17

494 34 8
                                    

,, Jsem doma!"

Zakřičel jsem, ale nedostalo se mi žádné ozvěny, takže jsem šel rovnou do pokoje. Jelikož mamka není doma, tak si můžu dělat co chci, což je velmi lákavé, ale to bych nemohl dneska dostat tolik domácích úkolů. Ale čím dřív to udělám, tím líp.
No i když se mi nechtělo, tak jsem se do toho pustil, ale předtím jsem si otevřel okno, abych mi šel čerství vzduch do pokoje a líp se mi myslelo a nasadil si sluchátka a pustil si nějaké melodie. Zjistil jsem, že tohle je docela účinné.

* po 1 hodině*

Zrovna jsem řešil úkol z dějepisu a vytvářel úvahu, proč Marie Terezie měla 16 dětsek, když mi někdo položil dlaň na rameno a já přísahám, že v tu chvíli jsem si myslel, že je to smrt. Naštěstí později, když jsem rozdejchával svůj infarkt, jsem zjistil, že to byla pouze mamka.

,, Vyděsila jsi mě."

,, To se omlouvám, ale když jsem volala, tak si se neozýval. Myslela jsem, že zase budeš u to tvého kamaráda, ale pro jistotu jsem se šla kouknout. No a hele! Jsi tu skvělý! Vyklidit si myčku?"

Sakra

,, Ne, omlouvám se, ale jakmile jsem přišel domů, tak jsem se šel učit. Přísahám, že ti učitelé na něčem jedou, jinak bychom nerozebírali, proč si Marie Terezie pořídila 16 dětí a ne rovnou 20."

Odhodil jsem propisku do učebnice a zaklap ji, už ji ani nechci vidět.

,, Chápu tvou frustraci, ale hold to budeš muset nějak vydržet. Jinak jak je ve škole? Už vím, že sis tam našel jednoho kamaráda, tak to je fajn. "

Zvedl jsem se ze židle a šel si sednout na postel, kam si mamka za mnou přisedla.

,, Je to tam fajn. Učitelé ujdou, kolektiv ve třídě taky ujde a jak jsem ti už několikrát zmiňoval, že budu spát u kamaráda, tak ten se jmenuje Chan. Jinak jsem se taky seznámil s Hyunjinem, Changbinem, Jeonginem a Minhem, kteří žijí spolu."

,, Tyjo, mít 5 chlapů spolu v jedné domácnosti musí být fuška. Hádám, že jsi měl možnost to vidět na vlastní oči, když už jsi tam několikrát spal."

,, To mi povídej. Chan je taková máma a Changbin otec, ostatní jsou jako malý děti. Je vtipné to sledovat, taková rodinka. Jinak ti chci taky představit někdy Jisunga. To byl vlastně úplně první člověk, se kterým jsem se začal bavit, prý nebydlí moc daleko."

,, Jisung, Jisung.... Tohle jméno už jsem slyšela někde. Jo, už vím. Moje kolegyně má syna jménem Jisung, asi je to oblíbené jméno."

Na to jsem jenom pokrčil rameny a položil se.

,, Já už tě nechám, neboj. Oficiálně tě připouštím z výslechu. Chtěla jsem ti jenom říct, že dneska jdu ven večer."

Jakmile jsem tuto informaci zpracoval, tak jsem se vymrštil do sedu.

,, S kamarádkami?"

,, Ne"

,, Máš rande?"

,, Jo"

😶

,, To je skvělý! Doufám, že si to užiješ."

Zvedl jsem palce nahoru a usmál se. Mamka nad mojí reakcí za založila ruce a zvedla jedno obočí.

,, Co je?"

,, Co je to pro tentokrát? Hm?"

,, Promiň, ale je to trošku divný, když jdeš na rande, neber to špatně, ale už nejsi nejmladší a ... radši to tady stopnu."

,, To bych ti radila, broučku, jinak budeš bez večeře."

,, Já jenom... užij si to. Modlím se za tebe, aby to nebyl stejný kretén jako minule."

Mamka se usmála a dala mi pusu do vlasů.

,, Děkuju, taky v to doufám. "

S těmi slovy odešla a nechala mě samotného.

Povzdechl jsem si a zase si lehl. Byl jsem už unavený z toho učení, takže pauza by se hodila.
Zavřel jsem oči a přemýšlel nad tím, co bude dneska k večeři. No dlouho jsem nepřemýšlel, protože jsem ucítil něco velmi voňavého. Potom jsem doslova myslel, že mám nad sebou nějaké topení.  No dlouho jsem nepřemýšlel a otevřel oči.

Prvně jsem se docela lekl, ale potom jsem se usmál.

,, Chane"

,, Felixi."

Nemám páru, jak se sem dostal a kdy, ale byl jsem rád, že tu byl.

,, Jak dlouho tu jsi?"

,, Moc dlouho ne, ale očividně jsem přišel v hod, když jsem koukal na tvůj stůl. Někdo si tu dává pauzičku, co?"

,, Ano, dává. A ty teďka se mnou."

Omotal jsem ruce kolem Chana a přitulil se k němu. Proč tak dobře voní?

,, Věděl jsi, že příjemně hřeješ?"

__________________________

Boom! Prásk!

Další kapitola na světě.  Byl to sice voříšek, ale dala jsem to. A ptáte se, co byl ten voříšek( já vím, že ne, ale stejně to napíšu)?
Mám brigádu na veterině a jedem malý psík se rozhodl zkusit můj palec. Řeknu vám, že ten piškot teda nedostal.

Jinak, doufám, že se vám kapitola líbila a přeji hezký zbytek dne!

Mucq💜

Našel jsem tě...(skz) Kde žijí příběhy. Začni objevovat