Az éjszaka nehéz volt. Nem sokat aludtam, gondolataim állandóan visszatértek a céghez, Domenicohoz és Lolához. Nem tudtam, hogyan lesz tovább, de egy dolgot biztosan tudtam: meg kell védenem magam és azokat, akiket szeretek.
Domenico szemszöge:
Másnap korán bementem az irodába. Arcom feszült volt, szemeim sötét árnyékokat vetettek, és a dühtől vibrált a levegő körülöttem. Ahogy beléptem az irodámba, már éreztem a feszültséget a levegőben. Lola ott várt rám, mosolyogva, mintha semmi sem történt volna. Az arcom azonban feszült volt, és a dühöm nehezen palástoltam.
- Beszélnünk kell, Lola - kezdtem, és becsaptam az ajtót mögöttem. Egyenesen a szemébe néztem, miközben közelebb léptem hozzá. - Miért mondtad el Alessiának, hogy együtt töltöttük az éjszakát?
Lola egy pillanatra meglepődött, majd a mosoly eltűnt az arcáról, és helyét egy komolyabb kifejezés vette át.
- Mert igazságosnak éreztem, hogy tudja - válaszolta csendesen, de határozottan. - Te az enyém vagy! Tartsa ehhez magát!
Éreztem, hogy a dühtől forr a vérem. Az egész helyzet miattam fajult idáig, de Lola beavatkozása csak rontott a helyzeten.
-Miről beszélsz? - kérdeztem feszülten. - Alessia elhagyott engem! Ordítottam. Lola könnyekkel a szemében próbált nyugodt maradni, de látszott rajta, hogy a szavaim mélyen érintették.
- Nem akartam ártani neked, Domenico - mondta halkan. - De nem bírtam tovább nézni, ahogy szenvedsz. Én... én szeretlek téged.
Döbbenten álltam, szinte nem hittem a fülemnek. Lola szerelmet vallott nekem, miközben én teljesen máshol jártam fejben és szívben.- Szeretsz? - kérdeztem halkan, és éreztem, hogy a harag és a zavartság keveredik bennem. - Lola, pontosan tudod, hogy kit szeretek! Lola arcán a remény szertefoszlott, helyét keserűség és fájdalom vette át.
- De miért nem látod, hogy én vagyok itt, melletted, mindig? Miért nem engem választasz? - kérdezte kétségbeesetten.Mély levegőt vettem, és lassan, de határozottan válaszoltam.
- Mert én Alessiát szeretem. Mindig is őt szerettem. Nem tehetek úgy, mintha nem így lenne. Kiabáltam
Lola arcán a döbbenet és a fájdalom kifejezése jelent meg. Próbálta összeszedni magát, de látszott rajta, hogy megrendült.
- Tudod, hogy mennyire fáj ezt hallani? - kérdezte halkan. - Mindent megtettem érted, de ez sem volt elég.
- Sajnálom, Lola, de nem változtathatok az érzéseimen. És most, hogy ilyen helyzetbe hoztál, nem maradhatsz tovább itt - mondtam határozottan. - Azonnal el kell hagynod a céget.
Lola arcán a döbbenet és a fájdalom keveredett. Próbálta összeszedni magát, de látszott rajta, hogy megrendült.
- De... de Domenico, én csak... Kérlek ne küldj el, szeretlek és nem tudok nélküled élni! Kérlek! - mondta, és a szemei újra megteltek könnyekkel.
-Menj el! mondtam hűvösen, nem hagyva helyet több érzelemnek.
Lola egy pillanatra megállt, mintha azt remélte volna, hogy meggondolom magam, de aztán lassan bólintott.
-Sosem leszel boldog azzal a kis ribanccal! Valami mindig közétek fog állni és csak szenvedni fogsz miatta! Kiabálta mire dühösen néztem rá. Szó nélkül elfordult, és az ajtó felé indult. Ahogy kilépett az irodából, a könnyei végigfolytak az arcán, de már nem nézett vissza.
Ott maradtam az irodában, egyedül a gondolataimmal Most az egyetlen feladatom az volt, hogy visszaszerezzem Alessia bizalmát, és ezt bármilyen áron meg fogom tenni.
Ahogy a nap további részében az irodámban ültem, végiggondoltam, hogyan közeledhetnék újra Alessiához. Tudtam, hogy hosszú út áll előttem, de készen álltam arra, hogy minden követ megmozgassak, hogy helyrehozzam a dolgokat. Az elhatározásom sziklaszilárd volt: vissza fogom szerezni Alessiát, és megmutatom neki, hogy érdemes vagyok a bizalmára.
ESTÁS LEYENDO
Míg a halál el nem választ
RomanceEz a történet trágár szavakat és 18+ jeleneteket tartalmaz valamint erőszakot. ‼️‼️🔞🔞Csak saját felelősségre olvasd! Jó szórakozást!🔞🔞❤️