°6•

126 17 21
                                    

Minho

Μέσα στο αυτοκίνητο με τον jeongin σκεφτόμουν τι μπορώ να κάνω για να βρούμε τον πράκτορα που πυροβόλησε τον seungmin. Ο jeongin από την άλλη πλευρά με επρηζε να οδηγήσω πιο γρήγορα αν και ήξερε πως δεν γίνεται. Τον καταλαβαίνω βέβαια και εμένα μου λείπει ο seungmin και θέλω να τον δω.

Φτάσαμε μπροστά σε ένα μεγάλο σπίτι. Από έξω φαίνεται πολύ παλιό και όχι σε καλή κατάσταση αλλά είμαι σίγουρος πως δεν πρόκειται ο hyung να αφήσει τον seungmin σε ένα τέτοιο σπίτι. Δεν είχα έρθει ποτέ βέβαια γιατί όπως είπε και ο hyung δεν επιτρέπεται να δούμε έναν τραυματισμένο μέλος της ομάδας εκτός από τον changbin που τον προσέχει.

Σιγά σιγά παρκαρα το αυτονόητο και ο jeongin κατέβηκε τόσο γρήγορα...δεν κατάλαβα καν ποτε άνοιξε την πόρτα.

Τον είδα να τρέχει μέσα στο τεράστιο σπίτι.

Minho: JEONGIN. Τον φώναξα αλλά τίποτα. Ήταν λίγο περίεργο να είναι εδώ ο changbin και ο seungmin.

Βήμα βήμα ερχόμουν πιο κοντά στην πόρτα του σπιτιού. Άνοιξα την πόρτα σιγά σιγά. Έβαλα το δεξί μου πόδι μέσα και μετά λίγο το κεφάλι και κοίταξα γύρω γύρω.

Το σπίτι από μέσα ήταν καλύτερο απο το δικό μας. Άσπροι τοίχοι, μεγάλο σαλόνι διακοσμημένο με ωραία έπιπλα, μεγάλη ασπρόμαυρη κουζίνα.

Κατευθύνθηκα σε μια πόρτα για να δω αν είναι τα αγόρια μέσα. Μόλις την άνοιξα είδα ένα μεγάλο εργαστήριο, πάνω από ένα μεγάλο τραπέζι διάφορες χημικές ουσίες...ήταν χημικό εργαστήριο. Πάντα στις επιστολές μας χρησιμοποιούσαμε κάποιες χημικές ουσίες για καπνό ή διάφορα άλλα δεν έμαθα ποτέ που τα βρίσκαμε, νόμιζα απλά τα αγοράσαμε.

Βγήκα από το εργαστήριο και κατευθύνθηκα προς μια άλλη πόρτα απέναντι από αυτην. Άνοιξα την μεγάλη μαύρη πόρτα και έβαλα το κεφάλι μου μέσα στο δωμάτιο.

Πάλι εργαστήριο, αλλά αυτή την φορά φυσικό εργαστήριο. Μπήκα μέσα και ακούμπησα τυχαία αντικείμενα, όλα είχαν σκόνη πάνω. Όπως φαίνεται είχαν καιρό να χρησιμοποιήσουν το εργαστήριο αυτό. Γιατί να υπάρχει φυσικό εργαστήριο; Είναι περιουσία του hyung; Γιατί δεν ήξερα πως υπάρχουν αυτά;...το τεράστιο σπίτι αυτό ή οτιδήποτε είναι γιατί μόνο σπίτι δεν θεωρείται.

Λίγο τρομαγμένος από το γεγονός ότι δεν γνώρισα για την ύπαρξη όλων αυτών των πραγμάτων, κατευθύνθηκα προς μια άλλη πόρτα.

Διαφορετικά από τις άλλες αυτη ήταν γυάλινη, την στιγμή που πήγα κοντά της, άνοιξε μόνη της. Μόλις μπήκα μέσα το αίμα μου πάγωσε. Ακόμα και για μένα αυτό ήταν τρομακτικό.

RED LIGHTSWhere stories live. Discover now