Jeongin
Ο Minho hyung μπουκαρε μέσα στο σπίτι και το μόνο πράγμα που είπε ήταν το όνομα του seungmin hyung. Εγώ έχω φρικαρει, ο seungmin hyung είναι ο καλύτερος μου φίλος, από την μέρα που τον πυροβόλησαν δεν με έχουν αφήσει να τον δω.
Καθόμαστε στο σαλόνι με τον Minho hyung και τον bang Chan hyung και περιμένω να μάθω τι έγινε με τον seungmin.
Στην αρχή το μυαλό μου πήγε στο χειρότερο, ακόμα τρέμω μόνο από την σκέψη, αλλά η έκφραση του Minho hyung μου λέει πως κάτι πάει πολύ λάθος.
Εδώ και λίγα λεπτά απλά καθόμαστε και δεν μιλάει κανείς. Ο bang Chan hyung φαίνεται να έχει νευριάσει, λογικό, και αυτός στεναχωριεται.
Είναι υπεύθυνος για όλους μας με κάποιον τρόπο, είναι σίγουρος πως από μέσα του απλά εύχεται να είναι καλά ο seungmin hyung.
Σιωπή... κανείς δεν μιλούσε. Είχα χαθεί στο κόσμο τον σκέψεων μου αλλά πίσω με έφερε ο ήχος που έκανε το χέρι του bang Chan hyung όταν χτύπησε το τραπέζι.
Bang Chan: Minho, μιλά.
Αυτό ήταν αρκετο για να καταλάβουμε πως είχε νευριάσει άσχημα, πρώτον τον φώναξε στο αληθινό όνομα κάτι που δεν συμβαίνει συχνά, και δεύτερον δεν έφτανε που χτύπησε το τραπέζι, να πω την αλήθεια φοβήθηκα ότι θα σπάσει, αλλά τον κοίταξε με ένα δολοφονικό βλέμμα.
Δεν θα θελα να είναι στην θέση του Minho hyung...Minho: πρώτα θέλω εσένα jeongin να ηρεμήσεις και να μην φρικαρεις.
Δεν θέλω να ακούσω τι θα πει. Απλά κούνησα λιγο το κεφάλι μου και τον άφησα να συνεχίζει.
Minho: αρχηγέ, η κατάσταση του seungmin είναι πιο σοβαρή από τι νομίζαμε, σύμφωνα με τον changbin πρέπει να τον πάμε στο νοσοκομείο. Επίσης ξέρουμε πόσο ευαίσθητος είναι ο changbin όταν τα πράγματα έρχονται στον seungmin.
Εγώ είχα μείνει, για λίγα λεπτά απλά προσπαθούσα να συνηδητοποιησω αυτό που μόλις άκουσα.
Σηκώθηκα κατευθείαν από την θέση μου και με δάκρυα στα μάτια μου κοίταξα τον bang Chan hyung.
Jeongin: hyung, σε παρακαλώ, σε ικετεύω άσε με να πάω να τον δω.
Δεν νομίζω να ακούστηκα και πολύ. Η φωνή μου ήταν χαμηλή και έτρεμε. Άρχισα να βλέπω θολά από τα δάκρυα που γέμισαν τα μάτια μου.
Bang Chan: jeongin καταλαβαινω τα συναισθήματα σου αλλά ξέρεις ότι απαγορεύεται να δούμε οποιονδήποτε μέλη της ομάδας όταν είναι σε τέτοια κατάσταση εκτός από τον changbin.
Δεν μπορεί να μου το κάνει αυτό, αυτή τι στιγμή δεν θέλω να δω απλά έναν συνάδελφο, θέλω να δω τον καλύτερο μου φίλο, τον αδερφό μου.
Jeongin: hyung συγγνώμη που μπορεί να φαίνομαι ασεβής αλλά θέλω να βγεις λίγο από το κλίμα της ομάδας και της δουλειάς αυτή τι στιγμή. Δεν ζητάω να δω κάποιον από την ομάδα, ζητάω να δω τον αδερφό μου. Και συγγνώμη που στο λέω αλλά με ή χωρίς την άδεια σου εγώ θα τον συναντήσω, απλά θα ήμουν πολύ πιο χαρούμενος αν και εσύ ερχόσουν μαζί μου, όχι σαν αρχηγός της ομάδας, αλλά σαν έναν μεγάλο αδερφό για τον seungmin hyung που αυτή τη στιγμή όσο και να μην θέλω να το παραδεχτώ, παλεύει με τον θάνατο.
Δεν ξέρω από που μου βγήκε ο θάρρος να τα πω όλα αυτά. Και εγώ δεν το περίμενα.
Ο hyung σηκώθηκε από την θέση του. Βέβαια και άρχισα να φοβάμαι, ήταν η πρώτη φορά που κάποιος του μίλησε έτσι ή τουλάχιστον εγώ δεν είχα ακούσει ποτέ κανέναν να του μιλάει έτσι.
Με αργά βήματα ήρθε μπροστά μου, με κοίταξε μέσα στο μάτια, και σήκωσε το χέρι του...
Το ήξερα πως δεν θα με βαρουσε, ότι και να γίνει ο hyung δεν θα έκανε ποτέ κακό στον έναν από εμάς. Δεν ξέρω γτ αλλά έκλεισα τα μάτια μου.
Περίμενα να με φωνάξει η ίσως να μου πει πως δεν μου επιτρέπεται να πάω να δω τον seungmin hyung. Αλλά αυτό που άκουσα δεν το περίμενα ποτέ.
Bang Chan: είμαι περήφανος για σένα...για όλους σας. Κάθε μερα δείχνεται πως είστε ικανοί να προστατεύετε ο ένας τον άλλον, και κάθε μέρα με κάνετε πιο περήφανο.
Χτύπησε τον ώμο μου με ένα μικρό χαμόγελο στα χείλη του. Δεν θυμόμουν την τελευταία φορά που είδα τον hyung να χαμογελάει.
Bang Chan: Minho, πάρε τον jeongin και πηγαίνετε στον seungmin. Εγώ θα έρθω μετά από μια μικρή δουλειά που έχω να κάνω.
Χωρίς να το σκεφτώ δύο φορές, πήγα πιο κοντά του και τον αγκάλιασα. Του είπα ένα ευχαριστώ αν και νόμιζα πως δεν το άκουσε τόσο χαμηλόφωνα.
Αυτός έβαλε τα χέρια του στους ώμους μου και απάντησε ένα μαλακό "τίποτα".
Τον άφησα, έσβησα τα δάκρυα μου και χαμογέλασα. Χωρίς να πω τίποτα ανέβηκα πάνω για να ετοιμάσω κάποια πράγματα για τον seungmin hyung.
Bang Chan
Minho: hyung, τι δουλειά έχεις; Μήπως μπορώ να βοηθήσω;
Bang Chan: όχι προς το παρόν, θυμάσαι τον γιατρό που είχε βγει στις ειδήσεις γιατί βγήκε ο καλύτερος γιατρός του 2021; Θα πάω να τον πάρω για τον seungmin.
Τουλάχιστον έτσι νόμιζα εγώ, που να ήξερα πως θα συναντήσω τον μεγαλύτερο εχθρό μου...
YOU ARE READING
RED LIGHTS
Fanfiction> > > Hyunchan fanfiction Μην διαβάζετε αυτό το fanfiction εάν έχετε θέμα με τα bl η σκηνές με αίμα και δολοφονίες.