί να έφευγε; Δεν με άφησε χρόνο να την ρωτήσω κιόλας.
Han: το ξέρω ότι δεν σου αρέσει να μιλήσεις για αυτό αλλά το ανοίξαμε ήδη το θέμα οπότε θα σε ρωτήσω, πως χωρίσατε;...Flashback
Felix: ξες τι;
"Τι" ρώτησε και γέλασε λίγο ενώ με αγκάλιασε πιο δυνατά.
Felix: πότε έγινες τα πάντα μου άραγε;
" Σοβαρά έγινα;" Είπε και σήκωσε λίγο το κεφάλι της από το χέρι μου για να με κοιτάξει στα μάτια.Felix: σοβαρά έχεις γίνει..και εγώ ούτε καν το έχω καταλάβει. Της είπα και γύρισα το κεφάλι μου για να κοιτάξω τα αστέρια.
" Τώρα πως το κατάλαβες" ρώτησε και έβαλε το χέρι της στο στήθος μου.Felix: να σε κρατήσεις εσένα αγκαλιά είναι το καλύτερο συναίσθημα έτσι το κατάλαβα.
" Αχαμ"
Felix: τι; Μόνο αχαμ;
" Χμμμμ, δεν θέλω να πω πράγματα που δεν ισχύουν, δεν μπορώ να ξέρω τι μας περιμένει στο μέλλον" τώρα και αυτή γύρισε να κοιτάξει τα αστέρια.
Felix: γιατί μιλάς έτσι;...αααααα επειδή θα γίνω αστυνομικός, δεν θα πεθάνω μην αγχώνεσαι. Είπα και γέλασα λίγο αν και το θέμα ήταν σοβαρό. Αυτή σηκώθηκε και έκατσε φέρνοντας τα γόνατα της στο στήθος της αγκαλιάζοντας τα."Lix, αυτό είναι πολύ επικίνδυνο, δεν νομίζω ότι μπορώ να το κάνω. Δεν μπορώ να ζω κάθε μέρα με τον φόβο ότι πέθανες. Και δεν μπορώ να ζω καθόλου εάν παθαίνεις κάτι. Για αυτό νομίζω το καλύτερο και για τους δυο μας είναι να χωρίσουμε."
Felix: μη λες βλακείες. Θα το μετανιώσεις μια μέρα.
"Το έχω μετανιώσει ήδη αλλά αυτό δεν αλλάζει τίποτα. Εσύ αξίζει κάποιον που δεν φοβάται ούτε για τον εαυτό του και ούτε για σένα."Felix: και έτσι απλά σηκώθηκε και έφυγε. Εγώ τι να πω τώρα;
Han: δηλαδή εσύ δεν της πηγές από πίσω ας πούμε;
Felix: όχι γιατί να πάω από πίσω; Δεν θα άλλαζε τίποτα το είπε και αυτή.
Han: καλά βρε... Δεν έχεις καθόλου περιέργεια να μάθεις την αλήθεια;
Felix: έχω αλλά και να την μάθω τι θα γίνει; Εγώ της είπα ότι είναι τα πάντα μου και έφυγε τι άλλο θα μπορούσε να την κρατήσει;
Han: εγώ λε-Ο han δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την πρόταση του γιατί κάτω ακούστηκε κάποιος να κλείσει την πόρτα δυνατά. Εγώ κοίταξα τον Han και αυτός κοίταξε εμένα... Ο hyunjin.
Σιγά σιγά προσπάθησα να σηκωθώ για να πάμε κάτω αλλά άρχισα να κουνιεμαι πιο γρήγορα όταν άκουσα τον hyunjin να φωνάξει.Hyunjin: HAN, FELIX ΕΛΑΤΕ ΚΑΤΩ ΤΏΡΑ!
Τι έγινε πάλι...
YOU ARE READING
RED LIGHTS
Fanfiction> > > Hyunchan fanfiction Μην διαβάζετε αυτό το fanfiction εάν έχετε θέμα με τα bl η σκηνές με αίμα και δολοφονίες.