Bemutatkozás❤️

2K 20 3
                                    

Alessia Trefoloni
A

nevem Alessia Trefoloni. Matteo Trefoloni és Chaterine Trefoloni lánya vagyok. A családunk a második leggazdagabb család a városban, vagyis Rómában. Az apám, Matteo Trefoloni egy fonoda cég tulajdonosa és annak összes alvállalkozásának. Van egy nővérem Anastasia viszont ő már nem Trefoloni. Férjhez ment és azóta minden megváltozott. Az apám nem akarta hogy Anastasia férjhez menjen, vagyis inkább azt nem akarta hogy Rodrigo legyen a férje. Rodrigo egy egyszerű vagyon nélküli férfi aki nem illett bele a mi előkelő családunkba. Anastasia nem fogadta el hogy nem lehetnek együtt igy egyik éjjel megszögtek. Apám akkor teljesen megváltozott, egésznap ivott és agresszivvá vált. Többször is megütött és a tudtomra adta hogy sosem léphetek Anastasia nyomdokaiba vagyis sosem halgathatok a szivemre. Sosem mehetek férjhez szerelemből. Gyűlöltem ezért. Aztán megismertem Sebastianot és egy pillanat alatt megértettem a testvéremet. Sebastiano, csakúgy mint Rodrigo egy egyszerű családból származik. Az apám sosem hagyná hogy Sebastiano legyen a férjem. Én pedig sosem lennék más férfijé.


Domenico Mancini Di Canio
A nevem Domenico mancini Di Canio. Az apám Luca Mancini Di Canio a Di Canio cég vezetője. A mi családunk a legrégibb és egyben a leggazdagabb család a városban. Mindenki fél tőlünk és jól is teszik. Sosem volt jó kapcsolatom az apámmal de az utóbbi időben méginkább megromlott. Szeretem az életet, a pénzt, az italt és a nőket. Sok egyéjszakás kalandom volt már de igazán egyikre sem emlékszem. A leghatalmasabb ember ezen a földön én vagyok és mindenki behódol nekem. ha pedig nem akkor meghal. Ilyen egyszerű. Olyan vagyok mint egy Maffia főnök de két dologban különbözünk. Egy hogy nagyobb a hatalmam és kettő hogy gonoszabb is vagyok. Senkit sem kimélek, ők sem tennék a fordulna a kocka. Van egy kedvenc mondásom.

A gyengék elhúllnak, az erőseké a világ.

Míg a halál el nem választOnde histórias criam vida. Descubra agora