Jimin obserwował śpiącego Kooka z nieskrywanym uśmiechem. Siedział na krawędzi łóżka i od czasu do czasu przeczesywał mokre jeszcze po prysznicu kosmyki włosów.
Wspominał ich pierwsze spotkanie, pierwszy dotyk, pierwszy taniec i pierwszy pocałunek.
Kręcił główką przypominając sobie jak absurdalne to wszystko było.Zakochał się w chłopaku tak aroganckim i raniącym go niemal za każdym razem. Zakochał się w chłopaku z wybujałym ego i wysokim mniemaniem o sobie.
Zakochał się w chłopaku delikatnym, uroczym, pięknym, silnym i pewnym siebie.Zakochał się w Jungkooku i... I chciał kochać go już zawsze. Nie wyobrażał sobie nie widzieć go po raz kolejny przez tak długi czas.
Nie wyobrażał sobie życia bez swojego sensu, słońca i ciepła.Zachichotał cicho widząc jak młodszy szuka przez sen jego ciała na miejscu obok.
-Jiminnie... Gdzie jesteś? - zaspany chłopak uchylił powieki.
-Jestem Kookie. Jestem tu. - blondyn dotknął jego dłoni. Po chwili wylądował w silnym i gorącym uścisku.
-A powinieneś być w moich ramionach. - Jeon ziewnął cicho po czym wtulił twarz w rozgrzaną szyję starszego. - Tu jest Twoje miejsce kochanie.
Momentalnie blondyn oblał się rumieńcem.
-Dobrze. - starszy nawet nie wiedział na co się zgodził jednak jego serduszko zabiło mocniej w momencie kiedy usta chłopaka zetknęły się ze skórą na jego szyi.
-Kochaj mnie już zawsze Jiminnie... Tak jak ja kocham Ciebie.
Drobne dłonie mocno zacisnęły się na umięśnionych ramionach na to nagłe wyznanie. Oddech przyspieszył, a w pokoju nagle zrobiło się niebywale gorąco.
-Obiecuję. - po dłuższym czasie padła w końcu odpowiedź.
-Jeszcze nigdy się tak nie stresowałem czekając na odpowiedź. - muzyk zaśmiał się cicho po czym zaczął delikatnie całować duże i pulchne usteczka. Z czasem jednak pocałunki zamieniły się na mokre i łapczywe mlaśnięcia, w których języki walczyły o dominację.
Ubrania znalazły się gdzieś na podłodze, a ciche jęki wypełniły całe pomieszczenie.
Pełne i gładkie uda oplatały falujące biodra, a silne dłonie splecione były z tymi drobniejszymi w miłosnym uścisku...------------------------------
Koniec!Kocham was! ❤️
CZYTASZ
Dating with a star || Jikook
FanfictionPark Jimin jest dwudziestoletnim studentem tańca. Zawsze uśmiechnięty z głową pełną marzeń. Chciałby otworzyć własne studio i zarażać wszystkich dookoła swoją pasją. Jungkook jest dziewiętnastoletnim idolem nastolatek próbującym odzyskać swoją w...