Felix pov:
,, Tak jaký to včera bylo?"
Zeptal jsem se Jisunga jakmile jsem si sedl do lavice. Včera jsme se viděli naposledy, když jsme jeli k Chanovi, potom už ne.,, Bylo to... fajn." Zrůžověli mu tváře a v obličeji vystřídali všechny emoce.
,, Fajn? Můžeš být trochu konkrétní?"
,, Byl jsem u Minha v pokoji a ..."
,, A?"
,, Nic, povídali jsme si."
,, Všechno?"
,, No jo. Má být ještě něco?"
,, Jen jsem se ptal, jinak jsem se včera bavil s klukami a v pátek mají v plánu menší párty, tak jestli bys nechtěl přijít?"
,, No já nevím..."
,, Hele máš na rozmyšlenou spoustu času, teda je středa, takže 2 dny. Měla by to být švanda. Jinak bych byl rád, kdybys dorazil."
,, Uvidíme.."
Dneska byl Jisung takový divný. Teda nezvykle divný. Ležel na lavici a byl tak nějak ve svém světě, proto jsem napsal Chanovi, že přijdu na chodbu, protože Jisung je takový přešlý. No nakonec to dopadlo, že se o velké přestávce ukázala ve dveřích kudrnatá hlava a potom za ní další.
Veškeré rozhovory utichly, jakmile se objevili ve třídě, což zaznamenal i Jisung a zmateně zvedl hlavu, než mu to došlo.
,, Když si řekl, že nepřijdete, tak jsme přišli za vámi." Usmál se na mě Chan a zapřel se rukama o lavici a naklonil, aby ni dal pusu, jenže mu v tom zabránil Hyunjin, který se zavěsil za jeho ramena a málem ho povalil na sebe.
Musel jsem se zasmát nad tou scénoukou, kdy se Hyunjin vyhýbal všem úderům, které na něj Chan zkoušel. Zjevně zkušenosti.Vedle mě Minho seděl na lavici a povídal si s Jisungem a přitom si hrál s jeho vlasy.
Bylo zjevné, že ho uváděl do rozpaků.,, Tak co Jisungie~, půjdeš v pátek k nám? Budeme zábava."
Minho nahodil laškovný tón a přehodil nohu přes nohu.,, No já nevím.."
No a k tomu se přidali ostatní.,, Jo pojď, uvidíš bude pařba."
Jisung vypadal, že váhá, ale nakonec polevil, Minho je skvělý na přemlouvání., když něco chce, tak to taky dostane.,, Lixi, posloucháš?"
,, Co- Jo jasně heh." Pošrábal jsem se na zátylku a nevině se usmál.
,, Víš co, je to jedno, stejně s tebou chtěl Changbin něco probrat. Jinak budeš dneska u nás? "
,, Dneska ne, Chane, musím být doma, jinak mě už Mamka nikam nepustí."
,, Proč?" Koukal na mě smutnýma očima.
,, Protože mám taky nějaké povinnosti doma. Nehledě na to, že je začátek roku a já si potřebuji dát dohromady učení."
,, Dobře, ale poradím ti jednu chytrou věc, na noc si nechávají otevřené okno, líp se spí."
,, Beru na vědomí"
,, To jsem rád"
ČTEŠ
Našel jsem tě...(skz)
FantasíaFelix je nový student na škole. Už od začátku mu na škole přišlo něco zvláštního. Něco mu tady nehraje. Je tu jedna skupina, která mu hned od začátku byla prapodivná. Co to je za skupinu? Proč Felixe tak zaujala? Nebo snad někdo z té skupiny? upozor...