"Babski wieczór"

97 10 10
                                    

Pov Karl

Skończyliśmy robić sobie maseczki więc wybraliśmy film na netflixie jakiś horror który zaczęliśmy oglądać wspólnie.

Nie był za bardzo jakoś straszny ale były czasem jakieś momenty w której się przestraszyłem i przytuliłem do Nick'a.

Time skip

Po skończonym filmie ja i Nick dotarliśmy do końca bo George i Clay spali przytuleni w siebie (ma zdjęciu macie ich pozycję).

(Znów zrobię że N- Nick, K- Karl bo mi łatwiej)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Znów zrobię że N- Nick, K- Karl bo mi łatwiej)

K: Sapi idziemy spać?
N: Jasne tylko ja jeszcze wezmę szybki prysznic
K: Jasne a co z nimi zrobimy?
N: Możemy zostawić ich na sofie
K: Dobra

Nick poszedł brać prysznic to ja w tym samym czasie przykryłem kocem przyjaciół, nagle mój telefon zadzwonił i wyświetlał się numer mojego taty Petera więc bez żadnego namysłu odebrałem i zacząłem z nim rozmawiać.

K: No hej tato, co u ciebie?
P: Hej hej, znakomicie a u ciebie
K: A też i chyba powoli wszystko się układa.

Rozmawiałem z nim gdzieś 20 minut gdy nagle Sapanp krzyknął do mnie
S: Skarbie gdzie jesteś?
P: Ej Karl kto to mówił?
K: Sap czekaj chwilkę zaraz będę, a to mój chłopak ten co Ci kiedyś mówiłem tato
P: Omg wiedziałem że ship się spełni ale w takim razie nie przedłużam i idź do niego bo się niecierpliwi
P:Dobraa dzięki, to pa kocham cie
K: Paa, też cię kocham i tęsknię.

Rozłączyłem się z tatą i powolnym krokiem do Nicka bo już czekał na mnie, gdy wszedłem do pokoju zauważyłem chłopaka który wydawał się smutny więc podszedłem do niego i go przytuliłem a ten mnie odepchniął.

K: Ej Nick co się dzieje, czemu płaczesz
N: Karl zdradzasz słyszałem jak mówiłeś "kocham cie" Przez telefon więc to nie ma sensu jak ty mnie zdradzasz
K: Ej ej to nie prawda
N: Karl nie kłam proszę
K: Ale to był mój tata Peter, nie zdradzam cie i czemu miałbym zdradzać tak wspaniałego chłopaka?
N: Przepraszam po prostu myślałem że mnie zdradzasz
K: Spokojnie rozumiem a teraz chodź się przytulić i idziemy spać

Time skip ranek

Pov Nick

Obudziłem się przytulony do Karla, oczy trochę mnie piekły od płaczu ale szybkim tempem poszedłem do łazienki by nie obudzić chłopaka.

Przemyłem twarz zimną wodą by nie zauważyć że płakałem.

Postanowiłam że zrobię nam śniadanie więc skierowałem się w stronę kuchni gdy nagle zauważyłem Claya i Georga na sobie którzy spali więc zostały mi zrobić cztery porcje do jedzenia, chciałbym zrobić kanapki z sałatką więc wyciągnąłem potrzebne składniki.

Najpierw wyciągnąłem sałatkę z lodówki i kroiłem ją na drobne kawałki i dałem warzywo do miski które było już z innymi warzywami takimi jak ogórek, pomidor, cukinia gdy skończyłem szykować śniadanie poszedłem do sypialni obudzić Karla a potem chłopaków którzy nadal spali.

𝑊𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑖𝑛 𝐷𝑒𝑐𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 | 𝐾𝑎𝑟𝑙𝑛𝑎𝑝Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz