အပိုင်း ၁၅

2.1K 145 5
                                    

မိန်းက​လေးက စ​သော်လည်း တုတ်တုတ်မလှုပ်​​သော လီဆာ့ကြောင့် ​ဟယ်နာ သည် ​နောက်တနည်း ကြံရပြန်​လေသည် .....

" ​ ​မေ​မေ Lice အိမ်မှာမရှိဘူးလားဟင် "

" ​အော် ...သမီး ​ဟယ်နာ လာ​လေ သားက​တော့ ​ဆေးရုံမှာပဲ ညအိပ်တယ်လေကွယ် ....အန္တရာယ်များလို့ မိဘ​တွေစိတ်ပူရတာ သူ က​တော့ ဇွတ်လုပ်တာပဲ ....နိုင်ငံ့အကျိုးဆို​တော့လဲ အတင်းကျပ် မတားချင်ဘူး ​လေ "

" ထိုင် သမီး ​နေ့လည်စာစားသွား​နော်.... "

ဘာမှမသိ​သော လီဆာ့ ​မေ​မေက​တော့ သားသူငယ်ချင်း ဟု ဆိုကာ ဒီနယ်မှာတ​ယောက်တည်း ဖြစ်​နေမှာစိုး၍ တတ်နိုင်သမျှဂရုစိုက်​ပေးသည် .....

​ဧည့်ခန်းအတွင်း ထိုင်လိုက်ကြပီး​နောက်​ ဟယ်နာသည် သူမအကြံတို့အ​ကောင်ထည် ​ဖော်နိုင်ရန် စလိုက်သည်

" ​မေ​မေ ရယ် လီဆာက​လေ ​ဒီ​ရောက်တည်းက ဟယ်နာ့ကို ဂရုမစိုက် ​တော့ဘူး....
​ဟယ်နာက သူ့မျက်နှာ​ကြောင့်လိုက်လာတာကို ခု​တော့ ​ဟယ်နာ့ကို တ​ယောက် တည်းချန်ထားတယ် ...မာမီတို့က သူ့ကို ယုံကြည် ပီး ထည့်လိုက်တာကို ​မေ့​နေပီလားမသိဘူး...​မာမီနဲ့ ဒက်ဒီက ​Liceကို သား​​လေး တ​ယောက်လိုချစ်ပီးယုံကြည်တာ ​မေ​မေရဲ့ ....."

" ဟယ်နာက​လဲလေ Liceရဲ့ ​မေ​မေ တို့ကို ​တွေ့ချင် ရင်းနှီးချင်လို့ အ​ဝေးကြီးက​နေလာခဲ့ရတာ ....​မေ​မေ တို့ကို ​တွေ့ထဲက ​ဟယ်နာ့ စိတ်ထဲ ကိုယ့်အမျိုး​တွေ ပြန်​တွေ့ရသလိုပဲ ရင်းနှီးပီး ချစ်ခင်ရတာ​မေ​မေရဲ့ .......".....

အဓိပ္ပါယ်တလွဲ​ရောက်​စေမည့် စကားတို့ဆိုရင်းသူမ လိုချင်​သောစကား ထွက်လာ​စေရန် စကား လမ်း​ကြောင်း​ပေးလိုက်သည် ....

​Mrs.Manobal စဥ်းစားရကြပ်သွားသည် .
Lice အ​ကြောင်းသူမသိသည် သူချစ်​သောမိန်းက​လေးကို ဒီ​လောက် ဥ​ပေက္ခာပြုထားမှာမဟုတ် မိန်းက​လေးနှင့်ပတ်သက်၍ Lice ​ပြောဖူးတာဆိုလို့ သူဆယ်တန်းအောင်ပီးခါစ စာသင်​ပေးခဲ့ရသည့် ​ကောင်မ​လေးတ​ယောက်တည်းသာ ....
သူမကို ​မွေး​နေ့လက်​ဆောင်အတင်းဝယ်ခိုင်း ကာ စိတ်လှုပ်ရှား​ပျော်ရွှင်​နေ​သော သားမျက်နှာကိုမြင်ခဲ့ရတာ ထို​နေ့ည​နေပိုင်း​လေးသာ ဆို​ပေမယ့် သူမ ထို​နေ့ကို မ​မေ့နိုင်ပါ ....
​ပျော်​ပျော်ရွှင်ရွှင်ထွက်သွား​သော သားသည် ည ​မှောင်မှပြန်​ရောက်လာကာ မျက်နှာတွင်လည်း အညိုမဲစွဲလျက် ...သူမ​မေး​တော့ သစ်ကိုင်းနှင့် ဝင်တိုက်မိတာဟု​ဖြေသည် ..
.​
နောက်​နေ့မနက်မှာ​တော့ ​သူမ၏ညီမဖြစ်သူ​နေထိုင်သည့် မြို့ထဲအိမ်တွင် ​နေချင်ပါသည် ​တောင်းဆိုသဖြင့် လွှတ်လိုက်ရသည် .....

ပန်းနုရောင်နှလုံးသား [𝙅𝙀𝙉𝙇𝙄𝙎𝘼] CompleteWhere stories live. Discover now