5

815 39 5
                                    

Felix pov:

Bolest ustupuje.

Cítil jsem, jak jsem mohl lépe dýchat. Začal jsem jakžtakž vnímat zvuky kolem se.

".... mohl by jsi mu půjčit nějaké oblečení, přece tady nebude jenom v boxerkách."

,, Jo, hned jsem tu."

Pomalu jsem otevíral oči.
Bylo mi hrozně, ale myslel jsem, že to bude stokrát horší.

,, Ale... někdo se nám tu probouzí~."

Konečně jsem zaotřil a spatřil Changbina?
Jaktože vidím jeho? Asi mám halucinace nebo ještě spím.

Chtěl jsem vstát, ale jeho ruce mě zarazil v pohybu.

,, Být tebou bych se moc nehejbal. Jseš pěkně zmlácený."

,, K-kde to jsem."

V puse jsem měl pachuť krve.

,, U nás doma."

Přišel Minho. Počkat?! Proč je tu on? Proč na mě tak divně civí?

,, U vás?"

,, Jop, jelikož jsme tě s Chanem našeli, tak jsme tě vzali jsem. Ono vlastně ani nebylo navyběr, když Chan zavelel. Jemu by se nemělo odmlouvat."

,, Chan? Jak jste mě mohli najít, když mě ti... chlapy vzali do toho kouta?"

,, Jseš přece Chanova soulmate, on vycítí, když se ti něco stane. Díky tomu jsme tě našli."

Objevil se tu znenadání Hyunjin.

,, Soulmate? Co to znamená?"

,, Kluci teď ho nezatěžujte těmahla věcmama, dejte mu chvíli na rozkoukání."

,, Proč jste mě nevzali do nemocnice?"

,, Jseš soutmate. Nemáš normální krev a kdyby to zjistili, tak můžeš byť v ohrožení, jak ty, tak my."

,,Aha... Počkat, jak jako nám normální krev?"

,, Máš v sobě trochu DNA vlka. Není to zdaleka tolik kolik má Chan nebo Hyunjin. Není to na tobě z pohledu poznat, ale vlkodlaci jako jsou oni pochází tvůj pach."

Tak z tohohle jsem celý paf. Jisung měl pravdu.

,, A ty jsi vlkodlak?"

Promluvil jsem na Changbina.

,, Hah já? Tak to určitě. Já jsem lékař. No né úplně normální, většinově léčím nadpřirozené bytosti. Jsem taky historic. Znám celé dějiny o nadpřirozenu."

,, Takže ty jsi vlkodlak?"

Obrátil jsem pohled na Hyunjina.

,, A krásnej."

,, A ty jsi taky vlkodlak?"

Tentokrát jsem koukl na Minha.

,, Vlkodlak? Haha tak něco páchnoucí? Nenech se vysmát, já jsem upír."

Takže upír.... To Jisunga asi nenapadlo, když dumal nad tím, co jsou zač.

,, Upřímně... o Hyunjinovi a Chanovi jsem to věděl, ale to že jsi upír mě nenapadlo."

,, Počkat, jak jsi to věděl."

,, Můj kamarád Jisung to vykoumal, první jsem tomu nemohl uvěřit, ale potom mi to vysvětlit a tak jsem uvěřil. No a potom, jak jsem mu řekl tu věc s Chanem u skříňkách, tak málem spadl ze židle, jak byl nadšený."

Našel jsem tě...(skz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat