19

403 34 5
                                    

Felix pov:

Byla půlka hodiny a já jsem byl na záchodě. Důvody asi všichni známe.

Pustil jsem kohoutek a namydlil si ruce a následně spláchl mýdlo ledovou vodou. Proč sakra nemůže být na téhle škole i teplá?!

,, Studí?"

Tady to už vypadá, že mě někdo chce fakt zničit. Nejdřív šok z ledové vody a potom infarkt z vyděšení.

,, Ne je to naprosto teploučké."

Zavřel jsem kohoutek a otočil se na Chana.

,, Copak děláš v půlce hodiny tady, když máš sedět ve třídě a učit se?"

,, To stejné co ty"

Oba jsme věděli, že lže.

,, Pouze jsem tě chtěl vidět, je na tom něco špatného?"

Usmál jsem se přešel k němu blíž.

,, Ne"

Natáhl jsem se pro polibek a strčil svoje ledové ruce pod jeho košili.
Hlasitě se nadechl a mírně vykulil oči.

,, Příjemně hřeješ~"

Pošeptal jsem kousek od jeho rtů a odešel. Pokud se nepletu, tak tohle byla čistá provokace z mé strany a aby byl upřímný, docela se mi to líbí. Ten pocit... uh nepopsatelný.

Došel jsem zpátky do třídy a usedl vedle Jisunga, který byl zase světem mimo. Ne že by byl pořád mimo při hodinách, ale tohle se stávalo pouze při hodinách angličtiny.

Ale i přes fakt, že jsem se pokoušel dávat pozor, tak jsem pořád odbíhal k té nečekané schůzce na záchodech. Bude to dělat pořád? Má to takhle v povaze? Chtěl se vyhnout hodině? Nebo je v tom ještě něco víc...?

,, Pane Lee a pane Hane, vím, že v tomto věku mají často teenageři bujnou fantazii, ale při mých hodinách si to můžete odpustit. Ještě jednou a dávám celé třídě domácí úkol."

Ten starý páprda. Jednou nedávám pozor a hned vyšiluje.

,, Omlouváme se."

Jakmile pokračoval ve svém výkladu, tak jsem se otočil na Jisunga.

,, Už ses rozhodl?"

,, Co myslíš?"

,, No přece pátek"

Prosím ať řekne ano, prosím ať řekne ano, prosím ať řekne ano, prosím ať řekne ano!

,, Nakonec půjdu."

Chtěl jsem radostí zařvat, ale naštěstí jsem si to uvědomil brzo, a tak jsem tiše zajásal.

,, Ty jsi hrozná drama queen."

,, Říká ten, který poznal Hyunjina."

Hyunjin pov:

,, Tak co?"

,, Nenašel jsem ho."

,, Musel se schovat. Cítil jsem jeho pachovou stopu. Už o tom ví Minho?"

,, Co bych měl vědět?"

Zděšeně jsme se koukli na Minha, který stál za našimi zády.

,, Kde se tu sakra bereš?"

,, Dneska jsem šel místo zeměpisu do nemocnice pro krev, proč?"

,, Možná to byl pouze planý poplach, ale...

,, Pohybuje se tady další alfa."

,, Jo, teda ne! Co? O čem to tady mluvíš?"

,, No přeci o tom pachu, co jde z tělocvičny."

A sakra.

,, O čem mluvíte vy?"

__________________________

Jsem vyčerpaná a psaní kapitol je pro mě nadlidský úkol momentálně, ale snažím se.

Doufám, že se vám kapitola líbila a přeji hezký zbytek dne.

Mucq💜

Našel jsem tě...(skz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat