အပိုင်း ၁၆

2K 148 8
                                    

"Lice...
​ဟယ်နာသွား ​တော့မယ် ....​ဒီတစ်ခါပြန်ပီးရင် Liceကို ဘယ်ချိန်မှပြန်​တွေ့ရမယ် မသိ​​သေးဘူး ....."

"ဟယ်နာ ပြန်ခါနီးနောက်ဆုံး အ​နေနဲ့ နှုတ်ဆက်တယ်​နော် ......ကျန်းမာ​ရေးလည်းဂရုစိုက်ပါ...."

​​ဟယ်နာ သည် သူမ မ​​တွေ့ ကြုံခဲ့ဖူးရ​သော ငယ်ချစ်ဦးဟူ​သော...နှလုံးသားမှ ဖြူ​စင်​သော...အချစ်ကိုလက်​လျှော့ အရှုံး​ပေးကာ

သူမ ၏အနည်းငယ်သာကျန်ရှိ​သောဂုဏ်သိက္ခာတို့ ကို မ​ပျောက်ပျက်​စေရန် သူမ၏အချစ်တို့ကို ​မြှုပ်နှံပစ်လိုက်​တော့မည်.......

လီဆာ့ကို သူငယ်ချင်းတ​ယောက်အ​နေနဲ့သာ ပြုံးပြနှုတ်ဆက်ရင်း ​နောက်ဆုံးအကြိမ်အဖြစ် စက္ကန့် အနည်းငယ်မျှတင်းကျပ်စွာဖက်ကာနှုတ်ဆက်လျက် ထွက်ခွာခဲ့လိုက်သည် .......

​နောက်တဘဝများရှိခဲ့သည် ဆိုပါလျှင် သူမ သည် လီဆာ့၏ ​ထာဝရ ​မေ့မရနိုင်​သော ငယ်ချစ်ဦး ပထမဆုံး အချစ်ဦး ဖြစ်ချင်ပါသည် ....
နုပျိုငယ်ရွယ်မှုတို့ဖြင့် ဖြူစင်​သော ချစ်ခြင်း ကို ခံစားခွင့် ရချင်ပါသည် .......

ကမ္ဘာဦးအစ မှအဆုံးတိုင် ထာဝရတည်ရှိ​နေမည့် အမှန်တရားတခုတွင်
"""လူသားတစ်​​ယောက်၏ ဘဝတစ်သက်တာတွင် တကြိမ်တခါ​တော့ စစ်မှန်​သော အဖြူ​ရောင် ချစ်ခြင်းတရားကို ခံစားကြရပါမည် """""....
ထိုချစ်ခြင်းကို အဆုံးထိယုံကြည် ရန်သာလိုအပ်သည် ......
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

​ဆေးရုံ​ရှေ့တွင် ဖက်​နေကြ​သော လီဆာနှင့် ​ဟယ်နာတို့ကို မြင်​တွေ့လိုက်ရသည့် တခဏ ဂျင်းနီသည် အခိုး​ငွေ့ တခုအဖြစ်ဖြင့်သာ ​ပျောက်ကွယ် လိုက်ချင်သည် .....

သူမ ​သည် ဆေးရုံအုပ်ကြီးအား  တစ်ခြားဆေးရုံသို့ စေလွှတ်ရန် ​တောင်းဆိုလိုက်ခြင်းမှာမှန်ကန်သည်ဟုသာ ထင်မိသည် .....

မ​နေ့တ​နေ့ကမှ သူမအား လာ​တောင်းရမ်းပါမည်ဟု ​တွင်တွင်​ပြော​နေ​သော ​ယောကျာ်းသည် အခု​တော့ သူမ ပတ်ဝန်းကျင်တွင်ပင် မိန်းမတ​ယောက်နှင့် ဖက်လို့ ......

သူမရဲ့ နှလုံးသားတို့သည် လွန်ခဲ့​သော ၁၂ နှစ် လီဆာ ထားသွားကတည်း က အစိပ်စိပ်အမွှာမွှာကွဲ​ကြေခဲ့ပီးပီ​လေ ........
ဒီတခါသာဆို နှလုံးသား တင်မက သူမ ခန္ဓာပါပျက်သုန်းရလိမ့်မည် .....
သူမကသာ ထားသွားခွင့် ကို တကြိမ်​လောက်​​တော့ ရချင်ပါသည် .....

ပန်းနုရောင်နှလုံးသား [𝙅𝙀𝙉𝙇𝙄𝙎𝘼] CompleteWhere stories live. Discover now