20

461 34 5
                                    

Felix pov:

,, Není to moc?"

Zeptal jsem se Jisunga, který seděl na mé posteli.

,, Je to hezké."

,, To si řekl už na tři outfity."

,, Protože byly hezké. Děláš z toho až moc velkou vědu. Nech si tyhle super úzké džíny a ven si k nim tu košili z předěsla a máš to. Ten tvůj vlčák z tebe nespustí oči, věř mi. Teda možná z tvého pozadí jak tak koukám... pěkný zadek."

,, Děkuju. Každopádně máš nejspíš pravdu. Ještě k tomu dám řetízek a už sem."

,, Paráda a máme to za sebou!"

Ignoroval jsem jeho komentář a převlékl se. Vlastně komu záleží na tom, jak budu vypadat?

,, Lepší?"

Koukl jsem se do zrcadla a usmál se.

,, Lepší."

,, Dobře, z tebe máme sexy bombu, takže teď čekáme pouze na ně?"

,, Chan tu bude do 10 minut. Dost času na to, abychom udělali pořádnou sexy bombu z tebe."

,, Co-"

Popadl jsem ho za ruku a přivedl před můj šatník.

,, Já si myslím, že jsem oblečený akorát."

Protočil jsem oči a hledal mu něco pořádného na sebe. Nesmím to ale přehmat, bude to takové decentní.

,, Jisungu, máš na sobě mikinu a džíny, jsi akorát oblečený na normální den do školy. "

,, Tak ale ať nevypadám jako rajda."

,, No dobře teda.."

Chvilku jsem přemýšlel, co by se teda hodilo k takové neutrálnosti Jisungova návrhu a téma akce a nakonec jsem zvolil něco, co je naprosto geniální.

,, Na "

Přebral si oblečení a zmizel do koupelny. Když se vrátil, tak jsem musel pochválit sám sebe za skvělý výběr.

,, Ještě něco"

Vzal jsem do ruky gel a trošku mu nageloval vlasy.

,, Hotovo!"

Přešel k zrcadlu a koukl se na celý celek.

Přešel k zrcadlu a koukl se na celý celek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

( ty boty asi ne😅)

,, To vypadá... docela dobře. Příště obměním mikinu za svetr a mám to."

,, Budu to brát jako kompliment."

*cink cink cink ( zvuk domovních zvonku)

,, To musí být už Chan."

Seběhl jsem dolů a otevřel dveře. Stál tam Chan v celé své kráse.

,, Ahoj"

,, Ahoj"

Měl na sobě černé džíny s roztrhanými koleny a černou košili.

Měl na sobě černé džíny s roztrhanými koleny a černou košili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Inspo)

Extrémně mu to slušelo, ostatně jako vždycky.

,, Můžeme?"

Chvilku jsem stál ještě paralizovaný jeho osobností, než jsem se zmohl na odpověď.

,, J-jo."

Je to mnou, nebo tím kouzlem, že se mi v jeho přítomnosti děje něco s tělem.

,, Pojedem?"

Z mého přemýšlení mě vytrhl Jisung, který mi doslova skočil na záda. Hochu, kde se vzalo v tobě tolik energie?

Našedlé jsme do auta, kde jsme překvapivě byli jediný. Seděl jsem v předu vedle Chana, který si spokojeně hovil jednou rukou na mém stehnu. Až teď jsem začal být trochu nervózní. Chtěl jsem si v hlavě utvořit obrázek toho, jak by mohla vypadat taková párty u vlkodlaků, upíra a léčitele? Nebo co to říkal Changbin, že je. Nemám vůbec tušení co čekat.

__________________________

Prosím pěkně toto je napsaná kapitola během návštěvy u očního, kde mi během to rozkapaly oči, takže jsem to ukončila, když už jsem na ten displej neviděla.
Banger!

Taky jsem teď totálně posedlá edity z filmu red, white and royal blue, takže jsem slupla knižní podání za 2 dny. Doporučuji👍

Doufám, že se vám kapitola líbila a přeji hezký zbytek dne.

Mucq💜

Našel jsem tě...(skz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat