Obudziłem się jako pierwszy, starszy chłopak jeszcze spał pewnie był strasznie zmęczony.
Dochodziła godzina 8 pocałowałem chłopaka w czoło i poszedłem szybkim krokiem do mojej kuchni by przygotować dla nas śniadanie.
Postanowiłem na jakieś hamburgery, wyjąłem potrzebne składniki i zaczęłem przygotowywać śniadanie.
Pokroiłem jakieś pomidory i dałem je na bułkę, dałem również jakąś sałatę, ser żółty i mięso.
Po chwili śniadanie było gotowe więc jeszcze tylko nalałem białych monsterów do szklanek.
Wyjąłem jakąś tacę żebym mógł wziąść do mojej sypialni śniadanie.
Gdy wszedłem okazało się że chłopak nie spał, uśmiechnąłem się do niego on odwzajemnił uśmiech i podarowałem mu śniadanie, ten podziękował i zacząć jeść danie które mu przygotowałem, uśmiechnąłem się gdy Karlowi smakowało przygotowane moje danie.
Zjedliśmy śniadanie więc wziąłem wszystko i poszedłem do kuchni aby włożyć do zmywarki. Karl w tym czasie poszedł do toalety żeby się ogarnąć. Włożyłem naczynia i włączyłem zmywarkę.
Poszedłem do pokoju, stanąłem koło szafy otworzyłem ja i zastanawiałem się co mógłbym ubrać aby spodobało się Karlowi.
Znalazłem ubrania z jego ulubioną marką i chciałem je ubrać, zapomniałem że Karl jest w toalecie więc otworzyłem drzwi których nie zamknął i zobaczyłem Karla który stał pod prysznicem.
Otworzyłem drzwi i zauważyłem chłopaka przeprosiłem go i odrazu zacząłem kierować się w stronę wyjścia.
Postanowiłem że poczekam jak Karl wyjdzie z łazienki i wtedy się ubiorę.
Po 10 minutach chłopak z łazienki mnie zawołał i zapytał się czy ładnie wyglądał.
Miał on na sobie białą bluzę z czarnymi dodatkami, do tego czarne dżinsy, wyglądał wspaniale.
(Bluza Karla)
Odpowiedziałem mu że wygląda uroczo i pięknie, przez co się zarumienił.
Wziąłem ubrania i poszedłem do toalety, zamknąłem drzwi i spojrzałem na kabinę prysznicową która była pusta. Zamknąłem oczy i przed nimi pojawiło mi się to co zobaczyłem 10minut temu.
Usiadłem przy ścianie i zacząłem myśleć jak zbliżyć się do Karla.Usnąłem.
Obudził mnie Karl pukający do drzwi.
- Nick, wszystko okej? halo!
- Tak jest okej.
- tak długo siedzisz martwiłem się.
- Spokojnie, zaraz wyjdę.
Było mi bardzo miło że Karl się o mnie martwił, nie spodziewałem się tego. Szybko poszedłem pod prysznic. Ubrałem się otworzyłem drzwi o poszedłem do salonu gdzie czekał na mnie Karl.
CZYTASZ
𝑊𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑛 𝐷𝑒𝑐𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 | 𝐾𝑎𝑟𝑙𝑛𝑎𝑝
Short StoryMega cringe bo pisałam to w 2021... Karl i Nick to najlepsi przyjaciele, pewny grudniowy dzień na wyjeździe w góry zmienia wszystko. Dziękuję za: #127 Dsmp 25.10.2021 #100 lgbt 26.11.2021 #1 Karl 15.11.2021 #6 Sapnap 14.11.2021 #13 Karl Jacobs 13.11...