Jsem rád, že má Chan tak velké auto. Bylo úplně akorát pro osm lidí. Changbin seděl vedle řidiče, neboli Chana, a postaral se o muziku. Musím říct, že lepší písničky ani nemohl už pustit. Je očividně velký fanda Twice. A kdo by nebyl? Celý auto zpívalo a já myslel, že ohluchnu. Ale byla to sranda
Když jsme dorazili k nim, tak jsem ještě rychle napsal mámě, že se zdržím.
Chan mě rovnou vzal do jeho pokoje, kde jsem si sedl na postel a čekal, než se převleče do domácího. Upřímně se divím, že to triko, co má na době, ještě drží pohromadě.
,, Tak.. máš nějaké přání, co se týče dnešního programu?" Koukl se na mě a usmál se.
,, Můžeš mě provést domem? Jak jsem se koukal, tak to tu je celkem velké a zajímavé. "
,, To bych mohl. "
Vzal mě za ruku a začal mě provázet celým domem. Horní patro se skládalo ze tří pokojů a jedné koupelny. DramaQueen je Hyunjin. Jak originál a druhý pokoj, Dwaekki, patří Chanbinovi. Záhada, kam se poděl Minhův pokoj byla vyřešena. Minho má pokoj v přízemí.
,, Tak nějak si navzájem smrdíme, jeho pach nám smrdí a náš pach mu taky smrdí, proto se rozhodl, že chce pokoj co nejdál."
Když už se dostáváme k přízemí, tak jsem zjistil, že se zde nachází knihovna, celý pokoj plný knih a ještě jeden pokoj, který patří výhradně Changbinovi, byl plný lektvarů, bylinek a tak..
Kuchyň už jsem viděl předtím a obývak taky. Měli ještě zahradu, kde byla menší bouda s nějakým nářadím. Chan řekl, že tam nic není, tak jsem se ani nekoukl dovnitř.
,, Tak to byl náš celý dům."
,, Hustý, je pěkný."
,, Děkuji."
,,Máš na mě ještě nějaké otázky?"
Zamyslel jsem se a hned jsem na něco přišel.
,, Jak je vlastně možně, že si smrdíte s Minhem?"
,, Už v minulosti upíři a vlkodlaci byli nepřátelé. Nikdo z nich se nedokázal snést navzájem, jak pohledem, tak i pachem. Když jsem byl malý, tak na naší rodinu zaútočila smečka upírů a tehdy se mezi ně patřil i Minho. On však zradil svůj druh, aby nás zachránil. Jeho klan s jeho pomocí byl vyvražděný a můj otec mu nabídl příměří a pŕátelství. Prakticky znám Minha už od malička, byl vlastně první člen mé smečky. "
No na tohle jsem neměl slov. Bylo to fascinující. Byla obecným faktem, že upíři a vlkodlaci se nemají rádi, takhle to hollywoodské filmy uměli dobře znázornit.
Chvílí jsme na sebe mlčky dívali, než se Chan zamračil a začal mě táhnout někam. Otevřel dveře do Minhova pokoje, kde se nacházel Minho, Jisung a Changbin.
,, Bine, potřebuji s tebou mluvit. Hned"
,, Jasně, omluvte mě, hned se vrátím."
Zavřel za sebou dveře a vyhlédl k Chanovi.
,, Říkal jsi, že až najdu svojí spřízněnou duši, tak se mi oči vrátí do narmálu, ale Felix je má pořád dvoubarevné."
Changbin začal zkoumat moje oči a nakonec pokroutil hlavou. Vydal se do knihovny, kde popadl polorozpadlou knihu a položil jí na stůl.
,, Tak se na to koukneme. Hmmm...
Aha
Hm..
Už vím."Koukl na nás s menším úšklebkem.
,, Víš Chane... Felix je člověk a funguje to u něj trošku jinak. Tvoje tělo už se s ním spojilo, ale jeho ještě úplně ne, takže...
Aby došlo k úplnému spojení, musíš počkat na setmění a provést rituál. Pamatuješ, co dělal Hyunjin?"Chan kývl.
,, Tak si holt budeš muset počkat na dva úplňky." Zmateně jsem kmital z jednoho na druhého. O co tady jde? Jaký rituál?
,, Co to je za rituál?"
Changbin se koukl na Chana a hledal v jeho výrazu svolení, zda mi to může povědět. Nakonec kývl.,, Jde o rituál, kde se vaše duše konečné spojí. Jak po duševní stránce,..... tak i po fyzické."
Ouu tak jo. Tohle jsem nečekal. Přesto jsem zachoval neutrální tvář.
,, Aha, ok."
___________________________________
Zdarec!
Rovnou chci upozornit, že tohle neznamená, že zase rozjedu psaní této knihy. Pouze jsem dopsala kapitolu, ale stále nemám v plánu psát další. Prostě není čas. Až dopíšu jednu knihu, tak se rozhodně pustím do téhle.
Doufám, že se vám kapitola líbila a naviděnou!!!Mucq💜
ČTEŠ
Našel jsem tě...(skz)
FantasyFelix je nový student na škole. Už od začátku mu na škole přišlo něco zvláštního. Něco mu tady nehraje. Je tu jedna skupina, která mu hned od začátku byla prapodivná. Co to je za skupinu? Proč Felixe tak zaujala? Nebo snad někdo z té skupiny? upozor...