Dobré ráno, Fanoušci.
Začíná nám první školní rok. Já miluji začátky. Všichni se vracíte z prázdnin a já mám opět možnost odhalovat vaše tajemství. Mysleli jste si, že zmizím? Kde pak. Já jsem tu pořád a vidím vás. Něco mi říká, že tenhle rok bude ještě lepší než ten minulý.
Pac a pusu. Pac a pusu.
Vaše Super drbna
Rebekah Mikaelson seděla u snídaně se svými třemi sourozenci a četla jim nejnovější příspěvek super drbny. Rebekah nesnášela, když něco drbna zveřejnila o ní, ale milovala posílat typy o ostatních.
,, Proč nám to čteš? Koho to zajímá?" Zeptalo se její dvojče Kol.
,, Mě jo. Dnes je první školní den a já ho nechci začínat s tím, že tam bude nějaký nelichotivý příspěvek o mě." Kol se zasmál a díky tomu měla Rebekah ve tváři vražedný pohled.
,, Rebeko, tebe nezajímá tohle. Zajímá tě, že má někdo větší moc než ty. Měla jsi jí až do minulého prvního školní ho dne, kdy ti jí ona sebrala příspěvkem o tobě, čímž začala její vláda. Smiř se s tím." Kol měl pravdu a to Rebekah nesnášela. Vždy měla největší moc ona a pak o ní jako lusknutím prstů přišla.
,, To je jedno. Co vy? Těšíte se na prvním školní den?"
,, Já jo. Letos budou nové prvačky." Odpověděl Kol. Rebekah tuhle odpověď měla čekat. Kol byl perverzní.
,, Já vím. Dnes budeme s Hayley a Camille dělat průzkum ohledně nových dívek." Prohlásila hrdě.
,, Potřebuješ dalšího poskoka, aby si se necítila sama, protože nemáš kamarády?" Rebekah po Kolovi hodila vidličku a on jí bez problémů chytil.
,, Já mám kamarádky." Řekla a nafoukla se jako malé dítě.
,, Například?"
,, Katherine." Řekla a podívala se na Elijaha, který při zmínění jejího jména, začal poslouchat. Katherine byla Elijahova přítelkyně už sedm let. Elijah chodil do čtvrťáků ona do druháku s Kolem a Rebekou. Dali se dohromady, když jí bylo devět a Elijahovi jedenáct. Ze začátku si každý myslet, že jím to nevyjde, ale jsou spolu ještě do teď.
,, Je čas jít." Řekl Elijah a všichni ho poslechli. Bylo jim jasný, že Elijah spěchá za Katherine. Neviděli se celé léto. Před domem stála limuzína, která je odvezla do školy.
Jakmile byli ve škole, celá jejich parta se sešla na balkoně, aby měli všichni výhled na lidi přicházejí do školy. Byl tam každý z Mikaelsonů, Katherine, která se momentálně líbala s Elijahem, Rebečini poskoci a bratři Salvatore. Rebekah byla do Stefana zamilována od malička, ale bála se ho někam pozvat.
,, Fůj. Podívejte na ty boty. Ta je tu určitě díky stipendiu." Klaus se podíval na dívku, kterou jeho sestra myslela. On neviděl to co ona. Byla nádherná.
,, To je Caroline Forbesová. Máš pravdu. Je tady na stipendiu. Žije v Brooklynu." Řekla Camille. Rebekah měla při zmínce o Brooklynu znechucený výraz.
,, Podle mě je hezká." Všichni se podívali na Kola. Všichni že stejného důvodu kromě Klause. Ta dívka nebyla hezká. Byla nádherná. Rebekah by si to myslela taky, kdyby byla oblečená do dražšího oblečení.
,, Kam jdeš?" Zeptala se Rebekah Kola, když začal odcházet.
,, Okouzlit praváka." Dívky se nakloněli blíž, aby se viděli, co se bude dít. Asi po minutě jejich konverzace se její koleno spojilo s jeho rozkrokem a ta dívka od něj odešla. Na Klause už nemohla více zapůsobit.
Ahoj
Ukončila jsem pár příběhů, tak začínám nový. Je to inspirované super drbnou. Nemusíte ji vidět, aby jste si to přečetli. Aspoň myslím.
ČTEŠ
Gossip Girl
FanfictionCarolineina rodina není zrovna bohatá. Caroline dostala stipendium na školu, kde se to bohatými jen hemží. S upoutala pozornost jednoho z nich. Podle Super drbny