Pozvání

130 8 1
                                    

Rebekah byla zaskočená. Byla to jen hodina, co ta nová dívka překročila práh školy a už o ní psali v super drbně. Nejhorší na tom bylo, že to bylo kvůli jejím bratrům. Byla na ně tak naštvaná. Možná si s ní přece jen mohla trochu pohrát. Byla totiž jako každá jiná dívka. Chtěla být jedna z jejích děvek. Tuhle příležitost dostalo mnoho holek, ale zatím prošli jenom dvě. Nakonec se rozhodla, když jí to tak strašně začalo bavit, že to bude dělat pravidelně a když nějaká projde, tak to to nebude na škodu.

,, Caroline?" Zavolala na ní Rebelah. Caroline se za za hlasem, který volal její jméno otočila a prohlédla do očí krásné blondýnky.

,, Ano?" Zeptala se. Tušila, kdo to je. Byla tady jen chvíli, ale už slyšela o Rebece Mikaelsonové. Všichni o ní mluvili.

,, Já jsem Rebekah. Viděla jsem tě dnes se svými dvěma bratry a věř mi, bylo úžasné, jak jsi Kola kopla, zasloužil si to. No nic. Chtěla jsem tě pozvat na párty. Je to každoroční párty na zahájení nového školního roku. Je to u nás doma. Přijdeš, že? Proč se vlastně ptám? Jistě, že přijdeš. Nikdo nikdy neodmítne mě pozvání." Řekla a odešla. Caroline byla z toho celá zmatená. Ani nevěděla, kde bydlí, ale hádala, že se to dalo celkem lehce zjistit.

Klaus sledoval, jak si Rebekah povídá s Caroline. Sice netušil, co má za lubem, ale vůbec se mu to nelíbilo. Byl jen jediným způsob, jak to zjistit. Hned se vydal k ní. Otočila se k němu a uviděl na její tváři překrásný úsměv. Netušil jestli se usmívá kvůli Rebece nebo kvůli němu. Přál si, aby to bylo kvůli němu. Líbilo se mu pomyšlení, že on je ten, kdo vytvořil ten přenádherný úsměv na její tváři.

,, O čem jste spolu mluvili?" Musel to vědět. Mohla mu vše zkazit.

,, Rebekah mě pozvala na dnešní párty." Sakra úplně na to zapomněl. Rebekah ho zabije. Pokud se to ovšem dozví. Nikdo nikdy nezapomněl na párty Rebeky Emmy Mikaelsonové.

,, Rád tě tam uvidím." To byla zaroven lež i pravda. Rád by jí uviděl, ale nechtěl ji tam vidět, když jeho sestra něco plánuje.

,, Taky tě ráda uvidím. Jen nevím, kde bydlíte." Klaus se usmál. Každý věděl, kdy bydlí jen ona ne.

,, Dej mi své číslo a pošlu ti adresu." Caroline se zasmála.

,, Co kdyby si mi tu adresu jednoduše řekl." Klaus se musel zasmál. Byla fantastická.

,, Něco za něco, lásko." Klaus natáhl ruku ve které měl mobil a Caroline si ho vzala. O pár vteřin později mu ho vrátila. Klaus klikl na číslo a její telefon opravdu začal zvonit. Hned na to jí poslal svou adresu.

,, Děkuji." Řekla a usmála se na něj. Klaus jí úsměv oplatil.

,, Nemáš zač." A najednou byly jejich rty u sebe. Caroline cítila na obličeji jeho dech. Bylo to hezké.

,, Musím jít." Řekla a odběhla. Netušila proč odběhla, jen věděla, musí pryč.

Zaznamenáno: Brooklynská dívka a Osamělý vlk při skoro polibku na chodbě. Uloví tenhle vlk Červenou Karkulku nebo dorazí včas a bezpečně ke své babičce?

Gossip GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat