Masz coś mojego króliczku +reklama

1.1K 68 27
                                    

Jungkook

Przez ostatni tydzień regularnie widywałem się z Jiminem przez co nie miałem czasu dla moich przyjaciół. Oczywiście jak zawsze to Hobi musiał wpaść na genialny pomysł wyjazdu całą grupą na wspólne wakacje. Wszystko pięknie, cacy ale...No właśnie. Ale...Wcisnęli mnie do namiotu w parze z Jiminem. Oczywiście nie przeszkadza mi fakt spania pod gołym niebem, brak bierzącej wody czy nawet toalety. Mając takich przyjaciół jak ja nie da się spędzać wakacji w normalny sposób. Dlatego zaraz po zakończeniu festiwalu piosenki obcojęzycznej cała nasza grupa, a także znajomi Wiewióry- to by było nie na miejscu gdyby on nie zabrał nikogo bliskiego- Jedziemy pod namioty na dwa tygodnie.
Oczywiście nie obyło się bez kłótni. No bo chwila. Ja i ten rudzielec w jednym namiocie to nie jest dobry pomysł. Nie żebym miał się na niego rzucić czy coś. Po prostu nie wiem czy on wytrzyma. Nie mam ochoty słuchać jego narzekań. To normalne.
Rozmowa z wujem o chwilowym zawieszeniu moich działań jako idol też nie odbyła się w przyjaznej atmosferze. Jednak koniec końców obaj uzgodniliśmy, że zwolnimy nieco bym miał czas dla siebie oraz rodziny, a także na dokończenie szkoły. Studia są dla mnie ważne. Nie zawsze będę młody i przystojny, a sława kiedyś przeminie. Mój kontrakt z wytwórnią wuja kończy się dokładnie w moje dwudzieste piąte urodziny. Wtedy też mam zamiar zakończyć ten cały bałagan. Spełniłem już jedno marzenie. Teraz pora na kolejne.
Chciałbym w końcu odpocząć, wyjść z domu bez konieczności ukrywania się. Rozważałem nawet przeniesienie się do innego państwa. 

Jednak wracając. Mamy piątkowy wieczór. Do wakacji został równy tydzień. Nie mam żadnych sesji poprawkowych ani zaległości co oznacza, że w poniedziałek jest mój ostatni dzień na uczelni w tym roku szkolnym. Został mi również tydzień na przygotowanie mojego i Jimina występu. Nie muszę chyba nikomu mówić, że niejedna osoba była oczarowana głosem tej kluski. Wcale mnie to oczywiście nie zdziwiło. Nie żebym go chwalił czy coś. Po prostu chłopak ma talent.

-Kook mówię do ciebie! - o wilku mowa. Lub myśl. Jak zwał tak zwał.- Czy ty mnie słuchasz. Dzieciaku szlag mnie zaraz trafi z tobą.- oczywiście jak zawsze na mnie narzeka. No bo jakby inaczej?

-Co?- w końcu może pytał o coś ważnego? Chociaż biorąc pod uwagę to, że ostatnio chciał wiedzieć jak mu będzie w blondzie to śmiem twierdzić, że od dłuższego czasu gadał mi o jakichś głupotach. Ale to raczej nie moja wina. To jego usta są takie piękne i pociągające. I to jego wina, że jak na nie patrzę to nie jestem w stanie myśleć o niczym innym. Nie żebym chciał go pocałować. Po prostu są ładne. Takie pulchne i pewnie miękkie jak podusia. Jedwabiście gładkie i...

-Kook do jasnej cholery. Znowu nie słuchasz. Ile razy mam się jeszcze powtarzać?- chyba się zdenerwował.

-Przepraszam hyung. Zamyśliłem się. -uśmiechnąłem się.

-Aish...Dlaczego za każdym razem jak nazywasz mnie swoim hyungiem to nie mam serca się na ciebie gniewać?- przeczesał swoją idealną dłonią włosy. Może i był trochę niższy. Może i miał drobne dłonie. Jednak był niebywale seksowny.

-Nie mam pojęcia hyung.- oczywiście to normalne, że mój urok na niego działa.- O co chodziło?

-Twój wujek kazał mi zmienić ubrania na występ. Stwierdził, że jestem zbyt skromny i powinienem eksponować swoje atuty. Jednak nie wiem co mógł mieć na myśli. W końcu przecież nie wyjdę na scenę nagi.- prawie parsknąłem śmiechem.

-Myślę, że mógłbyś nałożyć spodnie bardziej opinające się na twoich udach oraz pośladkach. Gdyby jeszcze miały kila przetarć lub dziury na kolanach było by idealnie. Na twoim miejscu wybrał bym czarne bądź białe. Może do tego jakaś koszulka odsłaniająca obojczyki i opinająca się na klatce piersiowej?- myślałem na głos. Wyglądał by cudownie.- Włosy ułożone na żel, kolczyki. Bo w końcu masz dziurki ale rzadko kiedy nosisz biżuterię. Zabierasz dziewczynom taki piękny widok.- och super.- Znaczy no...Po prostu dobrze w nich wyglądasz czy coś.

Dating with a star || JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz