9

699 46 1
                                    

Felix pov:

Jakmile jsme stáli před školou na dvorku, všichni se na nás dívali. Teda na mě a něco si šuškali. Bylo mi to nepříjemné a proto jsem se snažil najít Jisunga a oddálit se o této skupiny "populárních". Nejsem dlouho na této škole, ale už sám sem pochopil, že Chan a jeho parta se s někým jentak nebaví. A já, nový studen, přijdu do školy a hned jsem s nimi ve skupince.

Když jsem našel Jisunga, tak jsem mu zamával, aby o mně věděl. Ten mi na zpáteční zamával a já se pokusil nenápadně vyplížit. Bohužel jsem byl přistižen při činu.

,, Kam jdeš?"

Celkem jsem se Chana lekl.

,, N-no za kamarádem, támhle."

Ukázal jsem na usmívajícího Jisunga.

,, O velké přestávce budeme s klukama na hřišti, tak se za námi stav a klidně vezmi svého kamaráda."

Usmál se na mě a já znejistil. Projel mnou zvláštní pocit a já se úplně zaseknul. Jak mám na toto reagovat!?

Pokusil jsem se mu úsměv oplatil a potom se co nejrychleji dostal k Jisngovi.

,, Ahoj."

,, Ahoj, mám pár otázek, ale to už si asi čekal. "

,, Jo, došlo mi to. A máš pravdu. Ve všem. Poslouchej, ale běda, jestli to někomu řekneš."

,, Mlčím jako hrob."

Možná bych si to měl nechat prosebe, ale Jisung tak nějak věřím.

,, Chan a Hyunjin jsou vlkodlaci."

,, Já to věděl!"

,, Pšš!"

,, No jo a Minho a Changbin?"

,, Bin je člověk."

,, A Minho?"

,, Upír."

Dramaticky se nadechl a dal si ruku před obličej.

,, Proč mě to nenapadlo už předtím? Ale jaktože může být na slunci, v denním světle? Nepálí se?"

,, To jsou jenom povídačky. A ještě něco, Chan mi řekl, ať za ním o velké přestávce zajdu.... i s tebou."

,, Se mnou? "

,, Jop a ty půjdeš. Máš na Minha crush a takhle se k němu můžeš dostat blíž."

,, Úplně ti nevím, jestli to je dobrý nápad. Vždycky začnu vyšilovat, když je blízko."

,, Neboj, bude to fajn."

,, Počkat?! Jaktože se najednou bavíš s nimi? Oni se jentak nebaví s nikým, natož novým."

,, To je na dlouhý příběh."

,, Já mám času dost."

,, Um.. tak fajn. Začalo to tím snem-"

Odvyprávěl jsem mu celý příběh od začátku, od té noci, po to, kdy jsem byl málem znásiněn, přespal jsem u nich, až do teďka, kdy to jíme na nádvoří.

,, Hustý! No teda není hustý, že tě málem znásilnili, ale zase tě zachránil. To jako žijí spolu v jednom domě? Hyunjin má přítele, který je jeho soulmate. Ty jsi vlastně Chanova soulmate. OMG! Nepobírám. Muselo to být zvláštní být v jednom domě s dvěma vlkodlaky, upírem a lékařem, který léčí nadpřirozeno."

,, Bylo to..... zajímavý."

Samozřejmě jsem vynechal tu část, kde se Hyunjin ptal na příchuť lubrikantu nebo Chana a jeho budíček. Nezajížděl jsem moc do detailů, které nebyly podstatně.

Našel jsem tě...(skz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat