1

1.4K 49 4
                                    

Nacházel jsem se v lese. Všude bylo tmavo. Jediné co bylo vidět, byla osoba, která stála o kus dál. Rozešel jsem se k té osobě. Každým krokem jsem se cítil divněji. Došel jsem k osobě a najednou se mi sevřelo srdce. Měl jsem pocit, že každou chvílí mi srdce vyletí z hrudi. Zaklepal jsem osobě na rameno a jediné sou jsem viděl byl rudě svítící oči...

,,áaahh...."

Vyšvyhl jsem se do sedu a zrychleně dýchal.

Co to bylo za sen?

Chtěl jsem si vzpomenout co se v něm odehrávalo, ale na nic si nemůžu vzpomenout. Jediné co si pamatuji jsou ty oči....
Rudé svítivé oči, které na mě upírají zrak.

Zatřepal jsem hlavou.

Tohle je určitě jen výplod mé fantazie. Koukl jsme se na mobil, který ukazoval 2:24. Skvělý. Měl bych jít spát, jinak zítra neprežiju.

Chtěl jsem jít spát, ale něco mě lákalo jít k oknu.

Přišel jsem k oknu a otevřel ho. Na obloze se krásně vyjímal úplně, který byl opravdu nádherný.

Chvíli jsem ho pozoroval, když v tom jsem slyšel....... zavytí?

Myslel jsem si, že se mi to jen zdálo, až to té doby, než se to ozvalo znovu, ale tentokrát to bylo silnější. Úplně jsem se zachvěl. To zavytí ve mně vzbuzovalo zvláštní pocit.

Chtěl jsem chvíli zůstat a kochat se tím nádherným měsícem, ale uslyšel jsem kroky, které mířili k mému pokoji.

Zalezl jsem rychle do postele a zavrtal se do peřin.

Ani né 5 sekund mé dveře se otevřeli. Nenápadně jsem pootevřel oko a mohl spatřit mámu v noční košily s medvídami. Chvíli koukala jestli spím a potom odešla.

,, Fuj, tak tohle bylo těsný. "

Řekl jsem si sám pro sebe a potom šel spát. Netrvalo dlouho a ponořil jsem se do říše snů.

*Crrrrr crrrr

,,Uhh..!"

Frustrovaně jsem si promnul oči a čapl ten pitomý budík, se který jsem chtěl třísknout o zeď, ale musel jsem se zastavit.

Tohle je jediný způsob co mě může vzbudit , a když ho teď rozbiju, tak potom budí zaspávat.

Tak jsem se slitovak nad tím pitomím krámem a vyplh ho. Položil jsem ho na noční stolek vedle mé postele a konečně vstal.

Šel jsem po schodech dolů do kuchyně, kde jsem našel papírek.

Musela jsem dneska dřív do práce a vrátím se pozdě. Jídlo máš v lednici a užij si první den na nové škole.

Máma

Udělá jsem si omeletu s paprikou a sojovkou a tím ukončil svojí snídani. Potom jsem spáchal hygienu a převlíkl se do oblečení co jsem měl nachystaný už od včerejška. Trochu si upravil vlasy a mohl jít do školy. Nebo spíš jet.

Škola nebyla, až tak daleko od mého domova, bylo to asi 25 minut chůze, ale proč si to nezkrátit.

Vyšel jsem z domu a šel na autobusovou zastávky. Spoje, které mi jedou do školy jsem si už prostudoval, takže jsem věděl, kdy mi jede spoj.

Autobus přijel za pár minut a já nastoupil. Dal jsem si sluchátka do uší a pustil si svůj oblíbený playlist.

Cesta trvala kolem 7 minut. Vystoupil jsem a stál přímo naproti velké budově, do které budu teď nově chodit.

Našel jsem tě...(skz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat