Prolog

3.1K 177 75
                                    

Jungkook szybkim krokiem zmierzał ku wyjściu z sali. Za plecami słyszał głośne piski żegnających go fanek. Nie rozumiał tego. Westchnął po czym odwrócił się i posłał im uśmiech nr 6 "Kocham cie skarbie. Tak ciebie. Jesteś jedyna" co poskutkowało jedynie głośniejszymi krzykami i piskami fanek. Zaśmiał się pod nosem. Zmęczony wsiadł do samochodu. Czasami zastanawiał się czy nie lepiej by było być normalnym nastolatkiem. Jeszcze dwa lata temu był zwykłym uczniem, synem i bratem. Teraz jednak to on rozdawał karty w grze zwanej życiem. Brał co chciał i na co miał ochotę. Jedyne czego mu brakowało to...miłości.

-Jeonie  Jeongguku o czym ty kurwa myślisz?-zaśmiał się sam z siebie. Kto by go chciał dla niego samego? Nie dla pieniędzy czy zyskania popularności lecz jego samego? No chyba kurwa nikt. Wsunął słuchawki do uszu i włączył "So Far Away" Sugi. W czasie drogi powrotnej do domu przeglądał swój profil. Miliony komentarzy, like'ów, zaczepek i zaproszeń do znajomych. Czasami nie chciało mu się tego czytać. Jeden komentarz podobny do drugiego. 

....kocham cię Oppa...

....Jesteś najlepszy...

....Ale z ciebie przystojniak Oppa...

I tak w kółko. Wiedział, że jest przystojny. Wręcz zabójczo przystojny (Ach ta jego skromność ). Jedynym problemem było to, że na razie nie spotkał żadnej dziewczyny, która by mu się spodobała. 

Klik~sygnał powiadomienia~

<<I Love Jimin opublikował/a nowy filmik>>

16 638 126 wyświetleń

Opublikowano 12 minut temu     

Komentarze:

WeoToo16: Jak zawsze zajebiste

LuoDan: Jesteś mistrzem

KaiKry: Normalnie kocham cię

KingKong: Nie wiem kim jesteś ale to co robisz jest zajefajne 

Jungkook oglądał nagranie piętnasty raz. Im dłużej na niego patrzył tym bardziej chciał go poznać.

On jest taki seksowny.

NIE! WCALE NIE JEST. OGARNIJ SIĘ.

Ale on porusz się tak, że mam ochotę...

JAPA! MASZ OCHOTĘ NA JEDZENIE.

On jest taki...

WCALE NIE JEST. PAMIĘTAJ JESTEŚ HETERO. CHYBA. NIE ZACHOWUJ SIĘ JAK....PEDAŁ! 

Porusza się tak idealnie. Chciałbym go poznać.

STOP! MOWIE CI OPANUJ SIĘ! JESTEŚ H.E.T.E.R.O!

Sam nie jestem pewny.

JA TEŻ.DLATEGO CI MÓWIĘ. OPANUJ SIĘ.



-----------------------------------------------------

No to tak, że tego...zapraszam do czytania :)

Dating with a star || JikookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz