Fleška

100 8 0
                                    

Caroline doufala, že ta věc s Cami už skončila. Posledních pár dní se nic nedělo, ale i přesto se radši pro jistotu vyhýbala Klausovi, což bylo těžší než se zdá. Každou chvíli byl blízko ní a ona si tak přála jít k němu, jenže přímo před ní stal důvod, proč nemohla.

,, Neboj se, nejsem tady, abych tě zastrašovala. Jsem tu, abych ti řekla něco o Klausovi. Pro tebe to jsou celkem důležité informace. Co myslíš, že se ti stane až tě dostane do postele? Zahodí tě jako špinavý hadr jako každou se kterou, kdy něco měl. Ale je tu malá možnost, že z toho bude něco víc, tak bys měla vědět, co je skutečně zač. A protože si nemyslím, že bys mi věřila, tak tu pro tebe něco mám. " Cami jí vložila flešku do ruky a dál pokračovala v chůzi.

Rebekah se dívala jak cvičí basketbalový tým. Ne konkrétně na něj, ale na jednoho člena. Seděla na tribuně s knihou v klíně, nechtěla, aby si někdo všiml, že ho pozoruje. Rebekah možná byla mrcha, ale když šlo o Stefana, tak byla jen zamilovaná puberťačka.

,, Ahoj. " K Rebece přišel jeden z hráčů, ale bohužel to nebyl ten, kterého si přála. Měl tmavou pleť, zářivé bílé zuby, čokoládové oči a svalnaté tělo jako každý sportovec u nic na škole.

,, Ahoj." Pravděpodobně ji chtěl. Vlastně určitě. Všichni ji chtěli, alespoň v její hlavě ano.

,, Vypadni!" Nechtěla trávit čas s někým nedůležitým. Mohl jí zničit pověst.

,, Oba víme, že se doopravdy neučíš, ale sleduješ Stefana. Mám pro tebe nabídku. Já ti pomůžu, aby Stefan žárlil a ty... " Nestačil to doříct, neboť ho přerušila žena před ním.

,, Vydrž. Ty chceš, abych s tebou na oko chodila. Stefan bude žárlil a ty nabudeš na popularitě." Muž naproti ní přikývl.

,, Jsi chytřejší než vypadáš. " Všichni ji podceňovali a to ji štvalo. Byla víc než nejkrásnější tvář.

,, Já vím. Jdu do toho." Na tváři se mu objevil úsměv, který ukázal jeho zuby. Bylo to docela okouzlující.

,, Fajn. Mimochodem jsem Marcel. Marcel Gerard." Usmál se na ni a začal od ní odcházet a Rebekah se při odchodu dívala na jeho pozadí

Klaus si zrovna četl příspěvek Super drbny, který ukazoval fotku Caroline a Cami. Jen ta fotka ho naštvala a vytočilo ho ještě víc, když pod fotkou nebylo napsané nic užitečného. Tohohle bude litovat. Nevysvětlil jí to dost jasně? Nebo byla opravdu, tak hloupá, aby šla proti němu?

,, Cami. " Klaus hledal po škole Camille a našel ji v učebně biologie.

,, Klausi." Podle jeho výrazu poznala, že si ten příspěvek přečetl.

,, O čem jste se bavili?" Jeho hlas zněl mile, což ji ještě víc děsilo. Snažila se zamaskovat svůj strach, ale nešlo to.

,, O ničem důležitém." Klaus se k ní přiblížil a položil jí ruce na její štíhlý krk.

,, Nelži mi. " Začal trochu víc tlačit a Camille zaplavil úplně jiný druh strachu. Opravdu by byl Klaus schopný ji zabít?

,, Dala jsem jí flešku, na které jsou informace o tobě." Klaus jí pustil. Camille se zhluboka nadchla, aby jí to vynahradilo všechen ten kyslík, o který za těch pár vteřin přišla.

,, Pojď se mnou." Vzal ji za ruku a začal ji tahat pryč. Camille se ani nedovolila mu vzpírat.

Dobré ráno,

No, tohle ráno není úplně dobré. Tohle je můj první a poslední příspěvek za dnešek. Teď se pravděpodobně radujete, že máte ode mě pokoj, ale ta radost vás brzy přejde. Dnes se našlo v řece mrtvé tělo Camille O'Connell.

Upřímnou soustrast.

Super drbna

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat