18

489 35 3
                                    

,, Felixi~"

Tichý libozvučný hlas mi zazněl do ucha a já hned věděl komu patří.

,, Hm?"

,, Tvoje mamka před chvilkou odešla, prej jídlo máš na plotně."

,, Dobře a to byl důvod mě vzbudit? Vážně?"

Zavrtal jsem se víc do jeho hrudi a poslouchal jeho tlukot srdce.

,, No taky jsem tě vzbudil, protože jestli budeš dál spát, tak noc probdíš a ve škole budeš unavený."

,, Slyšel jsi někdy o kávě?"

Jeho smích zavibroval v jeho hrudi.

,, Ty seš mi ale číslo."

Rychlý pohyb a už byl nade mnou. To bylo poprvé, co jsem konečně otevřel oči.

Nikdo nic neříkal, pouze jsem se koukali sobě do očí.

,, Máš zase zbarvené oči."

A čím to asi bude? Pokaždé se to děje v jeho přítomnosti.

,, No nebude trvat dlouho a už je budu mít normální."

Usmál jsem se a ruce mu dal za krk. Trošku jsem na něj zatlačil, aby šel dolů a konečně mě políbil. On se usmál a věnoval mi jeden krásný polibek.

,, Nechtěl by sis už něco malého dát do žaludku?"

,, Nemám hlad."

*grrrrrr (to má být jako gručení v břiše)

Chan pouze povytáhl obočí a já poraženecky vydechl.

,, Fajn, jdu jíst, ale první ze mě musíš slést."
Ani jsem nečekal až se zvedne, prostě jsem ho ze sebe shodil. Nebudu lhát, je docela těžký.

,, Yah!"

Zastavil jsem se u dveřích a ještě se na něj podíval.

,, Co? Jdu se najíst a tys byl moc pomalý."

Nevinně jsem se usmál a viděl, jak mu zablesklo červené světlo v očích.
Teď si zahrávám s šelmou.

,, Já ti dám pomalý"

Dobře, teď je pravý čas na útěk.

Minho pov:

Zaťukal jsem na dveře, kde se po chvíli ozvalo dále.

,, Minho? Odkdy ty klepeš?"

,, No potřebuju si s tebou promluvit."

,, Já věděl,že to nebude tohle jen tak, za normálních okolností nepohrdneš šancí mě vyděsit."

Zavřel jsem dveře a šel si sednout na stůl.

,, Co máš na srdci můj drahý příteli?"

Zaklapl knihu a vrátil ji do knihovny.

Nevěděl jsem úplně jak začít, neboť kolem toho téma si nejsem nikdy jistý.

,, Budu hádat, jde o Jisunga."
Navázal jsem s ním oční kontak a mohl si všimnout úšklebku na jeho tváři.

,, No nekoukej se na mě tak, já vím všechno. A taky bych chtěl poblahopřát k naleznutí družce."

,, Co-?"

,, Říkám, já vím všechno."

,, Ale co když to není on? Doslova spolu chodíme do školu jakou dobu a nikdy se nic nestalo."

Nechápál jsem celou tu věc s družkou. Proč to vůbec existuje?

,, Tohle může přijít nečekaně a taky, promluvil si s ním někdy předtím?"

Párkrát jsem ho přistihl jak se na nás Koukal ve škole, tak jsem na něj mrknul a on vždy zčervenal jako rajče. Bylo to roztomilý.

,, Flirtování na dálku se nepočítá"

On mi snad čte myšlenky!

,, Nečtu"

Nevěřícně jsem se na něj podíval a přitom si vyndal z kapsy malý pytlíček HARIBO medvídků. Tohle musím zajíst.

,, Má otázka měla jenom zvýraznit fakt, že jsi s ním nikdy nemluvil pořádně. A jak to vím? Protože jsem byl téměř pořád s tebou a pokud dobře vím, tak rád flirtuješ se všema."

,, To není pravda"

Možná trošku☺️

Mezitím, co jsem dumal na veškerou moudrostí světa, si vedle mě Changbin přisedl a pytlík mi z ruky vytrhl.

,, Hej!"

,, Jaký hej!? Já tady poslední dobou dělám rádce, lékaře, zoologa a terapeuta, trochu odměny si taky zasloužím. A pokud jde o tu báchourku, kterou jsem vám řekl před lety, tak jak si už zjistil, není pravdivá. Opravdu ti nenarostou rohy ani ocas. Tohle je pouze u démonů a ty jím sice trochu si, ale ne zas tolik."

Já si říkal, že tehdác se až moc smál, když to říkal.

,, A Jisung? Já jenom... má to stejně jako Felix?"

,, Víš , Minho, tahle záležitost s tvojí spřízněnou duší je trochu jiná, než mají kluci. Jste si osudem dáni, ale není tady spojení z obou stran. Tebe může k Jisungovi táhnout něco, co nedokážeš zastavit, ale Jisung...
Chci tím říct, že i když to není takové jako u vlkodlaků, tak i tak můžeš nechat Jisunga se do tebe zamilovat. Není to tak, že byste nebyli nějak spojení, ale to spojení co je mezi vámi je slabé. Chápeš mě?"

,, Naprosto."

Můžu Jisunga chtít jak nejvíc můžu, ale nemůžu zaručit, že on bude chtít mě. Ale to mi je jedno. Budu bojovat o jeho srdce až do posledních sil, posledního tlukotu, či nádechu.

Od kdy se ze mě stal takový romantik?

__________________________

Zdravíčko!

Právě jsem dočetla knihu Heaven a mohu říct, že mě to na pár hodin vyhodilo z provozu, ale už jsem nějak zpět a mám pocit, že původní plány této knihy už nejsou stejné.
Jinak knihu vřele doporučuji.

Jinak doufám, že se všem kapitola líbila a přeji krásný zbytek dne.

Mucq💜

Našel jsem tě...(skz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat