Alessia, gyere el velem. Szökj el velem, édesem! – suttogta Sebastiano, miközben szorosan megfogta a kezemet. Éreztem, ahogy a remény és a kétségbeesés egyszerre küzd benne.
– Nem mehetek. Már nem – mondtam, miközben könnyeimmel küszködtem. A szívem majd megszakadt, ahogy kimondtam ezeket a szavakat.
– Miről beszélsz, Alessia? Miért nem jöhetsz el velem? Talán nem szeretsz már? – kérdezte, és szemeiben mély fájdalom tükröződött. Ahogy belenéztem azokba a szép, barna szemekbe, a szívem majd megszakadt.
– Nem erről van szó, te is tudod, hogy csakis téged szeretlek. De értsd meg, hogy nem mehetek veled – mondtam, majd átöleltem őt szorosan, érezve a teste melegét, amely egykor biztonságot és boldogságot jelentett számomra.
– Miért nem, Alessia? Mi a baj, kedvesem? Megfenyegetett? Bántott téged az a féreg? Válaszolj már, édesem, én nem bírom ezt a tudatlanságot. Két héttel ezelőtt még a közös életünket terveztük, mi változott azóta? – kérdezte kétségbeesetten, és láttam, hogy minden szava mögött ott rejtőzik az aggódás és a szeretet.
– A felesége vagyok! – mondtam ki végül, és Sebastiano megdermedt, mintha villám csapott volna belé.
– Mi? – kérdezte, és a földre rogyott. – Hogy mehettél hozzá? Hiszen engem szeretsz, Less, látom a szemedben.
– Muszáj volt hozzá mennem. A szüleim kényszerítettek. Alkut kötöttek az ő családjával. Szándékosan szétválasztottak minket – zokogtam, és mellé térdeltem, kezemmel simogatva az arcát. Éreztem, ahogy az érintésemre megremeg, és tudtam, hogy a szavaim mély sebeket ejtettek rajta.
– Te nem szereted ezt az embert! Nem élheted le az életedet egy olyan emberrel, aki bánt téged és akit nem szeretsz. Nem maradhatsz vele! Gyere el velem, kérlek. Szökjünk el! – mondta újra, hangja most már remegett az érzelmektől.
– Nem tehetem, értsd meg, ne kínozz tovább! – mondtam, és úgy éreztem magam, mintha a szívemet tépték volna ki. Minden egyes szó, amit kimondtam, egyre mélyebb sebet ejtett rajtam is.
– Alessia, nem értelek, tegnap még kész voltál eljönni velem. Mi változott azóta, mondd? – kérdezte, és a fájdalom egyre csak nőtt a szemében.
– Az övé lettem. Már az övé vagyok – mondtam ki hangosan, majd keservesen sírni kezdtem. Sebastiano dermedten állt, szemében csillogott a fájdalom. A szívem szakadt meg, hogy így kellett látnom őt. Hirtelen állt fel, és rácsapott a bokor melletti kerítésbe, amely megremegett az ütéstől.
– Nem érdekel – mondta, de hangjából kiérződött a kétségbeesés és a harag.
– Ó, dehogyis nem, tudom, hogy érdekel! – mondtam még mindig zokogva. – Nem mehetek veled, Sebastiano. Kérlek, menj el, mielőtt Domenico hazajön. Talán látjuk egymást egy másik életben. Ég veled, szerelmem! – mondtam neki, majd a szobámba rohantam, ahol az ágyra borulva zokogtam.
A szívem darabokra tört, és éreztem, hogy ez a fájdalom sosem fog elmúlni. Aznap éjjel egyetlen percet sem aludtam, csak feküdtem az ágyban, és az emlékeinkre gondoltam. Azokra a boldog pillanatokra, amelyeket együtt töltöttünk, és arra a jövőre, amely sosem lehet a miénk. Az egyetlen dolog, ami megnyugvást hozott, az a remény volt, hogy talán egy másik életben újra találkozunk, és akkor már semmi sem választhat el minket.
Sziasztok! Kérlek kommentbe írjatok egy nevet. Sebastiano vagy Domenico? ❤️❤️
CZYTASZ
Míg a halál el nem választ
RomansEz a történet trágár szavakat és 18+ jeleneteket tartalmaz valamint erőszakot. ‼️‼️🔞🔞Csak saját felelősségre olvasd! Jó szórakozást!🔞🔞❤️