Tajemství

107 6 0
                                    

Nazdárek, obyvatelé Upper East Side.

Věříte v karmu? Je jedno jestli ano nebo ne, protože všichni věříte ve mě a já jsem vaše karma. A tady je další důkaz:

Vypadá to, že Princezna není tak čistá, jak nám všem dávala najevo. Ukázalo se, že měla víc než jen nadstandardní vztah s jedním ze svých učitelů.

Gratuluji, premiantko. Vypadá to, že jsi pro své známky odhodlaná udělat cokoliv.

Pac a pusu. Pac a pusu.

Vaše Super drbna

Camille nemohla uvěřit, co Super drbna právě zveřejnila. Tohle věděla jen Rebekah. Nechápala, jak jí mohla zradit. Všechny tři si navzájem svěřovali různá tajemství, takže jich na ní věděla spoustu a Rebekah to moc dobře věděla. Bylo jí jasné, že by takhle neriskovala, což znamená, že udělala něco horšího a to, že to někomu řekla. Když jí všimla, že je na konci školní chodby, šla rychlým krokem za ní.

,, Komu jsi to řekla?" Rebekah se na ni zmateně podívala. Camille jí ukázala na svém telefonu ten příspěvek.

„Promiň. Řekla jsem to jen mým bratrům a ti mě většinou neposlouchají." Pro Rebeku bylo těžké se nesmát. Měla tendenci to několikrát poslat sama, ale nemohla si to dovolit.

,, Za tohle zaplatíš." A pak od ní jen vztekle odkráčela.

Caroline sledovala Cami s Rebekou na chodbě a nevěděla jestli se má cítit šťastně nebo špatně. Četla ten příspěvek a dost jí to znemožnilo. Byla to i její chyba, kdyby to neudělala, nebylo by, co zveřejňovat, ale kdo ví, co jí k tomu vedlo.

,, Zlatíčko." Sakra. To byl jeho hlas. Stál přímo za ní. Co měla dělat? Nevěděla, tak udělala jednu nerozumnou věc. Utekla od něj.

Klaus měl celý den dobrou náladu, a když viděl Camille tak rozzuřenou, ještě se mu zlepšila. A pak ještě víc, když viděl Caroline. Pobavilo ho, jak to od něj utekla, všechno co dělala, ho nechalo v úžasu.

,, Ahoj." Klaus se otočil a přímo před ním stála Camille, která měla na tváři jeden velký falešný úsměv. Pravděpodobně se před ním snaží zamaskovat vztek. A an jí nenapadlo, že by o udělal on. To dokazovalo, co si o ní myslet. Nebyla zrovna dvakrát chytrá.

,, Jdeš si pro známku za tvůj včerejší výkon?" Camille nepřekvapilo, že už to ví. Sám drbnu sice nesledoval, ale na chodbách musel něco zaslechnout.

,, Nech toho. Mezi námi to nic nemění. Bylo to tak dávno." Měla pravdu. Tohle nic mezi nimi nezměnilo. Camille se k němu přiblížila a chytala se ho políbit, ale on na poslední chvíli uhnul.

,, Já o tebe nestojím, nikdy jsem nestál. A už vůbec ne po tom, co jsi udělala Caroline. Jestli se jí ještě jednou byť jen pokusíš vyhrožovat, tak tě zničím a to, co se děje právě teď ti bude připadat jako ráj. Rozumíš?" Camille vyděšeně přikývla. Klaus se usmál a odešel. Každý věděl, že není dobré Mikaelsonovi naštvat. Tady ve městě měli velkou moc a možná by to někdo rád věděl. To přece mimo pravidla nebylo. Nechce už ublížit jí, ale pomstít se Klausovi a jaký byl lepší způsob než, když mu sebere to co tak moc chtěl?

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat